Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har hatt sex et par ganger nå. Blitt en del i det siste. Men alikevel er jeg alltid så trang. Hvordan skal jeg få forandret dette? Får ikke kuken i meg engang, for jeg er for trang. Kommer bare så vidt inn tuppen av den. Er det bare ytterst det er så trangt, så hvis han bare får dytta kuken inn så blir det bedre? Hvordan skal jeg få til dette? Vet jeg må være avslappet. Men føler jeg er det etter flere gang med samme person. Har nok forspill og.

Hva synes gutter om så trange fitter? De liker det vel trangt, men ikke så trangt at de ikke får inn kuken engang

Endret av Isimm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer du før dere har sex? Det at partneren bruker hender og munn for å få meg til å komme har i perioder vært det eneste som har kunnet gjøre meg klar til sex

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du foretrekker å få inn kuken ja, så ikke nødvendigvis alltid en fordel å være så innmari trang. Men hva med å bruke rikelig med glidemiddel da? Da blir det jo mye glattere og bedre glid.

Anonymkode: aa6a6...c1d

Skrevet
5 minutter siden, Isimm skrev:

Har hatt sex et par ganger nå. Blitt en del i det siste. Men alikevel er jeg alltid så trang. Hvordan skal jeg få forandret dette? Får ikke kuken i meg engang, for jeg er for trang. Kommer bare så vidt inn tuppen av den. Er det bare ytterst det er så trangt, så hvis han bare får dytta kuken inn så blir det bedre? Hvordan skal jeg få til dette? Vet jeg må være avslappet. Men føler jeg er det etter flere gang med samme person. Har nok forspill og.

Hva synes gutter om så trange fitter? De liker det vel trangt, men ikke så trangt at de ikke får inn kuken engang..

Dette er vell bare gull for mange menn. De trangeste damene får jeg som oftest mye mer nytelse. Du kan bruke olje og litt ekstra tid på foreplay. Ingenting gale i det her, bare luksus:nori:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vet jeg hva dere gjør feil, men dere får bare fortsette å prøve. En lege får inn spekelet på alle kvinner under GU, dette spekelet er minst like stort som en kuk.

Du er nok bare ikke våt nok, så bruk mye glidemiddel (det er hva legen gjør).

Lykke til!

Anonymkode: 20ed5...927

AnonymBruker
Skrevet

Han du har sex med vet ikke hva han driver med. Han aner ikke hvordan man forbereder en kvinne på sex. Bytt han ut.

Anonymkode: 7d5ea...cee

• Liker 1
Skrevet

Mye glidemiddel visst ikke du blir skikkelig våt selv. Er ikke sikkert det blir noe godt første gang. Bruk goooood tid. For trang vagina for oss menn er som regel godt, me det er vanskelig å holde igjen orgasmen vår😥

Skrevet
1 time siden, Isimm skrev:

Hva synes gutter om så trange fitter? De liker det vel trangt, men ikke så trangt at de ikke får inn kuken engang..

Bruk masse tid på forspill og oppvarming og bare ta tiden til hjelp så går det nok med litt tid og prøving. Det er også, som andre har nevnt, mulig å prøve med litt glidemiddel, for det er ikke alltid at ting blir vått nok av seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Du er skapt for å prsse ut en baby, så du får inn en pikk også.

Det er tuppen som er vanskeligst å få inn - resten skal gli ganske geit av seg selv etterhvert. Men du bør kjøpe glidemiddel. Bruk babyolje feks.

Anonymkode: 430e7...065

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre å være så trang i utgangspungtet, enn å være slapp i utgangspungtet. Menn flest liker trang mus best, så din blir perfekt snart.:)

Anonymkode: c90ef...cb1

Skrevet
På 22.4.2017 den 21.01, Isimm skrev:

Hva synes gutter om så trange fitter? De liker det vel trangt, men ikke så trangt at de ikke får inn kuken engang

Det er jo deilig. Hvis det gjør deg vondt når han knuller, bruk mye glide middel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...