AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Noen som har vært der? Er jo nesten ingen aktivitet. Og når der er det er det bare unggutter som tror de er skikkelig smarte og intellektuelle. Anonymkode: b5631...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har vært der? Er jo nesten ingen aktivitet. Og når der er det er det bare unggutter som tror de er skikkelig smarte og intellektuelle. Anonymkode: b5631...c0a Akkurat som på KG med andre ord. Anonymkode: 4bfcd...5d2 7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Doktoroline.no er mye bedre enn Kvinneguiden.no i hvertfall. Anonymkode: 7aa55...ac1
herzeleid Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 (endret) Ikke så mye aktivitet der som her, men til gjengjeld hakket høyere nivå på diskusjonene og et visst nivå på moderering og reglemang. Til gjengjeld er det å diskutere der ofte hakket mer intellektuelt utfordrende enn diskusjonene her inne pleier å være. Endret 23. april 2017 av herzeleid 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 Når det gjelder politikk, er nok trådene på diskusjon.no mye bedre. Her handler det meste om et par ting, og i trådene er det mest emosjonelle utbrudd mer enn faktiske argument. Anonymkode: ae593...628 2
PeeWee Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 7 timer siden, herzeleid skrev: Ikke så mye aktivitet der som her, men til gjengjeld hakket høyere nivå på diskusjonene og et visst nivå på moderering og reglemang. Til gjengjeld er det å diskutere der ofte hakket mer intellektuelt utfordrende enn diskusjonene her inne pleier å være. Nei, diskusjonene der er på et betydelig lavere nivå. De fremstår bare på et høyere nivå for ufaglærte unge menn som er lite "borte" som de som skriver der. 4
herzeleid Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 50 minutter siden, PeeWee skrev: Nei, diskusjonene der er på et betydelig lavere nivå. De fremstår bare på et høyere nivå for ufaglærte unge menn som er lite "borte" som de som skriver der. For politikkforumet synes jeg det stemmer veldig dårlig, og jeg tror egentlig det vil være ganske åpenbart for de fleste om man ser gjennom trådene. Ser du gjennom trådene her finner du haugevis av trådtitler som ikke en gang beskriver hva tråden handler om, svakt underbyggede "kvinner/menn er dårlige"-tråder og et generelt lavere saklighetsnivå. Jeg har vanskelig for å se hvordan noen kan beskrive nivået på KG som høyere, men du avslører kanskje deg selv med den siste setningen din 2
PeeWee Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, herzeleid skrev: For politikkforumet synes jeg det stemmer veldig dårlig, og jeg tror egentlig det vil være ganske åpenbart for de fleste om man ser gjennom trådene. Ser du gjennom trådene her finner du haugevis av trådtitler som ikke en gang beskriver hva tråden handler om, svakt underbyggede "kvinner/menn er dårlige"-tråder og et generelt lavere saklighetsnivå. Jeg har vanskelig for å se hvordan noen kan beskrive nivået på KG som høyere, men du avslører kanskje deg selv med den siste setningen din Her synes jeg problemet heller er at ikke så mange deltar, men synes det er litt mer variasjon av folk her enn på diskusjon.no. Diskusjon.no har jo blitt helt tatt over av "litt sære unge menn som skal tøffe seg med tøffe meninger". Generelt sett har det vel gått dårlig med nettforum generelt sett de siste årene. Tilogmed det før ekstremt aktive VGD sliter jo med redusert aktivitet for tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, PeeWee skrev: Her synes jeg problemet heller er at ikke så mange deltar, men synes det er litt mer variasjon av folk her enn på diskusjon.no. Diskusjon.no har jo blitt helt tatt over av "litt sære unge menn som skal tøffe seg med tøffe meninger". Generelt sett har det vel gått dårlig med nettforum generelt sett de siste årene. Tilogmed det før ekstremt aktive VGD sliter jo med redusert aktivitet for tiden. Fordi man blir jaget vekk. Anonymkode: 83c78...771
herzeleid Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, PeeWee skrev: Her synes jeg problemet heller er at ikke så mange deltar, men synes det er litt mer variasjon av folk her enn på diskusjon.no. Diskusjon.no har jo blitt helt tatt over av "litt sære unge menn som skal tøffe seg med tøffe meninger". Generelt sett har det vel gått dårlig med nettforum generelt sett de siste årene. Tilogmed det før ekstremt aktive VGD sliter jo med redusert aktivitet for tiden. Enig i at det er mye mer variasjon her inne, og som sagt, mange flere brukere. Det jeg skriver er at nivået når det gjelder saklighet og innhold fremstår betydelig høyere der enn her, og forumreglene legger lista veldig mye høyere på en del områder, som trådtitler og beskrivelse av innhold. 1
PeeWee Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi man blir jaget vekk. Anonymkode: 83c78...771 Det er fordi liberalister ikke klarer å oppføre seg. Det er jo X antall liberalister som har blitt utestengt fra VGD også gjennom tidene.
PeeWee Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, herzeleid skrev: Enig i at det er mye mer variasjon her inne, og som sagt, mange flere brukere. Det jeg skriver er at nivået når det gjelder saklighet og innhold fremstår betydelig høyere der enn her, og forumreglene legger lista veldig mye høyere på en del områder, som trådtitler og beskrivelse av innhold. Mulig det, men synes det er alt for mange raringer på diskusjon.no og etter at forum generelt sett har mistet brukere dominerer de mer og mer. Det er det forumet hvor man i størst grad møter folk som rett og slett ikke klarer å forstå hva man skriver.
herzeleid Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, PeeWee skrev: Mulig det, men synes det er alt for mange raringer på diskusjon.no og etter at forum generelt sett har mistet brukere dominerer de mer og mer. Det er det forumet hvor man i størst grad møter folk som rett og slett ikke klarer å forstå hva man skriver. Enig i at det har tapt seg i takt med at brukere har gitt seg, og enkelte liberalister tar større plass. Jeg opplever det heller slik at dette forumet oftere har brukere som ikke forstår hva du man skriver, eller forholder seg til det, mens diskusjon.no heller har flere brukere som missforstår det en skriver som et retorisk grep.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #14 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, herzeleid skrev: Enig i at det har tapt seg i takt med at brukere har gitt seg, og enkelte liberalister tar større plass. Jeg opplever det heller slik at dette forumet oftere har brukere som ikke forstår hva du man skriver, eller forholder seg til det, mens diskusjon.no heller har flere brukere som missforstår det en skriver som et retorisk grep. Det gjør brukere her og. Ofte. Anonymkode: 83c78...771
PeeWee Skrevet 23. april 2017 #15 Skrevet 23. april 2017 8 minutter siden, herzeleid skrev: Enig i at det har tapt seg i takt med at brukere har gitt seg, og enkelte liberalister tar større plass. Jeg opplever det heller slik at dette forumet oftere har brukere som ikke forstår hva du man skriver, eller forholder seg til det, mens diskusjon.no heller har flere brukere som missforstår det en skriver som et retorisk grep. Lurer egentlig på hvorfor det skjer? Hvorfor dør egentlig internettforumene? Diskusjon på ting som Facebook er jo totalt hjernedødt.... 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #16 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi man blir jaget vekk. Anonymkode: 83c78...771 Jeg tror det er sånn 10-15 faste folk som har satt standarden for hva som skal diskuteres der, og hvis man er 1% på sidelinjen av hva de mener er det så kicker de folk. Anonymkode: 4d842...072
Mari Y Skrevet 23. april 2017 #17 Skrevet 23. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Doktoroline.no er mye bedre enn Kvinneguiden.no i hvertfall. Anonymkode: 7aa55...ac1 Men så er det vel egentlig et lege- forum? Her er litt mer alt mulig- forum, og mye sladder, egentlig. Pluss noen mer eller mindre gjennomtenkte folk. Litt av alt mulig.
Taffelost Skrevet 23. april 2017 #18 Skrevet 23. april 2017 (endret) 10 timer siden, PeeWee skrev: Generelt sett har det vel gått dårlig med nettforum generelt sett de siste årene. Ikke rart, ganske mange som synes nettforumer om bestemte temaer blir for mye trolling og hat. 11 timer siden, PeeWee skrev: Nei, diskusjonene der er på et betydelig lavere nivå. Ikke vet jeg om diskusjon.no, men nivået på et diskusjonsforum om f.eks politikk kan neppe bli spesielt høyt. Man diskuterer ting man ikke har mye kunnskaper om. Ikke at det er noe galt i det, jeg gjør det samme selv. Endret 23. april 2017 av Taffelost
Gjest Winza Skrevet 25. april 2017 #19 Skrevet 25. april 2017 Var der før, har ikke mye fint å si om forumet. Mange nedlatendes og ufine brukere, og mange av de er ganske hårsåre
Gjest Winza Skrevet 25. april 2017 #20 Skrevet 25. april 2017 På 23.4.2017 den 2.05, AnonymBruker skrev: Akkurat som på KG med andre ord. Anonymkode: 4bfcd...5d2 Bare med ungjenter istedenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå