Gå til innhold

Dere som bruker flere kredittkort for cashback/bonuser, hvilket kort bruker du til hvilken type handel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 365direkte (34 øre/l fast rabatt fra Esso + 3,65 % i cashback, eller 2% på alle andre bensinstasjoner) på drivstoff (jeg fyller kun på Esso) og Coop mastercard (1% medlemsbonus på alt jeg handler, bortsett fra konkurrerende dagligvarer) på alt annet.
Handling av dagligvarer utenom Coop tar jeg på vanlig bankkort. Jeg har trumf knyttet opp mot bankkortet for de ytterst få gangene jeg handler på Kiwi.

Anonymkode: feeda...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trumf Visa: Generell netthandel, all handel som ikke er i konkurrerende butikker til Norgesgruppen og i butikkene til Norgesgruppen, dvs Kiwi, Meny osv. Brukes spesielt ved Trippel-Trumf.

Bank Norwegian: Brukes i konkurrerende butikker til Norgesgruppen, f.eks Rema.

Coop Mastercard: Brukes på handel i Coop-butikkene.

Bruker Trumf Visa aller mest. Grunnen er at jeg ønsker å kunne ta ut pengene når jeg ønsker det og føre over til bankkonto. 

I tillegg bruker jeg både ViaTrumf, Kickback og Norwegian Reward på netthandel.

Ellers har jeg også mange andre kredittkort, men det er de tre over som jeg bruker aller mest. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Bruker Komplett Bank Mastercard + Coop medlemskort og cashbackportaler. 

Det blir 3% på dagligvarer.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Trumf visa på mat, bensin og netthandel. 

Skrevet

Ellos - 8% (viatrumf)

Zalando - 6% (kickback)

BliVakker - 15% (dealpass)

CDON - 5-30% (dealpass)

ProteinFabrikken - 16% (viatrumf)

Så kommer 2% (effektivt 4%) netthandel-cashback fra Komplett Bank i tillegg da.

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi sitt til mat. Tar ut en gang i året. Da handler vi til jul. Står ca 2700 der da.

Har et coop kort. 

Essokort

Anonymkode: 78ccc...40c

AnonymBruker
Skrevet

SAS travel cash kortet. Fyller bare på egne penger, slipper noen regninger eller at man risikerer å bruke for mye. 

Anonymkode: d4c0e...170

AnonymBruker
Skrevet

bruker stort sett bank norwegian sitt kredittkort jeg, men mest til netthandel og større kjøp. veldig grei måte å spare opp cashpoints på, også holder jeg oversikten samtidig. 

Anonymkode: f726f...570

Skrevet

Flexivisa: 4% i valgfrie kategorier, men brukes til sko og klær
Cresco Car Premium: 3% på bensinstasjon, 1% på alle andre kjøp
Ikano Visa: Ny kategori hver måned. Større ting, f.eks. service på bil, nye dekk, etc.  legges til april og oktober som har 6% på bilrelaterte ting. Også 3% på utenlandsk valuta i feriemåneden juli har også vært gunstig.
yaBank: 3% på mat, i kombinasjon med coop-kort eller trumf-kort. Blir da 5% tilsammen hos Coop.
YxVisa: Vanligvis velges 3% på netthandel
Komplett Mastercard: 2% på netthandel de månedene hvor netthandel ikke kan velges som bonus hos YxVisa
VipCredit: Diverse kategorier, ikke noe bestemt her

I tillegg bruker jeg Santander kickback og ViaTrumf ved netthandel hvis det produktet jeg skal ha er billigst på en av disse butikkene.

Skrevet

DNB Mastercard. Flere ganger i året har de 20-25% på kjente varehus som XXL, Expert og lignende. Kjekt å få 25% på alle hvitevarer på toppen av evt tilbudspris :P Eller den dyre sykkelen, skiutstyret osv osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...