AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Del Skrevet 23. april 2017 Så drit lei slarvet hennes, hun er en stor dramaqueen og en fjær blir alltid til ti høns. Det verste er at hun sprer ting som kun er antakelser. Håper andre i bygda ser hvordan hun er. Holder meg mest mulig unna henne og det går jo selfølgelig ut over kontakt med barnebarn. Synd hun ikke ser det selv. Forrige helg tok mannen min med seg barna våres til svigers på middag uten meg da jeg var sliten etter å ha vært i bursdag kvelden før hos ei kollega ( jeg drakk ikke alkohol). Så nå har hun gått rundt å fortalt på bygda at jeg bare fester og er opptatt av fyll. Dette er første gangen jeg ikke er med dit på middag. Jeg har totalt festet 5 ganger på 10 år og er igrunn aldri ute på noe som helst. Sannheten er at jeg har vørt mye deprimert i årenes løp da jeg ikke har noen venninner som spør meg om å finne på noe i er hele tatt. Blir faktisk såret over at svigermor klarer å spre slike usannheter om meg, nå vil jo ryktene selvsagt gå. Dette har hun fortalt andre i fullt alvor. Anonymkode: e1c3f...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Del Skrevet 23. april 2017 Det er voldsomt så mye svigermor tråder som kommer opp i disse dager. Vel....om 10-20 år sitter disse svigerdøtre som svigermødre,og leser alle tråder fra svigerdøtre om svigermor. Hvor grusom de er. Ringen blir sluttet Anonymkode: 91270...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 23. april 2017 #3 Del Skrevet 23. april 2017 Vær glad du har en svigermor Så tenker jeg at du kanskje heller skulle ta en seriøs prat om dette med henne...det hadde jeg gjort....samtidig som jeg talt til ti, for ikke å bli forbannet og irritert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #4 Del Skrevet 23. april 2017 Det svømmer over i svigermor tråder for tiden ja. Hvis dere hadde klart å ta denne praten med deres mann eller svigermor selv istedenfor å brette ut irritasjonen deres på Kvinneguiden, hadde jo ting vært så mye enklere. Dere er jo voksne mennesker med barn, så man skulle tro at det å prate med hverandre i familie ikke skal være så himla vanskeligt. Har du tenkt på at det nødvendigvis ikke alltid er svigermor som er problemet? Anonymkode: 1c55e...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå