Gå til innhold

Er kvinner snillere i gjennomsnitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinner snillere i gjennomsnitt? Jeg har ikke hatt en negativ erfaring med ei kvinne, utenom å bli avvist naturligvis, men det er jo deres rett. 

Anonymkode: 40923...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skulle ikke mene at det var sånn, men noen ganger skulle man kanskje tro det. Kvinner har gjerne mer omsorgsevne ?

Skrevet

Er nok helt avhengig av hva man legger i "snill", men jeg vil nok tro at kvinner i mange tilfeller er mye mer var for andres følelser og er flinkere til å unngå å såre og støte andre. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Begge kjønn har selvfølgelig råtne epler så det holder, men generelt sett har jeg inntrykk av at kvinner innehar større omsorgsevne og mer empati enn menn. 

Endret av Nappetass1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg.

Anonymkode: 49397...fa4

• Liker 1
Skrevet

Menn må være snillere ettersom kvinnene har all makta i dating og forhold.......eller?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, snill er jo et relativt begrep, men kvinner begår færre lovbrudd og er mindre voldelig anlagt, så ja jeg vil påstå kvinner er 'snillere' enn menn...

Anonymkode: d8cf3...da2

• Liker 1
Skrevet

Ja helt til å være snill ikke er forenelig med jentas egeninteresse eller det krever mer enn en overfladisk investering

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, snill er jo et relativt begrep, men kvinner begår færre lovbrudd og er mindre voldelig anlagt, så ja jeg vil påstå kvinner er 'snillere' enn menn...

Anonymkode: d8cf3...da2

Kvinner er i mindre stand til å begå voldskriminalitet, de er ikke dumme heller.

I lesbiske forhold er derimot volden i heimen den høyeste

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet (endret)

Selvsagt er kvinner snillere. Det er tross alt bare menn som gjør onde handlinger.

Vel dessverre finnes det de som faktisk tror på dette. Men i virkeligheten er kvinner og menn nøyaktig like onde. Forskjellen ligger i at kvinner bare trenger å felle noen tårer så får de fylt av sympati.  Faktum er at kvinner blir unnskyldt og forsvart når de gjør onde handlinger.   http://www.aftenposten.no/norge/Mor-blir-forstatt-og-unnskyldt-i-retten-10219b.html

Kvinner er like egoistiske og ondskapsfulle som det menn er. 

Jada jeg vet nå er jeg en ondskapsfull kvinnehatende mannsjåvinist. 

Endret av Balian de Ibelin
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men ondskap hos kvinner og menn uttrykkes på forskjellige måter, generelt sett. Det som stikker seg mest ut er vel at kvinner har teken på psykisk terror og manipulering uten den overhengende trusselen om fysisk vold, på en helt annen måte enn menn. Mannlige narsisisster og sosiopater er også lettere å gjennomskue enn kvinnelige, fordi de har færre strenger å spille på. 

Anonymkode: f9dc5...6b6

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinner snillere i gjennomsnitt? Jeg har ikke hatt en negativ erfaring med ei kvinne, utenom å bli avvist naturligvis, men det er jo deres rett. 

Anonymkode: 40923...ee6

Nemlig, nei de er ikke noe snillere enn gjennomsnittet. Ikke i mot meg iallefall. 

Anonymkode: a1898...63b

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Bare ta en titt på hvem som sitter i fengsel (de fleste er menn). Svaret gir seg selv.

Anonymkode: 5f643...f23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Bare ta en titt på hvem som sitter i fengsel (de fleste er menn). Svaret gir seg selv.

Anonymkode: 5f643...f23

Og hvem som er i omsorgsyrkene.

Skrevet
På 24.4.2017 den 1.28, AnonymBruker skrev:

Og hvem som er i omsorgsyrkene.

Og hvem som kriger. Menn er uten tvil de ondeste. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro at måten man oppdrar gutter og jenter på har mye å si. Erfaringsmessig opplevde jeg at der var mye mer akseptert at gutter sloss enn at jenter sloss. Og at ting som: "mann deg opp a" og "slutt å vær så homo" ofte ble sagt. Når den eneste godkjente måten å vise følelser på er gjennom vold så er det kanskje ikke så rart at det er flest menn i fengsel. Men jeg tror ikke at menn er noe "ondere" enn kvinner av den grunn. 

Skrevet
27 minutter siden, OPIgirl skrev:

Og hvem som kriger. Menn er uten tvil de ondeste. 

ehh what ? det er menn som er i kriger ja, fordi kvinner ikke duger til krigføring, noen må jo beskytte landet sitt. begge kjønn kan være like forferdelige, men kvinenr er vell mye bedre på å skjule det 

• Liker 1
Skrevet

Ja, selv er jeg iværtfall snillere enn normalen :lillesky2:

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...