TeddyToria Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Hei alle sammen! Er nokså ny her inne, og gir et lite vink bare for å hilse på! Virker som et flott forum, hvor jeg håper jeg får mange råd og inspirasjon frem mot den store dagen... Nå er jo tiden inne for virkelig å begynne å planlegge :-) Ha en fortsatt flott førjulstid!
TeddyToria Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2004 Velkommen hit! :-) Har du dagbok? Hei Tomias... ...og tusen takk for velkomst! Men for å svare på spørsmålet ditt, så har jeg ingen dagbok. Har ikke helt skjønt hvordan man skaffer seg det. :oops: Har igrunnen ikke vært her lenge nok til å finne ut av det heller, men det virker som om en dagbok kan være grei å ha, så jeg tar gjerne imot tips! :-)
Olifant Skrevet 21. desember 2004 #5 Skrevet 21. desember 2004 Se denne linken: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=88562
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #7 Skrevet 22. desember 2004 Velkommen! Jentene på dette forumet er veldig flinke til å komme med råd og veiledning. Du vil fort finne deg til rette. Det har jeg gjort... :oops: Nå er det ikke lenge igjen, jenter!
Gjest Lythande- ulogget Skrevet 28. desember 2004 #12 Skrevet 28. desember 2004 Velkommen skal du være.
Vendelin Skrevet 28. desember 2004 #13 Skrevet 28. desember 2004 Velkommen til "det gode selskap" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå