Gå til innhold

Jarl Goli

Nor

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nordis skrev:

Diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse (som det nå heter) kan kun settes av psykiater, ikke KG-brukere.

Synes forøvrig det er mange uempatiske bidrag i denne tråden som er på grensen til mobbing. JG har har vel barn som kan lese det som skrives? Vær varsom.

Enig. Mobbing er en stygg ting! Jarl Goli har vært gjennom nok nå, både utfysingen på gården, og all negativ omtale på KG i Kjendis Farmen-tråden og på Facebook på TV2 sin side.

På tide at Jarl blir hentet tilbake til TV som programleder, hadde vært en mye bedre programleder av f.eks Farmen enn Gaute :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Sunday, April 23, 2017 den 22.47, Søgni skrev:

Nei, det ble litt av en suppe. http://www.side2.no/underholdning/--det-er-faen-meg-helt-pa-trynet/3654363.html Og selv om det sikkert er opptil flere sider av denne saken, så husker jeg at jeg reagerte en smule på uttalelsene hans når dette pågikk. 

Unødvendig info: Jeg tenkte "Ok, god natt og god jul, det var jo også et søk å ha i historikken" da jeg googlet Jarl Goli+sex for å finne linken i sta, siden jeg ikke husket hva showet het. 

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
På 4/23/2017 den 21.27, sukkerspinnn skrev:

Etter å ha sett denne skjønte jeg hvor Morten Ramm fikk karakteren sin i Hæsjtægg fra. Tragikomisk type, han der. 

Jeg skjønner ikke hva han driver med her, han har noen videoer på Youtube som jeg heller ikke skjønner noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...