merterje Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg har hatt PC i ca 12 år, men brydd med lite om chatting o.l. Men jeg har vært noen gange på disse gratis nettsider da. Men så fant jeg ut at jeg skulle prøve møteplassen.no, der må man betale noe, og jeg valgte abonnement på 6 mnd. I begynnelse søkte jeg i hytt og vær, men det var faktisk de som var noe eldre enn meg jeg fikk kontakt med. Da søkte jeg de som var litt yngre enn meg, men de fleste ville ha en yngre mann/kjærest. Men så er det slik at jeg ønsker bare å ha en damekontakt, og har ikke planer om samboerskap e.l. Jeg føler bare at kontakt ønskes. Kanskje fordi en dame jeg har hatt kontakt med i mange år, har funnet en annen - samboer. Men det sutrer ingen av oss over. Jeg har lest at møteplassen.no skal være av dem beste, vet ikke om dere andre har annen erfaring ? Det er 2 mnd igjen av medlemskapet. Hvis jeg ikke da har funnet noen da, så tar jeg meg et opphold, og mest sannsynlig registrerer meg igjen etter en tid. Da er det også kommet mange nye damer der. Men igrunn synes jeg det er mest gøy, og tar det ikke så alvorlig hverken i den ene eller andre retning. Men det er mange fine damer der.
Silje92 Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Hvis du ønsker damekontakt og ikke forhold/samboerskap om jeg skjønner deg rett så er vel Tinder der du bør gå for Møteplassen er vel for de mere seriøse om jeg ikke har misforstått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå