Gå til innhold

Har du vore utro?  

1 stemme

1. 1. Har du vore utro?

• Aldri, og det kjem aldri til å skje
      19
    • Har ikkje vore det, men det kunne ha skjedd
      4
    • Ja, 1 gang. (Og eg angrar)
      6
    • Ja, 1 gang. (Angrar ikkje)
      10
    • Ja, fleire gangar
      5
    • Er alltid utro...
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei og det kommer aldri til å skje..

Gjest Sukkerert
Skrevet

Svarene her vil avhenge av folk mener er utroskap. Og det er jo forskjellig fra person til person.

Mener du sex med en annen enn kjæresten, eller ser du også på kyss som utroskap?

Skrevet

Eg har vore utro en gang, og angra ikkje. Fikk heller dårlig samvittighet fordi eg ikkje hadde dårlig samvittighet. :ler:

Men typen var på sjøen og eg såg han aldri, eg var ikkje skikkelig forelska, hadde tenkt å gjere det slutt og blablabla.

Kunne aldri vore utro mot kjæresten min no.

Skrevet
Svarene her vil avhenge av folk mener er utroskap. Og det er jo forskjellig fra person til person.

Mener du sex med en annen enn kjæresten, eller ser du også på kyss som utroskap?

Alltid vanskelig å definere sånne ting. Men det må nesten vere det folk meinar sjølve er å vere utro.

For meg kan et kyss vere heilt uskyldig, og eg ser ikkje på det som å vere utro. Derimot å møtast i hemmelighet, skrive sms, kysse osv uten at kjæresten veit det syns eg er å vere utro.

Men eg tenker nok først og fremst på sex ja.

Skrevet

Aldri, og det kjem aldri til å skje. Har derimot blitt vært det mot og vet hvordan den biten føles. Er vel derfor jeg er såpass bestemt på at det er noe jeg aldri kommer til å gjøre.....

Skrevet

Nei aldri - og det kommer heller aldri til å skje.

(og vi må vel alle svare utfra det vi selv anser som utroskap)

Gjest GreenSky
Skrevet

(og vi må vel alle svare utfra det vi selv anser som utroskap)

Vel, jeg klinte med en fyr en gang da jeg var sammen med samboeren. Jeg fortalte han dette, og han syntes det ikke gjorde noe. Men det gjorde noe for meg! :( (senere fikk jeg vite at han hadde vært utro selv, men det er en annen historie)

Skrevet
Definer utroskap?

Sex med andre en partneren når man er i et fast forhold der man har blitt enige om kun å ha sex med hverandre.

Utenfor min definisjon:

Ha følelser for andre

Uskyldig flørting

Sex med andre når man er i "åpne forhold"

I gråsonen:

Sex med andre når man er på vei inn i et forhold og spillereglene ikke er avklart.

Det var min definisjon i alle fall men finnes garantert 1000 andre....

Skrevet

Jeg tror grensen for utroskap sitter inne i ens eget hjerte, og de grensene man vet at kjæresten/samboeren har.... Devil nok være forskjellig fra person til person...! :wink:

Og ja; jeg har vært utro en gang, og angrer på det....

Skrevet

Evt. kan vi legge Tex sin formulering til grunn..

Det du ikke kan gjøre med moren din/faren din ... skal du heller ikke gjøre med andre enn partneren - mao.. alt annet er utroskap..

Gjest GreenSky
Skrevet

Så sex er altså utroskap. (åffkårs) Men hva med klining? For meg er det utroskap, for eksen ikke. Så var jeg utro eller ikke?

Gjest GreenSky
Skrevet
Evt. kan vi legge Tex sin formulering til grunn..

Det du ikke kan gjøre med moren din/faren din ... skal du heller ikke gjøre med andre enn partneren - mao.. alt annet er utroskap..

Den definisjonen er for drøy etter min mening.

Skrevet
Så sex er altså utroskap. (åffkårs) Men hva med klining? For meg er det utroskap' date= for eksen ikke. Så var jeg utro eller ikke?

Ikke veldig snilt gjort men jeg ville ikke kalle det utroskap.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg mener jeg var det. Men greit nok. :)

Enig.

Skrevet

Aldri mot min nåværende mann!

2 ganger mot eksen, men KUN klining...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...