Gorgonzola Skrevet 23. april 2017 #21 Skrevet 23. april 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligheten for å bli gravid er like stor uansett, da penis gjerne lekker litt under samleie og ikke bare når man kommer! Anonymkode: 76118...c3a Nei, dette er en gammel tøysete myte som noen fremdeles tror på 2
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2017 #22 Skrevet 23. april 2017 4 minutter siden, Gorgonzola skrev: Bra, flink pike. Nå er ikke jeg kjent med hva som er tema på portvinskvelder, jenteturer, treningstimer eller kvinners business nettverk men at kvinner, generelt, gjerne mener at sæd, generelt, er ekkelt kliss er neppe omtvistet. Fordi (påstand); kvinner er gjerne skrudd sammen slik at mye av menns anatomi og seksualitet, generelt, på ingen måte genererer surkling i skoene eller annen tenning hos det motsatte kjønn - med mindre det er snakk om HAM (altså; mannen i mitt/hennes liv). Noe vi menn kanskje skal prise oss høvelig lykkelige over. Det åpner jo, blant annet, opp for at vi kan tillate oss å bli både tjukkere, mer sære og kranglete. Allikevel står dere last og brast ved oss (eller HAN). Stand by your man - neppe en tilfeldig tittel Na-a, dude. Ellers mener jeg bestemt å huske at du pleide å omtale kvinner (generelt) i mye mer positive ordelag for noen år tilbake, men det kan hende jeg tar feil. 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. april 2017 #23 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, Gorgonzola skrev: Nei, jeg vil ikke si det. Problemet (i den grad det kan kalles det) er vel mer kvinners kommunikasjon - eller mangel på sådan- rundt tema. For egen del er det ganske 50/50 hva kvinner foretrekker. Det sagt, mange foretrekker det jeg ønsker. Så lenge jeg er tydelig på det. Og det er jeg. Selvsagt. Alt er kvinnens feil og mangler. As per usual. Hakk i plata.
Gorgonzola Skrevet 23. april 2017 #24 Skrevet 23. april 2017 7 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Selvsagt. Alt er kvinnens feil og mangler. As per usual. Hakk i plata. Da er det bare å applaudere deg for å vri dette til kvinners feil og mangler og at jeg kritiserer kvinner for det. Neste? 1
Gorgonzola Skrevet 23. april 2017 #25 Skrevet 23. april 2017 45 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Na-a, dude. Ellers mener jeg bestemt å huske at du pleide å omtale kvinner (generelt) i mye mer positive ordelag for noen år tilbake, men det kan hende jeg tar feil. Jeg forsøkte virkelig, i mitt forrige innlegg, å flagge en fantastisk egenskap mange kvinner har som vi menn bør vite å sette stor pris på men der ble jeg altså misforstått eller mistolket. Synd
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2017 #26 Skrevet 23. april 2017 3 minutter siden, Gorgonzola skrev: Jeg forsøkte virkelig, i mitt forrige innlegg, å flagge en fantastisk egenskap mange kvinner har som vi menn bør vite å sette stor pris på men der ble jeg altså misforstått eller mistolket. Synd Jeg sikta ikke til det siste innlegget ditt spesielt, men til tonen din generelt. Virker ikke som om du har så mye trua på eller til overs for majoriteten av oss. Men det var ei avsporing. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå