Gå til innhold

Kleskode er casual cool

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min mann har fått invitasjon der kleskoden er casual cool. Hva tenker du er det?

Endret av exictence
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeans og skjorte :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kleskode

Anonymkode: 87053...376

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeans (gjerne mørke eller grå-svarte) med en skjorte (gjerne grov og mørk eller med litt mønster).

Anonymkode: 8266c...a4c

Skrevet
4 timer siden, exictence skrev:

Min mann har fått invitasjon der dresskoden er casual cool. Hva tenker du er det?

Hva slags anledning?

Skrevet
4 timer siden, exictence skrev:

Min mann har fått invitasjon der dresskoden er casual cool. Hva tenker du er det?

Jeg tenker at det er et i overkant pretensiøs påfunn fra noen som ikke har skjønt poenget med kleskode... :fnise:  Tenker som Ulven at anledning er et avgjørende punkt her, dessuten kjenner vel mannen de som inviterer og kan trekke noen konklusjoner ur fra det? Men hadde jeg fått en sånn invitasjon hadde jeg tatt kontakt med avsender og spurt hva de egentlig tenkte på - for meg høres det ut som noe som ligger så langt fra min vanlige klesstil at det nærmer seg temafest.

Skrevet (endret)

Takk for svar.

Det er kleskode som dere nok forstod, ja, ikke dresskode. Har rettet det nå. Både min mann og jeg tenkte jeans og skjorte og en dress jakke.

9 timer siden, Ulven skrev:

Hva slags anledning?

Nyåpning av et hotell. 

9 timer siden, Daria skrev:

Jeg tenker at det er et i overkant pretensiøs påfunn fra noen som ikke har skjønt poenget med kleskode... :fnise:  Tenker som Ulven at anledning er et avgjørende punkt her, dessuten kjenner vel mannen de som inviterer og kan trekke noen konklusjoner ur fra det? Men hadde jeg fått en sånn invitasjon hadde jeg tatt kontakt med avsender og spurt hva de egentlig tenkte på - for meg høres det ut som noe som ligger så langt fra min vanlige klesstil at det nærmer seg temafest.

Ha, ha, ja, delvis enig. Måtte le da jeg leste ditt innlegg. 

Min mann kjenner ikke akkurat han som inviterer og står for det, men vet godt hvem han er. Det er mange inviterte. Synes kleskoden er grei. Cool og avslappet, det må da være helt greit. Kanskje litt spesielt, og litt fancy påfunn.

Endret av exictence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...