Gå til innhold

MENN!! Synes dere kvinner.....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har skrevet det flere ganger før. Uttaler du det med s også?

Anonymkode: 85947...135

Og? Tror du virkelig jeg bryr meg om jeg har skrivefeil på et anonymt diskusjonsforum på nettet? Jeg gir da en god faen😂😂 men jeg skal gi deg fornøyelsen med å tro du er bedre eller smartere enn andre som har skrivefeil.

Du går vell rundt og rette alle andre også? " manglet en stor bokstav der etter punktum, du er dum liksom jeg er smart"

Du får lage en tråd om skrivefeil og gramarnazier. Ingen bryr seg. Hold deg til saken

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, brownbrown skrev:

Og? Tror du virkelig jeg bryr meg om jeg har skrivefeil på et anonymt diskusjonsforum på nettet? Jeg gir da en god faen😂😂 men jeg skal gi deg fornøyelsen med å tro du er bedre eller smartere enn andre som har skrivefeil.

Du går vell rundt og rette alle andre også? " manglet en stor bokstav der etter punktum, du er dum liksom jeg er smart"

Du får lage en tråd om skrivefeil og gramarnazier. Ingen bryr seg. Hold deg til saken

Sånn fyi: Du fremstår som mindre intelligent når du har så mange skrivefeil.

Anonymkode: 0470e...020

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, brownbrown skrev:

Slurv kalles det. Men angrep er vel det beste forsvar.

Anonymkode: 70e43...588

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slurv kalles det. Men angrep er vel det beste forsvar.

Slurv kan det kalles ja....men det kan også kalles "jeg gir en god faen"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan musa til ei jente på 4 år ser ut jeg... Mann!

Anonymkode: 3e1bc...d1e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, brownbrown skrev:

Slurv kan det kalles ja....men det kan også kalles "jeg gir en god faen"

Ja, regner med du eksellerer i andre ting enn grunnleggende rettskriving.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, regner med du eksellerer i andre ting enn grunnleggende rettskriving.

Ja driver eget firma og har dobbel inntekt. Takk skal du ha:)

Du får heller finne noe bedre å gjøre . Istedenfor å bruke lørdagskvelden til rettskriving av anonyme personer på diskusjonsforum 

God bedring

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, brownbrown skrev:

Ja driver eget firma og har dobbel inntekt. Takk skal du ha:)

Du får heller finne noe bedre å gjøre . Istedenfor å bruke lørdagskvelden til rettskriving av anonyme personer på diskusjonsforum 

God bedring

Jeg behøver ingen god bedring fra deg, all den tid dette er et forum hvor man benytter seg av det skrevne ord.

Din inntekt er uvesentlig i denne sammenheng.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Damer må tåle å høre at store kjønnslepper er turn off.. Vi lever i et samfunn hvor alle vet hva som er idealet, og har du store gardiner er det ikke spessielt sexy eller innbydende å slikke heller. Er noen som liker det også sikkert, så man får finne en partner med disse preferansene. For meg er det turn off, da jeg som menn flest er visuelle.

Anonymkode: 1add8...97b

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer må tåle å høre at store kjønnslepper er turn off.. Vi lever i et samfunn hvor alle vet hva som er idealet, og har du store gardiner er det ikke spessielt sexy eller innbydende å slikke heller. Er noen som liker det også sikkert, så man får finne en partner med disse preferansene. For meg er det turn off, da jeg som menn flest er visuelle.

Jeg har relativt store kjønnslepper. Det har faktisk aldri vært noe problem annet enn her på KG. Ingen har ombestemt seg, ingen har latt være å slikke. De aller fleste ønsket en runde til. Så jeg lurer på siden du synes det er så turn off, har du trekt deg når dere har fått av dere klærne hvis du har kommet borti noen med store, eller har du kjørt på allikevel?

Anonymkode: 9018b...8c9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har relativt store kjønnslepper. Det har faktisk aldri vært noe problem annet enn her på KG. Ingen har ombestemt seg, ingen har latt være å slikke. De aller fleste ønsket en runde til. Så jeg lurer på siden du synes det er så turn off, har du trekt deg når dere har fått av dere klærne hvis du har kommet borti noen med store, eller har du kjørt på allikevel?

Har skjedd at jeg har sagt at jeg var dårlig med ei jente før. Sa såklart ikke hva grunnen var. Ellers har jeg vært med et par stk der det etter hvert plagde meg såpass, at jeg gjorde det slutt. Men de hadde unormalt store. Første kjæresten min hadde perfekte lepper, så mulig jeg ble litt bortskjemt der. Men vanskelig å snu en preferanse å plutselig like det. 

Heldigvis har ikke alle samme preferanse, så er jo noen som ikke syns det gjør noe vil jeg tro.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skjedd at jeg har sagt at jeg var dårlig med ei jente før. Sa såklart ikke hva grunnen var. Ellers har jeg vært med et par stk der det etter hvert plagde meg såpass, at jeg gjorde det slutt. Men de hadde unormalt store. Første kjæresten min hadde perfekte lepper, så mulig jeg ble litt bortskjemt der. Men vanskelig å snu en preferanse å plutselig like det. 

Heldigvis har ikke alle samme preferanse, så er jo noen som ikke syns det gjør noe vil jeg tro.

Oki, ikke opplevd at noen har "blitt dårlige" jeg da he he. Mine er ikke unormalt store, bare at de innerste er større enn ytterste. Skjønner det med preferanser, jeg synes menn som har henge baller er ganske så turn off, men ikke nok til at jeg har trekt meg da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

http://gynodiversity.tumblr.com. Ingen er like. De med snevre preferanser på den ene eller andre måten. Dem om det. Selvtillit er sexy!

Anonymkode: d8852...c66

• Liker 1
Skrevet

Som jeg har nevt utallige ganger liker jeg skikkelige kjønnslepper og full busk. Helt i den andre enden av hva som er populært i dag. Kjenn på hvor dumt det høres ut, det er populært å være glattbarbert og ha små kjønnslepper. Ja, litt som en unge. Grow up girls!☝

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

med små kjønnslepper som er skjult inni de ytre ser it som ei barnefitte?? Nå spør jeg menn her, ikke kvinner! Mange kvinner som skriver her inne at damer med små indre lepper ser infantile ut, som sin 4 år gamle datter, at ekte kvinner har digre lepper. Har selv ei skikkelig inni-fitte, med ei veltrimmet stripe på venusberget, ikke faen om jeg ser ut som et barn alikevel med fyldige pupper, innsvingt midje og rompe. Mistenker at de som skriver slikt gjør det for å føle seg bedre selv med sine lange lepper som mange kvinner ofte er usikre på.

Anonymkode: eb8d4...e7b

Det syns jeg ikke. 

Kvinnekroppen ser ut som kvinnekroppen uansett utforming på vagina. Det er synd at enkelte uttaler seg slik som du nevner for å gjøre andre usikker eller skamme seg over kroppen sin. Slike kommentarer er uintelligente og forteller mer om personen som har skrevet dem enn temaet. 

Ikke bit på sånne kommentarer, overse dem. :)

Ingen av dere kvinner trenger å uro dere for dette. 

Skrevet

Problemet her er ikke hvilke typer kjønnslepper som er best, men at så mange tror andre typer ikke er gode nok. 

Se på parene rundt deg. Har mannen sixpack? Har dama sprettrumpe? Kul jobb, høy inntekt? Har de spennende hobbyer? Uten kviser? Ikke noe hår på ryggen? Og er du sikker på at tissen hans er innenfor gjennomsnittet?

Men så er de likevel sammen, altså. Noen av dem har til og med giftet seg, selv om det betyr at de må se kjønnslepper som er for små eller store hver eneste gang de har sex. De må håndtere pupper og baller som henger stadig lavere og som de kanskje har glemt å barbere. Disse supermenneskene som klarer å ta til takke med noe som er mindre enn perfekt, og klarer å la seg elske med hele sin kropp og alle sine uvaner og middelmådighet.

DET er perfeksjon. DET er bra nok.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

For min del betyr det lite om kjønnsleppene er store eller små, utside eller innsiden. Store og utstående er jo liksom litt rått og tennende, men ikke VIKTIG.

Anonymkode: d8e1a...158

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig turn-off at de henger på utsiden. 

Anonymkode: 7cf2d...cfd

Så da takker du nei takk?

Skrevet
12 timer siden, brownbrown skrev:

Dette var delt på mannegruppa ottar med over 5000 likes fra menn mellom 20 og 50. Så nei. Er du fornørmet så bare ignorer det. Det går ikke under mørk humor engang. Ikke i nærheten. Kanskje noen rødstrømper blir fornærmet...javell...værsegod bli fornærmet😀

Mannsgruppa Ottar. Skikkelig kvalitetesmenn......

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe galt med mennesker som deg som dumper folk av noe så uviktig. Da er man ikke mye forelska. 

Anonymkode: e3073...d08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...