Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen min skal sendes inn til service/reparasjon grunnet en feil. Jeg har lest på nettet at enkelte butikker gir kunden regningen dersom mobilen har blitt skadet grunnet fall o.l. Jeg har aldri mistet telefonen min, og den har derfor ingen skader fra fall. Ser nå at det er et lite merke på den ene siden av mobilen (det er skrapt av litt av fargen på den), hvor restene ligger igjen i mobilcasen. Kan det tenkes at nettbutikken antar at avskrapningen skyldes at jeg har mistet mobilen og at feilen på den ikke går inn under reklamasjon/garanti? Bør jeg sende med mobilcasen og påpeke at det ikke skyldes at mobilen har blitt mistet? 

Anonymkode: b0047...2d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet på kundeservice for en mobiloperatør som solgte mobiler var vanlig praksis at dersom telefonen hadde en fysisk skade ble kunden informert om dette og fikk tilsendt et prisoverslag for å fikse mobilen, og fikk valget om å få den tilbake uten at de gjorde noe med den.

Anonymkode: a696c...b02

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg jobbet på kundeservice for en mobiloperatør som solgte mobiler var vanlig praksis at dersom telefonen hadde en fysisk skade ble kunden informert om dette og fikk tilsendt et prisoverslag for å fikse mobilen, og fikk valget om å få den tilbake uten at de gjorde noe med den.

Anonymkode: a696c...b02

Regnes et avskrap av maling/farge på mobilen som skade? Er ikke det bare vanlig slitasjemerke? 

Anonymkode: b0047...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...