Gå til innhold

Hva er galt med folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Bærums Verk i helgen og stakk da innom Verket Interiør, en av de bedre interiørbutikkene i landet skal vi tro interiørmagasinene. (det kunne like godt vært IKEA, hva jeg så hadde gjort meg målløs uansett) da ser jeg følgende: en mor hjelper sin jente (ca 4 år) av med sherroksene (ingen anelse omhvordan an staver dette) slik at ungen kan HOPPE på en av de utstilte møblene, en flott, og sikkert rådyr, turkis puff :o

Moren setter seg i sofaen ved siden av og smiler til barnet :murvegg:

Jeg ble nærmest stående og stirre mens ungen fornøyd hoppet opp og ned.

.....

Tingeling

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Forstår godt at du ble :o for det hadde virkelig jeg blitt også.

Skrevet

:o

Oj! Då hadde ikkje eg visst kor eg skulle sett hen.

Eg skjønna at du vart paff!

Skrevet

:o

(Er tydeligvis ikke for ingenting noen møbel-butikker har begynt å sette ut skilt med advarsler om at møblene er til pynt,...)

Skrevet

Hei

Er det dette som kalles såkalt "fri oppdragelse" - la barna gjøre som de vil??? Forferdelig, spør du meg.

Men jeg ser jo mer og mer av slike ting, hvor barna styrer så totalt over foreldrene - det må jo bare bli slik når de får lov til det meste.

Oppdragelse er visst er fremmedord for mange i dagens samfunn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det var storveis at moren tok av cherroxene jeg da. Har sett mange som lar barna hoppe og krype i møblene med sko også jeg. Selv har jeg en sønn som elsker å krype opp i møblene, og det er skikkelig slitsomt for jeg vil jo ikke at han skal ødelegge møblene.

Resultatet blir at han ikke kan være med i møbelbutikker.

Gjest lilletroll
Skrevet

Vi var og så på en seng til lillejenta her om dagen som har sklie ned fra køya.....vi tok av skoene og lot henne prøve den... :oops: Men hun hadde ALDRI fått hoppe, eller ha bena oppi for den del, sofaer stoler eller annet.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi var og så på en seng til lillejenta her om dagen som har sklie ned fra køya.....vi tok av skoene og lot henne prøve den... :oops:  Men hun hadde ALDRI fått hoppe, eller ha bena oppi for den del, sofaer stoler eller annet.....

Akkurat sånne ting kan jeg ikke skjønne at er så ille! Men, helt uhemmet hopping i møblene er jo frekt ettersom man ikke ville ha tillatt dette hjemme.

Skrevet

Lilletroll :)

Synes ikke det at dere lot jenta deres fikk lov til å prøve sklien var ille i det hele tatt, heller ganske naturlig, men det er forskjell på butikker og forskjell på møbler. I dete tilfellet var det helt klart ikke barnemøbler det var snakk om.

(Forresten godt å høre at det er flere som ville reagert på dette)

Tingeling

Skrevet

Var dette en mor og et barn jeg kjenner tro.. der er det helt fri oppdragelse.. Huff.. :o :o

Skrevet

Det er jo helt vilt. Hadde aldri latt min unge gjøre det. Hvis jeg hadde unge.

Skrevet

:o jøsses..

Hos oss tar de av barna skoene innee i butikken slik at de lettere kan løpe rundt. Vi må da løper etter barna fordi det kan ligge mye rart på gulvet hos oss, det verste er vel hvis alarmene sitter dårlig, da ligger det spisse metallpigger på gulvet. De er over 1 cm lange.

Gjest Anonymous
Skrevet

men ærlig talt... jeg tror jeg hadde sagt i fra til butikkinnehaverne! slikt går bare ikke an... det er snakk om å endre holdning, få folkeskikk og gi ungen en oppdragelse..... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...