AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg forstår meg ikke på menn altså. Var på en førstedate forrige uke. Det var han som først tok kontakt og spurte om vi skulle møtes. Var en veldig hyggelig date. Vi klinte litt, men hadde ikke sex (selv om han ville). Etter daten fikk jeg mld av han med takk for kvelden og god natt. Etter en dag tok han kontakt igjen og spurte hva jeg skulle i helgen. Jeg svarte og stilte samme spm tilbake, han svarte etter noen timer, og spurte så hva jeg skulle den kvelden. Jeg svarte jeg måtte skrive litt på en oppgave, men så fikk jeg ikke noe mer svar, nå har set gått en dag. Bør kanskje nevnes at jeg helt glemte å spørre tilbake hva hans planer for kvelden var. Men hvorfor ta initiativ og så ikke svare? Er han bare ute etter å få noe fra meg? Jeg sa jo nei til å ha sex på første date, gidder han da likevel å legge en sånn innsats i å møte meg igjen bare for å prøve å få noe fra meg på en andredate? Vi er i midten av 20-årene. Trodde man var for voksen da for sånn her fjortisgreier... Er så forvirra jeg nå. Anonymkode: baa6b...fee
LoneWolf Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår meg ikke på menn altså. Var på en førstedate forrige uke. Det var han som først tok kontakt og spurte om vi skulle møtes. Var en veldig hyggelig date. Vi klinte litt, men hadde ikke sex (selv om han ville). Etter daten fikk jeg mld av han med takk for kvelden og god natt. Etter en dag tok han kontakt igjen og spurte hva jeg skulle i helgen. Jeg svarte og stilte samme spm tilbake, han svarte etter noen timer, og spurte så hva jeg skulle den kvelden. Jeg svarte jeg måtte skrive litt på en oppgave, men så fikk jeg ikke noe mer svar, nå har set gått en dag. Bør kanskje nevnes at jeg helt glemte å spørre tilbake hva hans planer for kvelden var. Men hvorfor ta initiativ og så ikke svare? Er han bare ute etter å få noe fra meg? Jeg sa jo nei til å ha sex på første date, gidder han da likevel å legge en sånn innsats i å møte meg igjen bare for å prøve å få noe fra meg på en andredate? Vi er i midten av 20-årene. Trodde man var for voksen da for sånn her fjortisgreier... Er så forvirra jeg nå. Anonymkode: baa6b...fee Han svarte jo, det var du som ikke svarte tilbake med noe som er naturlig at det kommer en respons på, noe du selv skriver. Ikke for å generalisere, men kvinner kan ofte være veldig god på å komme med svar der det ikke er noen naturlig oppfølgingsrespons man selv kan komme med etter min erfaring på Tinder. Uansett så var du jo utilgjengelig for å finne på noe den kvelden, så da fant han vel på noe med noen andre og for alt man vet så kan det jo hende at han tror du ikke er noe særlig interessert da det alltid har vært han som har tatt initiativ til nå. Eller kanskje han følte at han har prøvd å finne ut av når du var ledig for å finne på noe, men det kom ingen respons tilbake så nå ligger ballen hos deg og det er din tur til å foreslå noe. Hvem vet. Det er også totalt umulig å vite uten faktisk å prate med han, så jeg foreslår at du sender en melding og tar litt initiativ selv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, LoneWolf skrev: Han svarte jo, det var du som ikke svarte tilbake med noe som er naturlig at det kommer en respons på, noe du selv skriver. Ikke for å generalisere, men kvinner kan ofte være veldig god på å komme med svar der det ikke er noen naturlig oppfølgingsrespons man selv kan komme med etter min erfaring på Tinder. Uansett så var du jo utilgjengelig for å finne på noe den kvelden, så da fant han vel på noe med noen andre og for alt man vet så kan det jo hende at han tror du ikke er noe særlig interessert da det alltid har vært han som har tatt initiativ til nå. Eller kanskje han følte at han har prøvd å finne ut av når du var ledig for å finne på noe, men det kom ingen respons tilbake så nå ligger ballen hos deg og det er din tur til å foreslå noe. Hvem vet. Det er også totalt umulig å vite uten faktisk å prate med han, så jeg foreslår at du sender en melding og tar litt initiativ selv. Hei, takk for svar. Jeg er helt enig med deg i at det var dårlig av meg å ikke komme med oppfølgingsspm! Dette er dog noe jeg vanligvis pleier å stille. Og jeg føler at av samtalen mellom han og meg går det ganske tydelig frem at jeg er interessert. Det bør også nevnes at når jeg en gang tidligere nevnte jeg skulle gjøre skolearbeid, så spurte han likevel om jeg ville møtes den kvelden - og det ble første daten. Anonymkode: baa6b...fee
