Chiyo Skrevet 25. april 2017 #61 Skrevet 25. april 2017 Jeg syns man skal slutte å body shame hverandre for det underlivet man har. Har man store, så har man store, og har man små, så har man små. Sånn er det med den saken! Jeg husker at jeg leste en slik tråd her inne når jeg var rundt 20 eller noe, og mange damer var skikkelig slem i kommentarene deres om små kjønnslepper. Jeg hadde aldri tenkt på det før, og jeg følte meg litt truffet fordi mine indre er knapt synlig, men hvorfor skal jeg bry meg med sånt? Mann eller dame, folk som sier sånt er helt idiot, og jeg lar ikke deres kommentarer få meg til å føle mindre attraktiv. So what om en internet mobber sier at jeg har babyfitte? Det er ikke en person jeg bryr meg om, jeg bare blir litt oppgitt at ikke alle voksne mennesker er velsignet med en voksen hjerne.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #62 Skrevet 27. april 2017 På 4/25/2017 den 20.22, SpankMe skrev: Jeg tror vi skal drite i det, jeg, damer. De knuller oss uansett. Det er klart, skinnsekken må tømmes. Anonymkode: 9bf88...5e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå