Gå til innhold

Jeg er svært skuffet over kjæresten min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere, som 18 åring så var jeg veldig løs. Jeg slet etter en voldtekt som veldig ung, hadde veldig dårlig selvbilde og søkte bekreftelse hos menn. Jeg kunne ha en og to forskjellige one night stand på en helg, hver helg. Dette vet min samboer.

vi bor ett sted hvor det var mange menn som kom fra andre steder for å jobbe så alle var ukjente.

men nå er mannen på tur med jobben, og han har ved flere anledninger hørt om "hun" fra der vi er fra. Som er meg. 

Så han ringer, snakker nedtalende til meg og sier at han bare sier til disse mennene at han vet hvem jeg er, men ikke at vi nå er samboere og har barn og hus sammen. At han blir flau og sier at alle her vet hvem du er osvosv..

jeg er hjemme med våre barn i helgen, så han får dra på jobbtur. Så ringer han, på en ellers så god dag for meg, og minner meg på fortiden min. I tillegg så er han nedtalende og ikke støttende i det hele tatt. Jeg latet som ingenting i telefonen. Jeg hadde bekjente og barn rundt meg, men det hele endte med at jeg låste meg inn på do og gråt. 

Etter samtalen har jeg ikke hørt fra han.. jeg sendte han en melding om hvor sårende og hvor urettferdig han behandlet meg, uten noen respons.. 

jeg er så skuffet!! Og jeg begynner virkelig å lure på om jeg har godt av å være sammen med en mann som ikke bare er flau av min fortid, men som kan behandle meg på denne måten..  at noen kan være så langt unna, men samtidig ødelegge hele dagen min å få meg til å føle at jeg er null verdt er vell ikke noen å dele resten av livet med??? 

Anonymkode: d4daa...a4a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som man sår, høster man 

Anonymkode: afc88...39c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er en idiot. Dessverre kan ikke et gjennomsnittsmenneske forstå hva du har vært gjennom. Nordmenn ernaive og lever i falsk trygghet. De forstår ikke den onde og brutale siden ved å være menneske. Dette er resultat av at mennesker er idioter, ikke at det er noe galt med deg

Anonymkode: 7063d...19c

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som man sår, høster man 

Hva mener du med det?

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det der er overhodet ikke greit! Han oppfører seg veldig veldig dårlig. Mulig at det er sjalusi som plager ham,men uansett så skal han virkelig ikke rakke ned på deg. Skjønner godt at du er skuffet over ham.:hug:

AnonymBruker
Skrevet

Han reagerer sånn fordi han har blitt ydmyket og tapt ansikt.

Anonymkode: 915a3...d07

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Enten så får han akseptere din fortid eller gå. Dette viste han om når han ble sammen med deg. Det er helt uakseptabelt slik han holder på og det bør han få vite i klartekst.  Ville kallet ham inn til "krisemøte " når han kom hjem. Ingen grining og anklager, bare si at dette er din fortid ,dette viste ham om men det er tydelig at han ikke har akseptert dette. Hvis dere skal fortsette og leve under samme tak er det visse kjøreregler som gjelder. Ta tak i det med roten. 

Syntes forøvrig ikke din fortid er noe ille. Menn flest har ingen innsikt /forstår ikke skadevirkningene av voldtekt. Han føler nok at hans "ære" blir holdt i hevd når han møter andre menn som vet hvem du er. Istedenfor å la det gå utover deg burde han være moden nok til å manne seg opp og fortelle dem at denne kvinnen de snakker om er hans kone og mor til hans barn og skal omtales med respekt. Antageligvis ville dette vært nok til å stoppe sladderen der og da.  

Gå med hode hevet , du har ikke gjort noe galt her. Ikke ta imot skammen de vil gi deg. Krev respekt men det fordrer at du respekterer deg selv først og fremst. 

Anonymkode: 75f7c...302

• Liker 32
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere, som 18 åring så var jeg veldig løs. Jeg slet etter en voldtekt som veldig ung, hadde veldig dårlig selvbilde og søkte bekreftelse hos menn. Jeg kunne ha en og to forskjellige one night stand på en helg, hver helg. Dette vet min samboer.

vi bor ett sted hvor det var mange menn som kom fra andre steder for å jobbe så alle var ukjente.

men nå er mannen på tur med jobben, og han har ved flere anledninger hørt om "hun" fra der vi er fra. Som er meg. 

Så han ringer, snakker nedtalende til meg og sier at han bare sier til disse mennene at han vet hvem jeg er, men ikke at vi nå er samboere og har barn og hus sammen. At han blir flau og sier at alle her vet hvem du er osvosv..

jeg er hjemme med våre barn i helgen, så han får dra på jobbtur. Så ringer han, på en ellers så god dag for meg, og minner meg på fortiden min. I tillegg så er han nedtalende og ikke støttende i det hele tatt. Jeg latet som ingenting i telefonen. Jeg hadde bekjente og barn rundt meg, men det hele endte med at jeg låste meg inn på do og gråt. 

Etter samtalen har jeg ikke hørt fra han.. jeg sendte han en melding om hvor sårende og hvor urettferdig han behandlet meg, uten noen respons.. 

jeg er så skuffet!! Og jeg begynner virkelig å lure på om jeg har godt av å være sammen med en mann som ikke bare er flau av min fortid, men som kan behandle meg på denne måten..  at noen kan være så langt unna, men samtidig ødelegge hele dagen min å få meg til å føle at jeg er null verdt er vell ikke noen å dele resten av livet med??? 

Det er dårlig av ham ja. Du har jo sluttet for mange år siden så han kan ikke bruke det der mot deg i evig tid. 

Men samtidig så skjønner jeg ham. Er ikke morsomt å høre i ettertid av andre menn hvor løs og billig partneren har vært....men igjen. Dårlig av ham. Bare legg på eller ignorer ham neste gang

• Liker 1
Skrevet

For en jævla dust. Fortid er fortid. Kan han ikke akseptere det uten å være en nedlatende dritt hadde jeg bedt han dra til helvete. Han skal støtte deg, ikke trykke deg ned. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo gang på gang akseptert deg for den du er, så dette er råttent gjort.

Anonymkode: 213d5...6da

• Liker 2
Skrevet

Usj, ja, det var uggent gjort. Hvem var vel ikke tøsete som 18-åring (retorisk spørsmål, ingen trenger å svare)? At "alle" vet det og at folk snakker er dessverre ulempen ved å bo i en liten by.

Kjæresten burde absolutt svelge kamelene når det kommer til de han er glad i. Du er jo ikke sånn nå lengre og han burde ikke dømme deg for hva som skjedde før han kom inn i bildet.

Jeg ville blitt veldig lei meg om kjæresten min ringte kun for å  få meg til å føle meg som dritt om noe jeg ikke kunne gjøre noe med. Du har vel heller ikke gjort noe galt. Det må vel være lov til å ligge rundt, spesielt når man er så ung og ikke har noen forpliktelser som mann og barn?

Du må ikke tilgi han for dette med mindre han kommer med en skikkelig unnskyldning!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For en dårlig oppførsel! Herlighet, du var 18 år og hva som har skjedd, har skjedd. 

Han er far til dine barn? Ville tatt meg en alvorsprat med ham. Hadde det "bare" vært kjæresten, og ikke dere var foreldre sammen, hadde jeg tatt meg en pause. 

Anonymkode: fd655...3b5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg skjønner faktisk mannen din. Du har tydeligvis hatt godt over 100 sexpartnere. Jeg hadde også vært flau over å være sammen med deg, dessverre. Jeg sier ikke at det jeg mener er det riktige, men jeg skjønner veldig godt hva mannen din føler.

Anonymkode: 45576...f5b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er virkelig ikke akseptabelt av han. Du må prate med han. IKKE tilgi oppførselen hans før han ber deg om unnskyld. Hvis han fortsetter på samme viset, ser jeg ingen grun  til at du skal være med han lenger. Folk kan forandre seg. Mannen din skal ha respekt av deg, dere har barn sammen etc. Stå opp for deg selv ts! Aldri finn deg i denne oppførselen hans.

Anonymkode: f4e41...94d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg skjønner faktisk mannen din. Du har tydeligvis hatt godt over 100 sexpartnere. Jeg hadde også vært flau over å være sammen med deg, dessverre. Jeg sier ikke at det jeg mener er det riktige, men jeg skjønner veldig godt hva mannen din føler.

Han visste om hennes fortid, og han valgte henne allikevel. Han valgte å få barn med henne. De valgte hverandre. Da kan han ikke plutselig være nedlatende i tonen mot henne pga dette! 

Anonymkode: f4e41...94d

• Liker 29
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo greit at han ikke er så stolt av det. Ingen forventer at han skal gå rundt å skryte av det eller ikke bry seg. Men det han gjorde feil her var å skjelle på henne for det. Han burde absolutt ha holdt dette for seg selv. Stakkar, hva mener han at hun skal gjøre med det?

• Liker 9
Gjest GoldenLioness
Skrevet (endret)

Og jeg går ut i fra at han var jomfru eller kun hadde hatt sex i seriøse forhold før han traff deg?

Endret av GoldenLioness
Gjest Coolaid
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som man sår, høster man 

Kjæresten til ts er en god idiot.

Det er du også som skriver over - å skrive nedsettende kommentarer uten "anonym bruker funksjonen" tør du ikke. Feiging.

Gjest Coolaid
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke unnskylde deg. Vi har alle en fortid og historie. I dag teller mer enn i går. Kjæresten din oppførte seg som en idiot og trenger en oppstramming. Det som du beskriver handler mer om hans usikkerhet enn din historie.

Ikke la ham slippe unna. Still ham til ansvar når han kommer hjem, slik at han kan stå for det han sa. Han skal være støttende, ikke destruktiv for deg. 

Du har ingenting å skamme deg over. Tenk å behandle mor til egne barn på den måten!!!!

Gjest NotNaomi
Skrevet
19 minutter siden, Coolaid skrev:

Kjæresten til ts er en god idiot.

Det er du også som skriver over - å skrive nedsettende kommentarer uten "anonym bruker funksjonen" tør du ikke. Feiging.

Anger skal man frykte mer enn noe annet. Tror den som skrev dette vil kjenne på det. Mangel på livserfaring og empati rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...