LoneWolf Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, takk for svar. Jeg er helt enig med deg i at det var dårlig av meg å ikke komme med oppfølgingsspm! Dette er dog noe jeg vanligvis pleier å stille. Og jeg føler at av samtalen mellom han og meg går det ganske tydelig frem at jeg er interessert. Det bør også nevnes at når jeg en gang tidligere nevnte jeg skulle gjøre skolearbeid, så spurte han likevel om jeg ville møtes den kvelden - og det ble første daten. Anonymkode: baa6b...fee Ikke for å være slem her, men etter min egen erfaring av kvinner som sier at de har tydelig vist at de er interessert så er det som regel nesten så uklart det kan bli Men hvorfor ikke orøve å ta initiativet selv? Send han en melding og spør om han er opptatt i dag, hvorfor bare sitte å vente på at han skal ta kontakt når du selv er interessert? 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 8 minutter siden, LoneWolf skrev: Ikke for å være slem her, men etter min egen erfaring av kvinner som sier at de har tydelig vist at de er interessert så er det som regel nesten så uklart det kan bli Men hvorfor ikke orøve å ta initiativet selv? Send han en melding og spør om han er opptatt i dag, hvorfor bare sitte å vente på at han skal ta kontakt når du selv er interessert? Hehe okei det er vel mulig du har rett der Helt ærlig, så er det fordi jeg er skikkelig pingle. Jeg er vant med å ta initiativ, men det ender som oftest opp med at jeg blir såret. Jeg er så dårlig på å lese menn at når jeg tror jeg liker noen så skjønner jeg ikke når jeg faktisk har en sjanse, og når jeg ikke har det. Og det er det jeg er redd for at skal skje nå. Anonymkode: baa6b...fee
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 Update her! Sendte mld, og fikk et kort, men forsåvidt hyggelig, svar tilbake. Men virket veldig avvisende da det ikke var stort for meg å svare tilbake på det han skrev. Hvorfor i all verden tar han initiativ på den måten hvis han selv ikke egentlig er interessert? Anonymkode: baa6b...fee
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Update her! Sendte mld, og fikk et kort, men forsåvidt hyggelig, svar tilbake. Men virket veldig avvisende da det ikke var stort for meg å svare tilbake på det han skrev. Hvorfor i all verden tar han initiativ på den måten hvis han selv ikke egentlig er interessert? Anonymkode: baa6b...fee Basert på overskriften din var det første jeg tenkte at han tar kontakt for å holde deg på gress (som en åpen mulighet for senere). Jeg ville ikke sendt en ny melding med det første nå. Det er tenkelig at dersom du venter noen dager vil han forsøke å ta kontakt igjen. Dersom han gjør det, så ville jeg ikke ha vært tilgjengelig på kort varsel, dersom han ønsker å treffe deg så bør det typ ikke være samme kveld (da er du nemlig en reserveløsning). Dersom han forsøker å avtale noe med deg, så kan dere jo prøve på det og se hvordan det går. Etter han har gjort det mer enn en gang, iallfall to, så åpner det for at du kan sende melding/ta kontakt igjen og forsøke å avtale noe. Kan også hende at han bare er dårlig til å planlegge, da vil jo det overstående ikke fungere så bra (men da kan du også vurdere om hvor aktuell han er i utgangspunktet). Selv holder jeg på med en fyr som er litt sjenert og blyg, så da hadde det ikke fungert, men det later jo ikke til at han fyren du skriver om er det, siden han allerede har forsøkt å avtale med deg en gang (dog på kort varsel). Anonymkode: ffa44...a16 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Basert på overskriften din var det første jeg tenkte at han tar kontakt for å holde deg på gress (som en åpen mulighet for senere). Jeg ville ikke sendt en ny melding med det første nå. Det er tenkelig at dersom du venter noen dager vil han forsøke å ta kontakt igjen. Dersom han gjør det, så ville jeg ikke ha vært tilgjengelig på kort varsel, dersom han ønsker å treffe deg så bør det typ ikke være samme kveld (da er du nemlig en reserveløsning). Dersom han forsøker å avtale noe med deg, så kan dere jo prøve på det og se hvordan det går. Etter han har gjort det mer enn en gang, iallfall to, så åpner det for at du kan sende melding/ta kontakt igjen og forsøke å avtale noe. Kan også hende at han bare er dårlig til å planlegge, da vil jo det overstående ikke fungere så bra (men da kan du også vurdere om hvor aktuell han er i utgangspunktet). Selv holder jeg på med en fyr som er litt sjenert og blyg, så da hadde det ikke fungert, men det later jo ikke til at han fyren du skriver om er det, siden han allerede har forsøkt å avtale med deg en gang (dog på kort varsel). Anonymkode: ffa44...a16 Takk for svar! Det er reserveløsning jeg har vært litt redd for ja... selvom han virker ikke som typen til å holde på sånn, og han spurte meg jo faktisk aldri om å møtes på dagen, bare spurte hva jeg skulle, men man vet jo aldri i guess... Jeg vet han skal reise bort nå den neste uken. Hvis jeg ikke hører noe mer fra han, bør jeg da la vær å ta kontakt igjen da? Eller tror du jeg kan høre om det er muligheter for en date nr 2, og så se om han evt vil planlegge en dag? Og hvis han da sier nei/ikke svarer så går jeg videre... Anonymkode: baa6b...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå