AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1 Del Skrevet 22. april 2017 Får man det man ser på bildene liksom, eller ender man opp med noe som knapt har lik farge? Er kvaliteten på klærne bra? Syns prisene er litt suspekte, siden man får fine klær til en lav pris, samt bildene ligner litt på slikt man ser på ebay, hvor plaggene kommer fra en eller annen lavkvalitetsfabrikk i Kina og plaggene ikkje nødvendigvis er likt som produktet på bildene... Anonymkode: 0cc34...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 22. april 2017 #2 Del Skrevet 22. april 2017 Er jo kinesisk wholesale, så ingenting er ekte og kan være dårlig kvalitet. Bestilte en ballkjole med egne mål når jeg skulle ha ball. Var veldig fornøyd med kvaliteten og den så ut som på bilde. Ville nok ikke bestilt vanlige klær der mtp det blir masseprodusert og størrelsen er veldig lite. Også sky vekk fra sminke, man vet aldri hva slags ingredienser det er i sminken. Var flere artikler på at de fant spor av urin og rotteavføring i sminken. De har ikke samme reguleringer som oss på sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 22. april 2017 #3 Del Skrevet 22. april 2017 Du får det du betaler for der Jeg har kjøpt 1 dyr parykk der som var veldig bra og en billig parykk som var mindre bra,så veldig flott ut på bilde. Alt ser bedre ut på bilder vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4 Del Skrevet 22. april 2017 Kjøpte to vesker derfra en gang, og de så mye mer "billige" ut i virkeligheten. Anonymkode: e0ad3...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #5 Del Skrevet 24. april 2017 Takk for svar, da tror jeg at jeg styrer unna. Anonymkode: 0cc34...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Del Skrevet 24. april 2017 Kjøpt klær derfra. De klærne ble ikke brukt, for å si det sånn. Anonymkode: 4a5b3...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå