Polly Ester Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 IE er ikke noe alternativ... Men, hva er best av Opera og Firefox? Forskjeller - likheter? Jeg har snust litt på Firefox, men for meg virket den altfor lik IE, men var det meg som ikke hadde tålmodighet til å prøve lenger enn 5 minutter bare?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 Opera og firefox er best. Du må nesten prøve de ut hva som passer deg best. Forskjellen er allikevel at Opera har mer funksjonalitet etter installasjon, Firefox må bruke extensions. Fordel med firefox er altså at man kan bygge den ut som man vil, mens Opera bruker ihvertfall jeg halvtime på å fjerne alt jeg ikke vil ha .
liv Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 jeg har prøvd begge og valgte Firefox. Rett og slett likte den bedre..
Crazee Skrevet 22. desember 2004 #4 Skrevet 22. desember 2004 Og eg likar Opera betre Det er ein del ting eg likar betre i Opera enn det Extensions i Firefox greier - synest dei fungerer betre. Og meir stabilt. (Men det vil jo variere - nokre extenstions er svært stabile og nyttige. Andre... tja.) Greit at du kan bruka ein del tid i Opera for å få det som du vil - men då har du òg fått det som DU vil. Eg hadde ikkje same mulighetane i Firefox til å tilpassa alle mulige ting til min smak og arbeidsmåte. RSS-feed er blitt svært nyttig for meg å bruka, så får eg melding om kva sider som er oppdatert, med enten starten eller heile den nye artikkelen. Og der fungerer Opera sin RSS-lesar (Newsfeel, som dei kallar det der) betre enn den i Firefox. Sjølv om ingen av dei er perfekte. (Og sjølvsagt må sidene tilby RSS-feeds.) Den innebygde notatblokka er meir enn berre ei notatblokk, og eg har funne ut at den er svært praktisk. Men me er jo alle ulike - Firefox (med Extensions) har nok ein del du likar godt og ein del som manglar eller fungerer dårlegare/annaleis enn Opera, og Opera har nok ein del du likar som du ikkje finn i Firefox. Men prøv begge du, og finn ut kva som passar deg best. Begge to greier i alle fall å visa moderne sider som dei skal visast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå