AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Jeg har en stedatter som stadig vekk kommer springende inn med sko. Jeg sier i fra og sier ifra uten at det går inn.. til slutt ble det nok! en dag hun hadde ryddet og vasket rommet sitt. Brukt flere timer og gjort det skikkelig: jeg tok med meg ett par sko ut. Rullet de i blomsterbeddet slik at de ble skikkelig gjørmete. Bærte de med meg opp og gikk noen runder inne på rommet hennes. hun kom hjem, og ble hysterisk og lurte på hvem som hadde skittnet til rommet hennes.. den som hadde gjort dette måtte versogod komme å vaske det bort! Jeg gikk opp å fortalte henne at jeg bare ville vise hvor irriterende det er at noen går inn med sko når du har vasket å gjort rent huset. Og ba henne vaske det selv, slik jeg har gjort uttallige ganger etter henne. Hun har aldei gått inn med sko igjen.. 😀😀👏🏻👏🏻 Anonymkode: ed954...feb 26
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Den onde stemor kaller vi her slike "nykker" fra voksne mennesker. Anonymkode: 64033...7d5 22
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 Smart! Tror jeg tester den her også, på mine egne barn Anonymkode: 0c905...755 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en stedatter som stadig vekk kommer springende inn med sko. Jeg sier i fra og sier ifra uten at det går inn.. til slutt ble det nok! en dag hun hadde ryddet og vasket rommet sitt. Brukt flere timer og gjort det skikkelig: jeg tok med meg ett par sko ut. Rullet de i blomsterbeddet slik at de ble skikkelig gjørmete. Bærte de med meg opp og gikk noen runder inne på rommet hennes. hun kom hjem, og ble hysterisk og lurte på hvem som hadde skittnet til rommet hennes.. den som hadde gjort dette måtte versogod komme å vaske det bort! Jeg gikk opp å fortalte henne at jeg bare ville vise hvor irriterende det er at noen går inn med sko når du har vasket å gjort rent huset. Og ba henne vaske det selv, slik jeg har gjort uttallige ganger etter henne. Hun har aldei gått inn med sko igjen.. 😀😀👏🏻👏🏻 Anonymkode: ed954...feb Selvfølgelig måtte du poengtere at det er din stedatter... Anonymkode: ca7f6...c68 12
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #7 Skrevet 22. april 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig måtte du poengtere at det er din stedatter... Anonymkode: ca7f6...c68 Og selvfølgelig måtte du henge deg opp i den pittelille detaljen som sikkert bare ble nevnt for at det skulle være korrekt. Du må ikke lete etter problemer vettu... Anonymkode: 8cfbb...930 25
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #8 Skrevet 22. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og selvfølgelig måtte du henge deg opp i den pittelille detaljen som sikkert bare ble nevnt for at det skulle være korrekt. Du må ikke lete etter problemer vettu... Anonymkode: 8cfbb...930 At den pittelille deltaljen ble nevnt, vet ikke du årsaken til. Anonymkode: ca7f6...c68 1
Surreal Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 Jeg har løst det problemet med å ha en matte i gangen. Den tar utrolig mye av det som blir dratt med inn. Og jeg merker virkelig forskjell. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: At den pittelille deltaljen ble nevnt, vet ikke du årsaken til. Anonymkode: ca7f6...c68 Og heller ikke du. Så da er alle enige. Anonymkode: 8cfbb...930 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 Helt utrolig oppførsel fra en voksen. Anonymkode: 0cf1a...7aa 13
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 Synes det var helt innafor. Og originalt! Anonymkode: dc9f6...ca0 9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 Jeg skriver stedatter fordi hun ER stedateren min. Jeg tror ikke stedatterens mor hadde satt pris på om jeg gikk å kalte henne for min datter. Vi ler jo om dette i dag, og jenta er oppegående og skjønte hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde 😀 Og jeg hadde garantert gjort dette mot mine egne barn.. mulig jeg må det i fremtiden! Det funket jo 🙂🙂 ps. Moren til ste!!datteren min ble fortalt dette, og hun på å rulle av latter, og kalte ideen min for genial!! Anonymkode: ed954...feb 18
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #14 Skrevet 23. april 2017 Genialt rett og slett!! 👍😄 Anonymkode: 3f258...63e 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 På 23.04.2017 den 2.17, Surreal skrev: Jeg har løst det problemet med å ha en matte i gangen. Den tar utrolig mye av det som blir dratt med inn. Og jeg merker virkelig forskjell. Du løser jo ikke problemet med at barna går inn med sko ved å ha en matte i gangen?? Mindre skittent blir det jo... Anonymkode: ed954...feb 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #16 Skrevet 24. april 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver stedatter fordi hun ER stedateren min. Jeg tror ikke stedatterens mor hadde satt pris på om jeg gikk å kalte henne for min datter. Vi ler jo om dette i dag, og jenta er oppegående og skjønte hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde 😀 Og jeg hadde garantert gjort dette mot mine egne barn.. mulig jeg må det i fremtiden! Det funket jo 🙂🙂 ps. Moren til ste!!datteren min ble fortalt dette, og hun på å rulle av latter, og kalte ideen min for genial!! Anonymkode: ed954...feb Ja, hun på og rulle av latter. Anonymkode: 10286...84f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #17 Skrevet 24. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun på og rulle av latter. Anonymkode: 10286...84f Beklaaager!! En glipp av meg.. Hun HOLDT på å rulle av latter, skulle det være.. Håper du forsto det nå. Anonymkode: ed954...feb 1
SesameStreet Skrevet 24. april 2017 #18 Skrevet 24. april 2017 (endret) På 22.4.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev: Hun har aldei gått inn med sko igjen.. 😀😀👏🏻👏🏻 Anonymkode: ed954...feb Istedenfor å kjefte og mase om det så viser du henne hvorfor det er irriterende. Utrolig kult gjort. Endret 24. april 2017 av SesameStreet 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #19 Skrevet 24. april 2017 Jeg kan gjøre slik uavhengig om det er min eller samboers barn. At jeg ikke rekker en avtale fordi barna skal bare, skal bare og tar seg god tid - det gjør ikke noe... men hvis ikke jeg hopper ut av stolen å løper til bilen når vi må kjøre når de skal noe - er et stort problem Noen ganger må en rett og slett oppleve for å forstå. Og det synes jeg funker å vise gutta! Anonymkode: da526...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #20 Skrevet 24. april 2017 På 23.4.2017 den 2.17, Surreal skrev: Jeg har løst det problemet med å ha en matte i gangen. Den tar utrolig mye av det som blir dratt med inn. Og jeg merker virkelig forskjell. Det har vi og, men likevel ønsker jeg at hvis bena er fulle i snø, at de skal dunke av seg før de går inn. Eller de er fulle i gjørme, at de kan kle av seg utenfor før de trør inn. Og det er KUN for å spare meg for arbeid og at det ikke skal se ut som en svinesti her. Og når barna selv kan se hvorfor jeg ønsker dette så er de mer behjelpelige på å holde ting ryddig og rent her. Da slipper de også å gjøre slik hos andre. Ikke akkurat en folkeskikk de har vondt av! Anonymkode: da526...2cc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå