Gå til innhold

Tips til trådløst headsett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger et trådløst headsett til trening, men også til hverdagsbruk. Det jeg har er forholdsvis nytt, men det er så elendig bass på det! Så vil ha noe med god lyd og bra bass.

Jeg vil ikke ha sånn med plugger, det må være øreklokker.

Noen tips?😊

Anonymkode: 5f726...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig fornøyde med mine fra Beats! Koster litt, men synes det var verdt det. Bruker dem hver dag.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, sommermorgen skrev:

Er veldig fornøyde med mine fra Beats! Koster litt, men synes det var verdt det. Bruker dem hver dag.

Ja, har sett litt på Beats sine, solo3 tror jeg de heter. Har du trent med de? Hvordan er bassen?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har sett litt på Beats sine, solo3 tror jeg de heter. Har du trent med de? Hvordan er bassen?

Har trent med dem, synes de gode på støydemping og lyden er veldig god. Hører ikke så mye på sanger med bass, men når jeg kjøpte mine på best buy i usa sa mannen som solgte dem at det var god bass i dem enn solo 2. Som sagt, jeg er ikke noe "basshead" eller hører mye på EDM, så jeg hører ikke så godt forskjell, haha. 

Skrevet

Bose er jo kjent for kvalitet, dyre men kvalitet

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sånn at jeg er sykt opptatt av mye bass, men ble så overrasket når jeg tok i bruk det trådløse headsettet jeg har, JBL. Bassen var helt død, og det passer ikke meg når jeg skal ut å jogge!

Skal sjekke ut beats og boose. Tar gjerne imot flere tips!

TS

Skrevet

Jeg er fornøyd med AKG y50BT. Ikke så forferdelig dyr heller. 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, linsejesus skrev:

Jabra Move. De er kanskje litt stramme rundt hodet de første dagene, men sitter bedre etter hvert.

https://www.tek.no/artikler/test-jabra-move-wireless/359390

Hvordan er disse med tanke på støy rundt? Har vurdert å kjøpe meg dem, og de har fått gode anmeldelser på nett

Anonymkode: e6e23...163

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er disse med tanke på støy rundt? Har vurdert å kjøpe meg dem, og de har fått gode anmeldelser på nett

De demper litt, men ikke så mye som klokker som ligger rundt hele øret. Funker veldig fint for meg på trening, trenger ikke spille veldig høyt for å slippe å høre dritten de spiller på treningssenteret. Men jeg spiller høyt uansett :)

De har sykt god lyd til å være så billige. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, linsejesus skrev:

De demper litt, men ikke så mye som klokker som ligger rundt hele øret. Funker veldig fint for meg på trening, trenger ikke spille veldig høyt for å slippe å høre dritten de spiller på treningssenteret. Men jeg spiller høyt uansett :)

Nettopp det jeg tenkte på selv :fnise: Takk for tipset! (TS ikke meningen å kuppe tråden din) 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, linsejesus skrev:

Hvordan er de med tanke på svette under trening? :)

Skrevet
4 timer siden, inle skrev:

Hvordan er de med tanke på svette under trening? :)

Tørker av dem etterpå hvis jeg blir svett. Blir ikke så varm rundt ørene som med store klokker, og mindre klam i øregangen enn med propper. 

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Jeg har hatt både JayBird X2 og JayBird X3 og er veldig fornøyd med de begge. X3 er klart best av disse to. De funker bra til trening også. 

Skrevet (endret)

Jeg bestile det Jabra Move-headsettet etter all hypen, og ble faktisk ikke det minste imponert. Lyden var grei, men jeg synes de så jævlige ut, både designet i seg selv og hvordan de så ut på (før jeg prøvde dem visste jeg ikke hvor lite flatterende et headset kan være :P). Det måtte også lades ekstremt ofte, og jeg ble veldig fort lei av å, etter å ha brukt dem en lang styrketreningsøkt, gang på gang få varsel om "battery low" hvis jeg gikk en tur senere uten å lade innimellom. De kunne heller ikke klappes/brettes sammen, noe som er upraktisk hvis man trenger å ha dem med seg uten å faktisk ha dem på hodet- de tar både ekstra plass og blir lett utsatt for skade. Jeg anbefaler dem ikke!

Jeg bruker de trådløse bluetooth-klokkene fra Marshall nå, som er ok å se på, har sinnsvak batteritid og veldig god lyd (er vel spesielt kjent for god bass). Har også god erfaring med Urbanears Plattan (wireless-versjonen).

Endret av Hot mess
AnonymBruker
Skrevet

Isport Freedom. 

Veldig fornøyd, kan brukes i regnet også 

Anonymkode: 57e52...01c

Skrevet (endret)
3 timer siden, Hot mess skrev:

Det måtte også lades ekstremt ofte, og jeg ble veldig fort lei av å, etter å ha brukt dem en lang styrketreningsøkt, gang på gang få varsel om "battery low" hvis jeg gikk en tur senere uten å lade innimellom.

Da må det være noe galt med klokkene du har fått, for du trener vel ikke i 7-8 timer i strekk?

Endret av linsejesus
Skrevet
4 timer siden, linsejesus skrev:

Da må det være noe galt med klokkene du har fått, for du trener vel ikke i 7-8 timer i strekk?

Hvis jeg bruker dem til-fra trening enten via offentlig transport eller hvis jeg går, blir det fort 2 x 30 min kun der. En styrketreningsøkt tar 1-1,5 timer. Og jeg opplevde ofte at de da ikke tålte en times gåtur til uten den (for øvrig irriterende) stemmevarslinga om lavt batteri.

Jeg trenger at hodetelefonene mine greier mer enn 3-4 timers bruk, og klokkene kom ikke opp mot de anslåtte 7-8. Om det var noe galt med dem, så var det likevel så mye jeg ikke likte med dem at jeg aldri orket finne ut av det, jeg var ikke interessert i å få dem erstattet uansett, for å si det enkelt.

De har jo blitt hypet med å gi ekstremt mye verdi for prisen. For mitt bruk og mine preferanser gjorde de ikke det, og selv om de jeg bruker nå, som jeg fikk til kampanjepris (800, mot 1200 til vanlig), er dyrere, vil jeg lett betalt 1200 for et par nye sånne enn 400 for de Jabra-greiene.

Skrevet
På 26.4.2017 den 21.35, Hot mess skrev:

Hvis jeg bruker dem til-fra trening enten via offentlig transport eller hvis jeg går, blir det fort 2 x 30 min kun der. En styrketreningsøkt tar 1-1,5 timer. Og jeg opplevde ofte at de da ikke tålte en times gåtur til uten den (for øvrig irriterende) stemmevarslinga om lavt batteri.

Jeg trenger at hodetelefonene mine greier mer enn 3-4 timers bruk, og klokkene kom ikke opp mot de anslåtte 7-8. Om det var noe galt med dem, så var det likevel så mye jeg ikke likte med dem at jeg aldri orket finne ut av det, jeg var ikke interessert i å få dem erstattet uansett, for å si det enkelt.

De har jo blitt hypet med å gi ekstremt mye verdi for prisen. For mitt bruk og mine preferanser gjorde de ikke det, og selv om de jeg bruker nå, som jeg fikk til kampanjepris (800, mot 1200 til vanlig), er dyrere, vil jeg lett betalt 1200 for et par nye sånne enn 400 for de Jabra-greiene.

Det var jo veldig leit! Jeg har hatt mine nå kun i et par dager men er veldig fornøyd :jepp: Blir spennende å se hvor lenge batteriet varer når jeg får lenger vei til jobb og trening. Men skal ha dette i bakhodet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...