Gå til innhold

Daten sier rare ting..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, QQbaby skrev:

Rare folk tiltrekker seg andre rare folk.

Ja, jeg er rar jeg også ;) Men nå var det ikke akkurat dét som var problemstillingen :) 

Anonymkode: 66b71...54f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, SemperFi skrev:

Kan du ikke si ifra, at det ikke er passende? Kanskje han ikke er obs på det selv.

Har sagt ifra ved et par anledninger. Kan jo bare håpe at han reflekterer litt over det.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er rar jeg også ;) Men nå var det ikke akkurat dét som var problemstillingen :) 

Hvis det ikke er problem, hvorfor lager du da en tråd som heter "datdn sier rare ting"? :klaske:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, QQbaby skrev:

Hvis det ikke er problem, hvorfor lager du da en tråd som heter "datdn sier rare ting"? :klaske:

Jeg uttrykker jo ganske tydelig at det som HAN sier/gjør er problemet, ikke hva jeg er eller gjør. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Daria skrev:

Å identifisere noen ut fra størrelsen på rompa er kanskje litt spesielt (men hadde du reagert like mye hvis han hadde sagt "Hun med den store nesa" i stedet?), men så lenge han ikke sier det så hun hører det er det vel ikke så farlig? Kommentere klærne til fremmede gjør jeg stadig vekk (litt avhengig av hvem jeg er sammen med) og å fortelle historier om rare ting man har gjort som barn er vel også ganske vanlig? Ser ikke helt hva som er å reagere så voldsomt på her, egentlig - alle sier og gjør småpussige ting innimellom, de eksemplene som nevnes her er ganske innenfor normalen i mine øyne.

Selvsagt gjør det ikke noe i seg selv, hele poenget er hvilke signaler det sender og hva det forteller om deg selv. Alle småting vi gjør er resultat av måten vi tenker på og holdningene våre. I noen tilfeller er en kommentar en negativ indikator på hvem man er, i andre tilfeller det motsatte. Derfor må man se det i helhet med resten av personligheten, noe TS er best stand til å gjøre da det e rhun som kjenner han. For meg virker det som om resten av personligheten ikke har gitt så god trygghet om at disse enkle kommentarene er 100% urelatert til mannens holdninger og væremåte

Men det er jo også mulig at TS og denne karen bare ikke passer så godt sammen 

Anonymkode: 4be76...bf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt gjør det ikke noe i seg selv, hele poenget er hvilke signaler det sender og hva det forteller om deg selv. Alle småting vi gjør er resultat av måten vi tenker på og holdningene våre. I noen tilfeller er en kommentar en negativ indikator på hvem man er, i andre tilfeller det motsatte. Derfor må man se det i helhet med resten av personligheten, noe TS er best stand til å gjøre da det e rhun som kjenner han. For meg virker det som om resten av personligheten ikke har gitt så god trygghet om at disse enkle kommentarene er 100% urelatert til mannens holdninger og væremåte

Men det er jo også mulig at TS og denne karen bare ikke passer så godt sammen 

Anonymkode: 4be76...bf6

Det er sant det du sier. Jeg må rett og slett vurdere om jeg kan klare å leve med at han iblant sier rare ting, om vi skulle ende opp sammen. Selvsagt kan han reflektere over det han sier, og forandre seg. Men om han gjør det, og da føler at han ikke kan være seg selv, går jo ikke det i lengden. Da kan det være, som du sier, at vi kanskje ikke passer så godt sammen. 

Jeg tror jeg bare skal møte han et par ganger til, og se. For jeg liker han jo veldig godt sånn ellers. Han  virker reflektert og veldig snill, på tross. Og han sier jo også selv at han vet at han er rar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...