AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Kanskje Kvinneguiden bør skifte navn til Tenåringsguiden? I tråd etter tråd høvles voksne mennesker ned av umodne bedrevitende kids. Disse kidsa fornekter seg ikke men gir skråsikre råd til 40-åringer i samlivskrise og småbarnsforeldre som sliter. Om noen stiller spørsmål til "rådene" så høvles også disse ned med personhets. Kanskje på tide å forholde seg til at Kvinneguiden stort sett har et SVÆRT UNGT klientell som ÅPENBART er uegnet til å gi voksne mennesker råd i vanskelige livsspørsmål. Kidsa bør få ha sin arena, men hva med å dele opp KG i Tenåringsguiden og Voksenguiden? Anonymkode: 494d6...72c 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Mer som Oldisguiden. Anonymkode: e4345...548
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 Hva med trolleguiden? Nå er det helg så da får vi litt av det igjen. Anonymkode: 7de1c...411 2
Nuttery Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 Jeg føler ikke det er spesifikt ungt eller gammelt klientell. De fleste ligger vel mellom 25-45. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 Det er mange i alle aldre, så du får jo svar fra målgruppen din også? Anonymkode: ed730...db3
Salka Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 Store deler av samlivsforumet burde bytte navn til Snokeguiden.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Kvinneguiden bør skifte navn til Tenåringsguiden? I tråd etter tråd høvles voksne mennesker ned av umodne bedrevitende kids. Disse kidsa fornekter seg ikke men gir skråsikre råd til 40-åringer i samlivskrise og småbarnsforeldre som sliter. Om noen stiller spørsmål til "rådene" så høvles også disse ned med personhets. Kanskje på tide å forholde seg til at Kvinneguiden stort sett har et SVÆRT UNGT klientell som ÅPENBART er uegnet til å gi voksne mennesker råd i vanskelige livsspørsmål. Kidsa bør få ha sin arena, men hva med å dele opp KG i Tenåringsguiden og Voksenguiden? Anonymkode: 494d6...72c Dette kjenner ikke jeg meg igjen i. Det det har vært mye av den seneste tiden, etter min vurdering, er oppdiktede problemstillinger i enkelte underforum. Da blir gjerne svarenenog trådene en smule merkelige. Anonymkode: 85d44...973
Søgni Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 Enig i at det er mange innlegg og råd som bærer preg av å ikke ha erfaring eller kunnskap om det de så skråsikkert uttaler seg om. Totalt uenig i at dette handler om kids og ung alder. Svært ofte ser jeg bastante råd fra folk med tunellsyn, som enten har fortalt at de er voksne, eller som skriver om sine erfaringer,feks fra morsrollen, som om de er en sannhet. Faktisk så er de absolutt mest skråsikre, bedrevitende, frekke og bastante brukerne jeg veit om, brukere som er godt voksne. (Og nei, jeg prøver ikke å nøre opp under brukerdebatt og spekulasjoner, jeg bare sier hva jeg har observert.) Selv om man kan si mye om ungdommelig skråsikkerhet og modning, så er min erfaring med ungdom forresten at de har mange interessante innspill, og jeg har også inntrykk av at mange ungdommer har en helt annen ydmykhet og åpen holdning til ting, enn mange voksne har. 1
fuglekvitter__ Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Kvinneguiden bør skifte navn til Tenåringsguiden? I tråd etter tråd høvles voksne mennesker ned av umodne bedrevitende kids. Disse kidsa fornekter seg ikke men gir skråsikre råd til 40-åringer i samlivskrise og småbarnsforeldre som sliter. Om noen stiller spørsmål til "rådene" så høvles også disse ned med personhets. Kanskje på tide å forholde seg til at Kvinneguiden stort sett har et SVÆRT UNGT klientell som ÅPENBART er uegnet til å gi voksne mennesker råd i vanskelige livsspørsmål. Kidsa bør få ha sin arena, men hva med å dele opp KG i Tenåringsguiden og Voksenguiden? Anonymkode: 494d6...72c Ja. Det passer jo selv om de som skriver er voksne. Gjør det om til desomikkeharvokstifra-tenårene-guiden. Endret 23. april 2017 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med trolleguiden? Nå er det helg så da får vi litt av det igjen. Anonymkode: 7de1c...411 Det tar av i helgene. Hvorfor kan ikke de som ljuger og troller gjøre det i ukedagene også da?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 Man virker ikke noe mindre bitter når man hakker på unge enn når man hakker på andre grupper. Anonymkode: f3ff7...ce2
Mari Y Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Kvinneguiden bør skifte navn til Tenåringsguiden? I tråd etter tråd høvles voksne mennesker ned av umodne bedrevitende kids. Disse kidsa fornekter seg ikke men gir skråsikre råd til 40-åringer i samlivskrise og småbarnsforeldre som sliter. Om noen stiller spørsmål til "rådene" så høvles også disse ned med personhets. Kanskje på tide å forholde seg til at Kvinneguiden stort sett har et SVÆRT UNGT klientell som ÅPENBART er uegnet til å gi voksne mennesker råd i vanskelige livsspørsmål. Kidsa bør få ha sin arena, men hva med å dele opp KG i Tenåringsguiden og Voksenguiden? Anonymkode: 494d6...72c Hadde vært noe, men noe sier meg at noen her inne er voksne med tenårings- mentalitet. Hvem legger ut om personlige problemer på et sted som Kvinneguiden, uansett, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå