Gå til innhold

Daten sier rare ting..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr. Det har egentlig vært veldig hyggelig. Vi har vært på et par dates. Han virker bra, vi har mye å snakke om, og jeg merker at jeg er betatt.

Men.. Noen ganger sier han litt rare ting. Det har skjedd ved et par tilfeller. Typ, kommentert klærne til en fremmed, fortalt om en ting han og kompisen gjorde i barndommen som har vært litt merkelig, og vi har sittet og spist, jeg har nevnt ei venninne, og han bare 'ja, hun med den store rumpa' (høyt).. Ææ. Jeg vet ikke. 

Vi har vært ganske ærlige med hverandre, og jeg har sagt til han at jeg synes det var litt rart sagt. Han sier dog selv at han er klar over at han kan være litt rar, og har unnskyldt seg. Så han har jo selvinnsikt da.

Sånn bortsett fra dette virker han veeldig bra! Jeg liker han faktisk bare mer og mer. 

Synes dere jeg overdriver? Hva hadde dere gjort? Ventet litt og sett det an? :) 

Anonymkode: 66b71...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke vi alle rare en gang i blandt da?

Å kose dere videre og se hvordan det utvikler seg er vel ok.. eller ?

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men.. Noen ganger sier han litt rare ting. Det har skjedd ved et par tilfeller. Typ, kommentert klærne til en fremmed, fortalt om en ting han og kompisen gjorde i barndommen som har vært litt merkelig, og vi har sittet og spist, jeg har nevnt ei venninne, og han bare 'ja, hun med den store rumpa' (høyt).. Ææ. Jeg vet ikke. 

oj!

Tror du er i kontakt med en psykopat her

LØP

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

oj!

Tror du er i kontakt med en psykopat her

LØP

Var det ironisk? :) 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ironisk? :) 

Litte granne

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Forundret.. skrev:

Er ikke vi alle rare en gang i blandt da?

Å kose dere videre og se hvordan det utvikler seg er vel ok.. eller ?

Jo, absolutt :) Det er jo ikke det at han mangler antenner, heller. Mer det at jeg blir litt redd for at han skal si noe rart om jeg introduserer han til venner, etc. :P Jeg vil jo ikke la de gangene han har sagt rare ting overskygge alt, heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har skrevet om han her før? 

Du må vite om du vil leve med dette eller ikke. Kan du stole nok på deg selv til ikke å bli flau over han? 

Anonymkode: cca71...c22

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har skrevet om han her før? 

Du må vite om du vil leve med dette eller ikke. Kan du stole nok på deg selv til ikke å bli flau over han? 

Anonymkode: cca71...c22

Tror ikke jeg har skrevet om han før. 

Ja, det er sant.. Altså, jeg kan jo ikke helt for om jeg blir flau :P Det kommer jo an på situasjonen.. Men liker jeg han nok, så tror jeg at jeg ville ha klart å overse det. Kanskje jeg kan se det an litt.. Jeg vet ikke. Bortsett fra dette er han jo så bra.. Og ingen er perfekte. Jeg vil jo ikke at han skal forandre seg pga. meg, heller.. Han må jo være seg selv. Vanskelig.. Da er det vel heller jeg som må gå.

Gjest Jon Are
Skrevet

virker enkel og litt slem. ville dumpet ham.

med hilsen fra

jon are

AnonymBruker
Skrevet

Venter liksom på at folk skal begynne å rope "aspergers" her :P

Anonymkode: 8ed54...df3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare gled deg til han begynner å snakke om godtesnopet og veninden! 

Anonymkode: 14bfa...f0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter liksom på at folk skal begynne å rope "aspergers" her :P

Anonymkode: 8ed54...df3

Really? Han har en 6 år lang utdanning og toppjobb. (Ikke at mennesker med en aspergers-diagnose ikke kan få til det). 

Men.. Blir veldig usikker nå merker jeg :/ Jeg liker han jo så godt foruten dette, og merker at jeg på en eller annen måte vil ha han i livet mitt. Men ja, off, æsj altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt at han har sosiale antenner når han kommenterer ræva på vennen din. I min verden er det ihvertfall ganske logisk at man ikke kommenterer andre menneskers utseende, med mindre man kjenner hverandre så godt at man vet begge syns det er ok. Men skal sies at jeg i mitt 5 år lange forhold aldri har hørt samboeren min identifisere mennesker ved å si at de har stor ræv eller pupper. Han bruker mer ordene blondt hår, høy, slank, hun som ligner på meterologen på tv2

Anonymkode: 4be76...bf6

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, absolutt :) Det er jo ikke det at han mangler antenner, heller. Mer det at jeg blir litt redd for at han skal si noe rart om jeg introduserer han til venner, etc. :P Jeg vil jo ikke la de gangene han har sagt rare ting overskygge alt, heller. 

Regner med at vennene dine ser tydelig forskjell på han og deg om han skulle lite av seg noe altså.. 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke helt at han har sosiale antenner når han kommenterer ræva på vennen din. I min verden er det ihvertfall ganske logisk at man ikke kommenterer andre menneskers utseende, med mindre man kjenner hverandre så godt at man vet begge syns det er ok. Men skal sies at jeg i mitt 5 år lange forhold aldri har hørt samboeren min identifisere mennesker ved å si at de har stor ræv eller pupper. Han bruker mer ordene blondt hår, høy, slank, hun som ligner på meterologen på tv2

Anonymkode: 4be76...bf6

Jo, jeg er forsåvidt enig i det.. Nå var akkurat det i en litt spesiell sammenheng. Det var bare det at han sa det så høyt.. Jo, ja.. Han har jo ganske mange venner. Har ikke møtt noen av dem, så jeg vet ikke hvordan de er..

Skrevet

Å identifisere noen ut fra størrelsen på rompa er kanskje litt spesielt (men hadde du reagert like mye hvis han hadde sagt "Hun med den store nesa" i stedet?), men så lenge han ikke sier det så hun hører det er det vel ikke så farlig? Kommentere klærne til fremmede gjør jeg stadig vekk (litt avhengig av hvem jeg er sammen med) og å fortelle historier om rare ting man har gjort som barn er vel også ganske vanlig? Ser ikke helt hva som er å reagere så voldsomt på her, egentlig - alle sier og gjør småpussige ting innimellom, de eksemplene som nevnes her er ganske innenfor normalen i mine øyne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Daria skrev:

Å identifisere noen ut fra størrelsen på rompa er kanskje litt spesielt (men hadde du reagert like mye hvis han hadde sagt "Hun med den store nesa" i stedet?), men så lenge han ikke sier det så hun hører det er det vel ikke så farlig? Kommentere klærne til fremmede gjør jeg stadig vekk (litt avhengig av hvem jeg er sammen med) og å fortelle historier om rare ting man har gjort som barn er vel også ganske vanlig? Ser ikke helt hva som er å reagere så voldsomt på her, egentlig - alle sier og gjør småpussige ting innimellom, de eksemplene som nevnes her er ganske innenfor normalen i mine øyne.

Jo, jeg ser den.. Nå var det ikke akkurat at han sa det om 'rumpa' som var det 'verste', bare det at han sa det så høyt, offentlig. Og de historiene var ikke SÅ ille i seg selv, det var bare en liten detalj rundt en sak som han sa, som jeg tenkte at var pussig at han sa til meg. (Noe halv-seksuelt). Tror ikke jeg hadde sagt noe lignende til en person jeg ikke kjenner. Joda, det å kommentere fremmedes antrekk er jeg enig i at ikke er såå ille. Det var bare måten han sa det på, sånn helt random.. 

Off, mulig jeg er kresen og rar.. Jeg blir bare nesten litt ulykkelig av å tenke på om jeg vil avslutte det med han fordi han sier rare ting iblant. Mulig han er nervøs også, og ikke vet hvor høyt han snakker, etc.

Skrevet (endret)

Kan du ikke si ifra, at det ikke er passende? Kanskje han ikke er obs på det selv.

Endret av SemperFi
Skrevet

Rare folk tiltrekker seg andre rare folk.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, QQbaby skrev:

Rare folk tiltrekker seg andre rare folk.

Word søster, word!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...