Klips Skrevet 30. juli 2002 #1 Skrevet 30. juli 2002 Er kanskje ingen som har den geniale unnskyldningen på lager? Skal møte jentene i morgen etter jobb, til en øl, egentlig. Kan IKKE si jeg kjører da jeg bor ca. 100 m fra utestedet de foreslo. Er uansett verdens dårligste løgner. Skal jeg finne på en hemmelig sykdom eller? Åh, så vanskelig dette er!!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #2 Skrevet 30. juli 2002 Nei du trenger vel ikke å finne på noe - bare si at du har ikke så lyst til å drikke akuratt i dag vel. Det er ikke noe vits å slenge på en rekke med hvite løgner som bare kommer til å balle på seg :D Og dersom folk har vondt for å respektere det så vel er det nå deres problem Klemz fra Mortitia (ikke innlogget)
viwi Skrevet 30. juli 2002 #3 Skrevet 30. juli 2002 Skjønner hva du mener. Enkelte er jo så nyskjerrige og lurer jo med en gang hva som er på gang om man ikke drikker.. Hva med å si at du skal tidlig opp elelr noe? Er ikke flink til sånt selv...
Klips Skrevet 30. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2002 Hmmmm. "Av helsemessige årsaker ønsker jeg å trappe litt ned på drikkingen i uken" -hehe, det er jo til og med egentlig sant! Det er jo gode venner jeg skal møte, de spør jo fordi de bryr seg, ikke for å være kjipe. Har ikke lyst til å være frekk tilbake av den grunn.
Gjest Solskinn Skrevet 30. juli 2002 #5 Skrevet 30. juli 2002 Det eneste virkelig bombesikre som jeg vet om (når man ikke kjörer) er at man går på antibiotika, men det er vel heller ikke så lett å dra om det virkelig er gode venner man snakker med ofte. (men om det passer seg: urinveisinfeksjon er en bra ting å "ha", det syns jo ikke!!! )
Klips Skrevet 30. juli 2002 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2002 det har du rett i. og det har jeg jo rett som det er uansett. men har bare brukt tranebær smot det siden jeg ble voksen, sikkert derfor jeg ikke kom på dette. men xtremt dårlig løgner, altså. får tenke hardt og nøye. det straffer seg å være festjente nå, ja.
Kid-a Skrevet 30. juli 2002 #7 Skrevet 30. juli 2002 Behøver du å komme med noen svære unnskyldninger, da? Bare si neitakk...
Klips Skrevet 30. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2002 Øh, kan liksom ikke helt forestille meg at jeg bare sier nei og så er den saken over. Sist jeg møtte hun ene var jeg litt forsiktig fordi jeg var i prøvefasen og da spurte hun 349 ganger om jeg ikke ville ha en drink og hva som var i veien og om det var noe på gang osv osv. Synes det virker litt bryskt å bare si neitakk. Men kan jo tenke på det. Når man er kjent for å ta en øl i en hver sammenheng kommer nok folk til å tenke sitt uansett.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #9 Skrevet 30. juli 2002 Synes det skal være unødvendig at du skal finne på noe for å tekkes dine kolleger/venner. Man må da være voksen nok til bare å akseptere at du ikke vil ha noe alkohol denne dagen. Trenger ikke å være brysk. Kan vel bare si a "Nei takk, i dag vil jeg heller ha noe brus, juice heller" Håper du slipper å holde på med dette i tre mnd. :D
Kleopatra Skrevet 1. august 2002 #10 Skrevet 1. august 2002 nå begynner jeg å lure: vil du ikke drikke fordi du er i prøvefasen? Nå er ikke jeg tilhenger av masse fest-drikking, men et godt glass vin en gang i blant syns jeg ikke gjør noe - selv om jeg er prøver. gjør det virkelig noe det da? SELVFØLGELIG respekterer jeg at du ikke vil drikke, ble bare nysjerrig.... :D
waco Skrevet 1. august 2002 #11 Skrevet 1. august 2002 Det er bra dere får jugeråd jenter, for det værste som finnes er nemlig sannheten virker det som når man "lytter" til jentesnakk! Hvorfor må ting være så komplisert, hva kommer det av at dere aldri greier å være ærlige? Hvorfor kan dere ikke bare si, Jeg har mer lyst på brus idag? Jeg tror det kommer av at jenter stort sett er feige, dere liker å lyve på dere masse ting. En ting er at andre gutter ikke gjennomskuer fasaden deres når det kommer til sminke og push-up, men jeg hører jo også hva dere sier til hverandre. Waco Det er visst mannen som står for ærlighet og moral desverre....
Kleopatra Skrevet 1. august 2002 #12 Skrevet 1. august 2002 sitat: Det er visst mannen som står for ærlighet og moral desverre.... Pass deg waco!!! fy, fy!! :x
waco Skrevet 1. august 2002 #13 Skrevet 1. august 2002 Jeg bare sier det jeg mener etter å ha lest hvordan dere kvinner overgår hverandre i forskjellige bedragerier. Hvorfor kan dere ikke heller si dere vil drikke melk, hvorfor må dere juge om absolutt alt?
Kleopatra Skrevet 1. august 2002 #14 Skrevet 1. august 2002 nå syns jeg du tar alle over en kam. Du provoserer meg skikkelig. :evil: Men nå blir dette innlegget misbrukt, så hvis du ikke har noe å si til forfatteren av det første innlegget - så bør du holde deg unna. har nemlig lest en del andre uttalelser fra deg også som ikke sømmer seg!
waco Skrevet 1. august 2002 #15 Skrevet 1. august 2002 Selvfølgelig kan jeg la dere sitte her ifred, men jeg synes det er galt at dere skal drive og utveksle "unnskyldninger" til hverandre. Det er ikke annet enn løgn og bedrag. Waco Hvorfor vil ikke kvinnen heller si det som det er?
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #16 Skrevet 2. august 2002 Fordi det som ER waco, er at jeg er gravid, men bare noen få uker, og det er noe jeg ikke vil dele med andre. Jeg har slett ikke mer lyst på brus eller melk, og det vet absolutt alle jeg kjenner. Prøvde meg på den i går faktisk, at det ikke var alltid jeg hadde såååå lyst på et glass vin. Da så de bare måpende tilbake på meg. "DU!!??!!" Hehe, straffer seg å være festjente
Gjest Lottemor Skrevet 2. august 2002 #17 Skrevet 2. august 2002 klips hva med å gå og kjøpe deg en alkholfri øl,da ser det ut som om du drikker....... Og du lyger jo heller ikke du bare holder borte deler av sanheten..... Gratulerer så mye med graviditeten
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #18 Skrevet 2. august 2002 Jepp. Det skal jeg gjøre, Lottemor. Men ofte sitter man jo bare ved bordet og bestiller. Og i morgen skal jeg hjem til mor og far og der er det drinker fra før man kommer inn døren. Kan prøve å smugle dem i mannen min i stedet? Har mest lyst til å fortelle det, da, må høre hva mannen synes. Dere får unnskylde hvis dere synes jeg klager mye over disse drikkegreiene. Håper det er flere her som kan ha noe nytte av det.
Gjest baby Skrevet 2. august 2002 #19 Skrevet 2. august 2002 Når jeg var gravid , tok jeg en tom rødvinsflaske,(Mskrukork..)og helte oppi alhoholfri rødvin..., dette gikk kjempefint!! og det samme med øl. For jeg også har et problem med alle spørsmålene-derfor så lurte jeg dem trill rundt istedet...
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #20 Skrevet 2. august 2002 hehe, god ide. men ikke på restaurant. og mamma og pappa vil vel lure om jeg har med medbrakt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå