AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Del Skrevet 23. april 2017 Nå har det seg slik at jeg har datet en del menn noen med barn fra tidligere forhold og noen uten barn (jeg har ikke barn selv) Jeg merker att disse mennene som har barn gjør alt for mor til barna demmes. Da får jeg høre ting som " jeg må gjøre det, hun er moren til barnet mitt" eller "jeg bryr meg om henne for hun er moren til barnet mitt" Han ene jeg daten måtte dra med en gang moren til barna ringte og trengte noe siden "jeg har mye respekt for henne siden hun er moren til barnet mitt" Hva er det for noe med menn og moren til barnet? Er hun virkelig en mye viktigere X enn andre x-en? Er det noen menn her som kan forklare meg dette...? Anonymkode: 8b448...da2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Del Skrevet 23. april 2017 andre x-er skulle det stå TS Anonymkode: 8b448...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Del Skrevet 23. april 2017 Ja, sånn er det. Dette er en av de fundamentale forskjellene på menn og kvinner. Anonymkode: 5cb3f...fbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 23. april 2017 #4 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Fordi ansvaret for familien stopper ikke selv om forholdet havarerte. Det er en totalvurdering av situasjonen. Nye damer kommer og går, men forhold med barn inne i bildet stopper aldri, det endrer bare form Endret 23. april 2017 av RoH 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Del Skrevet 23. april 2017 Hva er det med dere som involverer dere i forhold der du får med ekser, ex-svigers og unger på slep, for deretter å KLAGE noe så jævlig? Like barn leker best, finnes tonnevis av barnløse menn. Anonymkode: 18f16...049 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6 Del Skrevet 23. april 2017 4 minutter siden, RoH skrev: Fordi ansvaret for familien stopper ikke selv om forholdet havarerte. Det er en totalvurdering av situasjonen. Nye damer kommer og går, men forhold med barn inne i bildet stopper aldri, det endrer bare form Det er ikke noe familie lenger når foreldrene går hvert til sitt i hvert sitt hus. Da blir de samarbeidende alenemor og alenefar. Man har kun ansvar for sine barn, og ikke exen når familien brytes opp! Anonymkode: 920fd...9bd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 23. april 2017 #7 Del Skrevet 23. april 2017 Nå er jeg kvinne, men faren til barnet mitt er en annerledes eks enn andre ekser, ja. Ingen av oss hadde stukket av fra date fordi den andre av oss ba om det, med mindre det skjedde noe med barnet etc. Men selvfølgelig bryr jeg meg om ham, og det er i min interesse at han har det bra fordi det medfører at barnet mitt har det bra. Jeg synes ikke det er så rart. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg gjøre mye for min x-mann, nettopp fordi at ved å hjelpe han hjelper jeg barna mine. Samme andre veien. Tro meg, det er viktig for oss å ha partnere som lar oss ha denne trygge basen. De er hjertelige velkome inn i gjengen, men å skape avstand er ikke greit. Er det et problem står dere jo fritt til å finne barnløse partnere. Anonymkode: 76e51...06b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Del Skrevet 23. april 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har det seg slik at jeg har datet en del menn noen med barn fra tidligere forhold og noen uten barn (jeg har ikke barn selv) Jeg merker att disse mennene som har barn gjør alt for mor til barna demmes. Da får jeg høre ting som " jeg må gjøre det, hun er moren til barnet mitt" eller "jeg bryr meg om henne for hun er moren til barnet mitt" Han ene jeg daten måtte dra med en gang moren til barna ringte og trengte noe siden "jeg har mye respekt for henne siden hun er moren til barnet mitt" Hva er det for noe med menn og moren til barnet? Er hun virkelig en mye viktigere X enn andre x-en? Er det noen menn her som kan forklare meg dette...? Anonymkode: 8b448...da2 Trenger ingen forklaring. For oppegående mennesker er dette veldig lett å forstå. Anonymkode: aac8f...e1b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #10 Del Skrevet 23. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe familie lenger når foreldrene går hvert til sitt i hvert sitt hus. Da blir de samarbeidende alenemor og alenefar. Man har kun ansvar for sine barn, og ikke exen når familien brytes opp! Anonymkode: 920fd...9bd Hvordan MOR og FAR har det har en direkte sammenheng med hvordan barna har det Anonymkode: 5097e...85d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #11 Del Skrevet 23. april 2017 Tror det er umulig å forestille seg før man faktisk har fått barn selv. Anonymkode: 93f83...98c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #12 Del Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er umulig å forestille seg før man faktisk har fått barn selv. Anonymkode: 93f83...98c Det er det da aldeles ikke... Anonymkode: 5097e...85d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 23. april 2017 #13 Del Skrevet 23. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe familie lenger når foreldrene går hvert til sitt i hvert sitt hus. Da blir de samarbeidende alenemor og alenefar. Man har kun ansvar for sine barn, og ikke exen når familien brytes opp! Anonymkode: 920fd...9bd Ja tro gjerne det. Ved 50% er det ikke i nærheten av virkeligheten, da blir det VM i kamelsluking. Barna sine interesserer trumfer alt (nesten) altid. Foreldremøter, fotball, svømming, lekser, konflikter på skolen. / BH, ferier, økonomi osv. osv. Takler du det ikke går eks. sine interesser forrann. Så styr klar av sånne som meg. ☺ . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #14 Del Skrevet 23. april 2017 Man trenger ikke løpe til barnas mor når hun har personlige problemer. Eksene må lære seg å fikse egne problemer selv, og ikke bruke eksmannen som støttehjul. Alt som handler om barna er selvsagt greit, men når mannen blir innkalt til tapetsering, psykolog for hjertesorg og andre tullete ting, så er det helt urimelig Anonymkode: a73f3...d30 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #15 Del Skrevet 23. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan MOR og FAR har det har en direkte sammenheng med hvordan barna har det Anonymkode: 5097e...85d Det har de faktisk ansvar for selv. Ikke exen sitt ansvar. Anonymkode: 920fd...9bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #16 Del Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, RoH skrev: Ja tro gjerne det. Ved 50% er det ikke i nærheten av virkeligheten, da blir det VM i kamelsluking. Barna sine interesserer trumfer alt (nesten) altid. Foreldremøter, fotball, svømming, lekser, konflikter på skolen. / BH, ferier, økonomi osv. osv. Takler du det ikke går eks. sine interesser forrann. Så styr klar av sånne som meg. ☺ . Alt som angår kun barna er en selvfølge. Ikke exen. Anonymkode: 920fd...9bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #17 Del Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger ikke løpe til barnas mor når hun har personlige problemer. Eksene må lære seg å fikse egne problemer selv, og ikke bruke eksmannen som støttehjul. Alt som handler om barna er selvsagt greit, men når mannen blir innkalt til tapetsering, psykolog for hjertesorg og andre tullete ting, så er det helt urimelig Anonymkode: a73f3...d30 Deg om det. Anonymkode: aac8f...e1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #18 Del Skrevet 23. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger ikke løpe til barnas mor når hun har personlige problemer. Eksene må lære seg å fikse egne problemer selv, og ikke bruke eksmannen som støttehjul. Alt som handler om barna er selvsagt greit, men når mannen blir innkalt til tapetsering, psykolog for hjertesorg og andre tullete ting, så er det helt urimelig Anonymkode: a73f3...d30 Støtter denne! Anonymkode: 920fd...9bd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #19 Del Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deg om det. Anonymkode: aac8f...e1b Slutt å misbruke eksmannen din sin snillhet. Om du vil ha han som støtte i livet ditt får du ta han tilbake. Kan ikke forvente at han skal stå på pinne for deg når du dumpa ræva hans. Utakknemelig er du. Krever at han skal gjøre alt for deg, men gidder ikke gjøre en dritt tilbake. Samtidig gnir du hender og fryder deg over at du ødelegger alle forholdene hans og alle hans sjanser for egen lykke Anonymkode: a73f3...d30 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #20 Del Skrevet 23. april 2017 Men ville du ha vært med en mann, som dreit i barna til moren? Og som gjerne avlyste samvær for deg? Far til mine barn, avlyser ofte samvær, grunner damer. Han kan og dra på date, da han har barna på samvær, ennå de bare er der en helg i måneden. Han var i et langvarig forhold, da så han omtrent aldri barna. Er jo ikke positivt med en sånn mann. Men så har jeg også vært i forhold med en mann, som gjorde alt for mor til barna. Han løp pokker meg ned døra hennes daglig. Hun manipulerte barna etter den store gullmedaljen og. Så enden på visa ble at han dumpet meg, for barna ville ikke dele han med noen. Og mor så fornøyd. Det beste er jo en fin ting i mellom. En som prioriterer barna sine, men ikke stiller opp for mor daglig, men han må gjerne hjelpe til iblant. Det er vel det å finne den balansen. Anonymkode: ad81a...379 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå