AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Hvilken garderobe og hvilket offentlig toalett mener dere transpersoner skal skifte i og bruke? Eksempel 1: Hun er transkjønnet, og har en penis. Hvilken garderobe og hvilket offentlig toalett skal hun bruke? Herre eller dame? Eksempel 2: Han er transkjønnet, og har en vagina. Hvilken garderobe og hvilket offentlig toalett skal han bruke? Er bare nysgjerrig på hva folk mener. Bildene som er brukt er av ekte transpersoner. Anonymkode: 77bea...6b0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Jeg, personlig, mener et do burde være et do. Hvorfor i huleste h* trenger vi i 2017 eget do for folk med og uten pupper eller penis?! Den fordømrade tisserenna kunne en da bare ha bak en skillevegg eller noe.. Et do er et do, liksom. Samme med garderober. Mye bedre om vi kunne oppført oss som oppegående folk og hatt "garderobe" enn å drive og dele opp som om vi var viktorianske jomfruer hele bunshen. så det er mitt svar i et oppegående samfunn skulle vi alle brukt "do" og "garderobe". Anonymkode: 316ea...032 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 1. Herretoalett/garderobe 2. Dametoalett/garderobe De er fortsatt en mann på bilde nr 1 og en kvinne på bilde nr 2. Anonymkode: f9e04...7f8 8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 Akkurat toaletter spiller ingen rolle så lenge det er båser! Men garderober, som i svømmehallen blir det værre med. Jeg foreslår tre. Dame, herre, trans. Anonymkode: 680b5...a7a 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 Akkurat samme diskusjonen: Anonymkode: d39a9...855
GammelKaktus Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 Lever man som en kvinne/mann og kler seg deretter så går man vel på det toalettet som er for det kjønnet man føler seg som. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 Og det STØRSTE spørsmålet er: Hvor er katte- og hundetoalettene på kjøpesentere? Pissestolpen til den som føler seg som hund? Maria på 36 år, som opererte seg til å bli hund. For det kan man, nemlig. Hvor er stolpen hennes? Eller Yngve som hele livet har drømt om å bli en britisk korthår (sølvtabby, forresten), han skal vel ikke føle seg diskriminert fordi kattetoalettene ikke er på plass på Sandvika Storsenter? Nei - noe må gjøres! Vi må begynne å inkludere alle som har psykiske lid.. eh.. Alle som er født i feil kropp. På tide å la Mats være med i sprangridning. At han ikke klarer å ha overvektige Maria på 120 kg på ryggen er forøvrig diskriminerende og hets av overvektige. For en diskriminerende hingst! Han bør få anabole steroider og stålforsterkninger på skjelettet gratis fra sykehuset så han slipper å havne i en slik lei, diskriminerende, situasjon. Anonymkode: 81342...fee 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg, personlig, mener et do burde være et do. Hvorfor i huleste h* trenger vi i 2017 eget do for folk med og uten pupper eller penis?! Den fordømrade tisserenna kunne en da bare ha bak en skillevegg eller noe.. Et do er et do, liksom. Samme med garderober. Mye bedre om vi kunne oppført oss som oppegående folk og hatt "garderobe" enn å drive og dele opp som om vi var viktorianske jomfruer hele bunshen. så det er mitt svar i et oppegående samfunn skulle vi alle brukt "do" og "garderobe". Anonymkode: 316ea...032 Det er større sjanse for voldtekt og overgrep generelt med slike doer som du vil ha Anonymkode: 11648...250 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er større sjanse for voldtekt og overgrep generelt med slike doer som du vil ha Anonymkode: 11648...250 Kilde? Anonymkode: 92083...c1b 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kilde? Anonymkode: 92083...c1b Menns biologi!? Stakkars menn, er jo født som voldtektsmenn. Se bare på statistikken i Oslo, hvor mange menn VS kvinner det er som står for voldtektene. De kan jo ikke noe for det da, kanskje de kan operere seg om til å bli ikke-voldtektsmenn. Anonymkode: 81342...fee
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 Man går der det ville vært naturlig å gå ettersom hvordan folk oppfatter en. Ser man helt ut som en jente som på bilde 1 så ville det jo vært idiotisk å gå inn på herretoalettet. Hva er problemet??? Et toalett eller en garderobe er jo ikke en destinasjon, men et sted man forhåpentligvis går inn og ut ganske raskt. Anonymkode: 6abc4...61d 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 Man går dit man hører hjemme etter fysisk kjønn, ikke etter hva man føler seg som. Men personene på bildet kunne nok fått problemer da folk ville trodd de var gått feil. I fremtiden bør toaletter bygges ut fra at folk flest ønsker privatliv, så spiller det ingen rolle med kjønn. Disse halvveggene der man kan høre (og med enkle grep se) alt, er en uting. Anonymkode: 2fa52...be0 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #14 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man går dit man hører hjemme etter fysisk kjønn, ikke etter hva man føler seg som. Men personene på bildet kunne nok fått problemer da folk ville trodd de var gått feil. I fremtiden bør toaletter bygges ut fra at folk flest ønsker privatliv, så spiller det ingen rolle med kjønn. Disse halvveggene der man kan høre (og med enkle grep se) alt, er en uting. Anonymkode: 2fa52...be0 Ja, så kan du komme hit og klage når voldtektsstatistikken øker. "Jeg mente aldri noe sånt, dette er forferdelig, jeg var ikke en av dem som stemte på felles toaletter, jeg har ikke indirekte skyld i det fæle" Anonymkode: 81342...fee 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #15 Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, så kan du komme hit og klage når voldtektsstatistikken øker. "Jeg mente aldri noe sånt, dette er forferdelig, jeg var ikke en av dem som stemte på felles toaletter, jeg har ikke indirekte skyld i det fæle" Anonymkode: 81342...fee Men i alle dager, hva trodde du jeg skrev? Anonymkode: 2fa52...be0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #16 Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man går dit man hører hjemme etter fysisk kjønn, ikke etter hva man føler seg som. Men personene på bildet kunne nok fått problemer da folk ville trodd de var gått feil. I fremtiden bør toaletter bygges ut fra at folk flest ønsker privatliv, så spiller det ingen rolle med kjønn. Disse halvveggene der man kan høre (og med enkle grep se) alt, er en uting. Anonymkode: 2fa52...be0 Tipper mannen på bilde to hadde blitt godt mottatt i damegarderoben. Ingen klager til svømmehallen overhodet Anonymkode: ad470...6fb 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #17 Skrevet 23. april 2017 Jeg tenker at så lenge vedkommende dekker seg litt til når han/hun skifter eller eventuelt går inn på toalettet eller handicappen så går det jo helt fint. Helt ærlig så hadde jeg synes at det var litt ukomfortabelt og rart dersom det var noen i damegarderoben med penis som viste frem "alt" velvillig. Anonymkode: 2040c...9fd 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #18 Skrevet 23. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, så kan du komme hit og klage når voldtektsstatistikken øker. "Jeg mente aldri noe sånt, dette er forferdelig, jeg var ikke en av dem som stemte på felles toaletter, jeg har ikke indirekte skyld i det fæle" Anonymkode: 81342...fee Er det den nye greia i voldtektsbransjen å ta hormoner med iriversible forandringer på kroppen og fjerne skjegg for å komme seg inn i damegarderoben? Anonymkode: ad470...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #19 Skrevet 23. april 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Herretoalett/garderobe 2. Dametoalett/garderobe De er fortsatt en mann på bilde nr 1 og en kvinne på bilde nr 2. Anonymkode: f9e04...7f8 Jeg tenker helt motsatt av deg. Nr 1 er såpass mye kvinne at å bruke kvinnegarderoben burde være helt åpenbart, samme med nr 2, bare med herregarderoben da. Hvorfor er det et problem? Er kvinner redd for at kvinnen på det øverste bildet skulle ville ha sex med dem når de ser dem nakne? Hva med lesbiske og homofile, burde de få lov til å bruke garderoben til det kjønnet de er medlem av? Det er jo så mange menn som er redd for at dersom en homofil ser dem naken i en garderobe så vil de prøve å hoppe på dem. Hvorfor skal ikke mannen på det nederste bildet få gå i herregarderoben? Er menn redd for å se en vagina, eller kanskje de er redd for at de vil bli opphisset av å se en? Og å se en vagina på en mann vil jo til og med kanskje gjøre dem homofile. Ja, skummelt dette her. Sarkasme over. Anonymkode: 1665a...842 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #20 Skrevet 23. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menns biologi!? Stakkars menn, er jo født som voldtektsmenn. Se bare på statistikken i Oslo, hvor mange menn VS kvinner det er som står for voldtektene. De kan jo ikke noe for det da, kanskje de kan operere seg om til å bli ikke-voldtektsmenn. Anonymkode: 81342...fee Anonymkode: d39a9...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå