AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Del Skrevet 23. april 2017 Vi har dessverre ingen barn selv enda men vi ønsker det så inderlig. Har snart prøvd i 10 mnd uten at det har klaffet. Jeg gleder meg sånn til at jeg endelig kan få positiv test og ser for meg at det må være en helt sinnssyk følelse! Skjønner nesten ikke at folk klarer å gå på jobb den dagen man tester positivt. Man må jo være så ukonsentrert Hva gjorde du/dere dagen dere fikk positiv graviditetstest? Sa du det kun til den vordende far? Hvordan var reaksjonene? Klarte du å få noe gjort hjemme og på jobb? Anonymkode: 9f028...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg ringte bestevenninna mi, det var det aller første jeg gjorde. Mannen min hadde ikke kommet hjem fra jobb enda, og jeg ville ikke si det over telefon. Så jeg sto i døra når han kom hjem, og vi kom ikke lenger enn gangen før jeg fortalte det! Resten av dagen var bare et surr.. Jeg følte meg så utrolig rar, og skjønte virkelig ingenting. Ubeskrivelig deilig følelse! Masse lykke til videre ❤ Anonymkode: ddaec...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Del Skrevet 23. april 2017 Ringte legen for å bestille time til abort. Anonymkode: 435e2...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #4 Del Skrevet 23. april 2017 Gråt, det var ikke planlagt og dårlig tidspunkt. Anonymkode: 7660d...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg var først på jobben hvor det vsr meget heltisk. Våknet opp kjempe kvalm den dagen så kjøpte en test på vei hjem. Tok testen hjemme og den var positiv. Sa det til mannen mens jeg lagde middag. Han hørte ikke helt etter og sa bare åja. Hvor jeg måtte gjenta. Var ingen spesiell dag eller slik man ser på film akkurat. Anonymkode: 7c4a1...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6 Del Skrevet 23. april 2017 Ringte samboer - han var på jobbsamling og skulle komme hjem dagen etter. Hadde tenkt å ikke si det på telefon, men klarte ikke la være. Vi hadde ikke "prøvd", men heller ikke brukt prevensjon, så vi var begge bevisste på at det kunne skje. Anonymkode: 2cc86...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #7 Del Skrevet 23. april 2017 Det var uplanlagt, så jeg gikk rett i fornektelse, og gikk på trening og latet som ingenting et par dager før det sank inn. Anonymkode: 73765...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Del Skrevet 23. april 2017 Begynte å lete etter leilighet så jeg kunne gå fra eksen. Anonymkode: ac875...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Del Skrevet 23. april 2017 Kjøpte meg et par strikkerpinner, og.... ...begynte å strikke en sparkebukse. Anonymkode: a2996...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 23. april 2017 #10 Del Skrevet 23. april 2017 Begge gangen har jeg bare blitt redd for at det skal gå galt. Har selvfølgelig blitt glad, men ikke turt å glede meg i redsel for abort. Blitt en snodig god følelse inni meg, men når man vet hvor stor faren for abort er har jeg aldri tatt seieren på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #11 Del Skrevet 23. april 2017 Ble glad og overrasket. Men kjæresten klart ødelegge den gleden fort. Anonymkode: b1136...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #12 Del Skrevet 24. april 2017 Fikk sjokk, gråt og snakket med kjæresten om det i timesvis. Vi fant ut at vi var glade for det etter hvert. Lastet ned en gravid-app og så at embryoet var ca 1 mm. For en rar følelse det var!! Anonymkode: 00a3b...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #13 Del Skrevet 24. april 2017 Klemte mannen min litt ekstra, og resten av dagen gikk som normalt. Vi mista i uke 5, et halvt år tidligere og brukte totalt 13 mnd på å bli gravid med babyen som godgjør seg i magen akkurat nå . Turte ikke slappe av før vi fikk sett at alt var OK med babyen på tidlig ultralyd i uke 14. Fortalte familie om graviditeten da Anonymkode: 31758...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #14 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg var på jobb som vanlig, og tenkte nok ikke så mye over det. Hadde tatt en test, men gått fra den i en halvtime, så visste ikke helt om testen var rett. Tok en ny sammen med samboer hjemme på ettermiddagen. Ellers husker jeg ikke så masse Test med nr 2 ble tatt på en fridag, så ringte samboer og ba han hjem på lunsj. Han var på jobb. Kom hjem og viste han testen. Han hadde igrunn en mistanke og vi var begge sikre på at det var baby. 2mnd siden mensen, og symptomene var der. Med nr 3 spurte han bare en morgen om jeg hadde tatt test, men jeg trodde det var for tidlig, så sa nei, men tok en, som ble positiv resten av dagen husker jeg ikke. Var en søndag, så vi hadde nok fullt opp med ungene, men ble noen hemmelighetsfulle blikk til hverandre. Anonymkode: 49c8c...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #15 Del Skrevet 29. april 2017 På 23. april 2017 den 16.12, AnonymBruker skrev: Ringte legen for å bestille time til abort. Anonymkode: 435e2...8d1 Unnskyld meg, men hva er dette for noe å skrive på en del av forumet som heter: Prøvere og ufrivillig barnløse? Sjokkert og målløs Anonymkode: 85427...a73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 29. april 2017 #16 Del Skrevet 29. april 2017 første gang, ble helt hysterisk glad. Det var heldigvis en søndag så vi slapp å gå på jobb. Gikk bare rundt i en rus og lo og smilte. Husker ikke hva vi gjorde en gang, var bare helt ut av oss begge to. Vi mistet desverre i uke 8 eller 9 4 mnd. etterpå fikk vi positiv test igjen. Denne gangen var vi mye mer avmålt. Var mer sånn OK, da får vi se hvordan dette går. Greide ikke å glede oss hele første trimester. Det er litt trist egentlig, for det gikk jo kjempebra. Nå er jeg 29 uker på vei og alt tyder på at vi får en frisk og fin gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 29. april 2017 #17 Del Skrevet 29. april 2017 Stirret i veggen, for det meste, og snakket med mannen om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #18 Del Skrevet 29. april 2017 Skulle på jobbreise og var tiiidlig oppe. Måtte bare ta en test for å se, før kl 4 om morgenen og jammen var den positiv. Fikk først sjokk og så ble jeg rørt. Deretter visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men fant en av kattene i stua, løftet den opp og fortalte pusen at jeg var blitt gravid Deretter var det mannen sin tur til å få vite, men han lå jo og sov stakkar, gikk likevel inn og fortalte om den positive testen med et kjempeengasjement. Han bare gryntet og sov videre På jobb var jeg skikkelig ukonsentrert den dagen men superlykkelig og samtidig nervøs det ble mange tester i dagene etter Anonymkode: 0c515...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå