Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Er det noen som har peiling på Bh-størrelser der ute. Jeg blir liksom aldri helt sikker. Jeg måler 80 cm rett under brystene og 90cm rett over. Til vanlig bruker jeg 75b, men utfra div tabeller, har jeg funnet ut at jeg egentli er A-cup...Stemmer dette? Hmm....
Devana Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 mange av de målingene man kan legge inn målene sine og finne ut av bh-størrelsen sin er noe tull. Jeg har alltid brukt 75DD/75E, men etter å ha vært i en undertøysforretning fant jeg fort ut at jeg bruker 65FF faktisk. I en bra undertøysbutikk måler de deg så du får 100% riktig størrelse. Og der kan du også prøve en hel haug med bh'er for å sjekke. Var ikke akkurat noe svar, for det er så vanskelig å si utifra hvordan man måler seg selv.. Men under puppene skal det være såpass stramt at man kan lirke en fingertupp under såvidt (kanskje mer jo mindre bryster man har), og cup-str kan du bestemme litt utifra om du ser det "tyter" litt ut på toppen. Den skal sitte sånn at du kan bøye deg ned og fremdeles ha puppene oppi bh'en i hvert fall
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #3 Skrevet 22. desember 2004 Er det noen som har peiling på Bh-størrelser der ute. Jeg blir liksom aldri helt sikker. Jeg måler 80 cm rett under brystene og 90cm rett over. Til vanlig bruker jeg 75b, men utfra div tabeller, har jeg funnet ut at jeg egentli er A-cup...Stemmer dette? Hmm.... På Triumph sine nettsider er det en størrelsestabell og ifølge den har du str 80 AA (gå på gode råd så finner du tabellen), med de målene der. Men det er farlig å stole på en slik tabell, så mitt råd er å gå i en skikkelig undertøysbutikk og få en proff måling og prøving der. Som vanlig anbefaler jeg La Lina på St Hanshaugen i Oslo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå