Arwen Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Skal brenne cd til mamma og pappa til jul, og mammas er grei, men trenger tips til sanger jeg kan ta med på pappas. Han er 45 år, men de liker godt at jeg lager cder med litt gammelt jeg vet de liker og litt nytt jeg tror de liker. (ting de ikke hadde kommet på å fått tak i selv) Noen tips til pappan min? Noe av det jeg vet han liker er Pink Floyd, Supertramp, David Bowie.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 Johnny Cash? Hmm... han er jo gammel, da (eller rett og slett død). Men god. The Cure? Depeche Mode? (for åttitalls?) Joy Division?
liv Skrevet 21. desember 2004 #4 Skrevet 21. desember 2004 Hva med å titte litt i platesamlingen om de har det, og brenne noen sanger derfra?
Arwen Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2004 De skal få det i julegave så har klart å brenne en til hver nå Gavene blir hentet her, så hadde ikke ruket å sjekke platesamlingen.
Superlammet Skrevet 22. desember 2004 #6 Skrevet 22. desember 2004 Johnny Cash? Hmm... han er jo gammel, da (eller rett og slett død). Men god. The Cure? Depeche Mode? (for åttitalls?) Joy Division? Woha, Gjest, registrer deg! God musikksmak må ikke gå til spille! =P Gå på tråden "Hva slags musikk hører du på?" på...enten snikk-snakk eller kultur blablabla... Der får du sikkert noen tips =)
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #7 Skrevet 22. desember 2004 Woha, Gjest, registrer deg! God musikksmak må ikke gå til spille! =P Gå på tråden "Hva slags musikk hører du på?" på...enten snikk-snakk eller kultur blablabla... Der får du sikkert noen tips =) :oops: hehe. Takk for kompliment. Tja, er på vippen til registrering, men trives godt som anonym også...
Superlammet Skrevet 22. desember 2004 #8 Skrevet 22. desember 2004 :oops: hehe. Takk for kompliment. Tja, er på vippen til registrering, men trives godt som anonym også... Hehe skjønner deg godt, men det er faktisk mye mer spennende å være under et nick, enn en "ansiktsløs" gjest..
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #9 Skrevet 22. desember 2004 Ja vi skjønner at du synes det er svært spennende..Øh..
Superlammet Skrevet 22. desember 2004 #10 Skrevet 22. desember 2004 Ja vi skjønner at du synes det er svært spennende..Øh.. Godt å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå