HerKommerMummi Skrevet 23. april 2017 #21 Del Skrevet 23. april 2017 Han er jo veldig kjekk da. Bare synd at personligheten ikke matcher utseende. Synes også det er tragisk hvordan han snakker om eskene sine i media. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 23. april 2017 #22 Del Skrevet 23. april 2017 Kjenner noen som har hatt han som nabo. Vakke skuespill i Farmen du... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 23. april 2017 Forfatter #23 Del Skrevet 23. april 2017 Fortell 🍷Har jo skjønt det er noe... fire ekteskap og ikke kontakt med de eldste barna, har jeg hørt... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 23. april 2017 #24 Del Skrevet 23. april 2017 Tror ikke på at det var skuespill inne på Farmen. Han har fremstått som en ufordragelig drittsekk i de fleste saker han har stilt opp i etterpå. Og måten han bytter ut koner og kjærester er egentlig et godt bevis på at han der ikke er noen drømmemann. Portveien 2 ble ødelagt for min del også ja.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 23. april 2017 #25 Del Skrevet 23. april 2017 Etter å ha sett denne skjønte jeg hvor Morten Ramm fikk karakteren sin i Hæsjtægg fra. Tragikomisk type, han der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 23. april 2017 #26 Del Skrevet 23. april 2017 10 minutter siden, sukkerspinnn skrev: Etter å ha sett denne skjønte jeg hvor Morten Ramm fikk karakteren sin i Hæsjtægg fra. Tragikomisk type, han der. "Hvorfor er det så viktig for deg å bli sett" spør han. Og så løper han til Se&Hør og diverse andre medier med alt fra flis i fingeren til skilsmisser og konkurser... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 23. april 2017 #27 Del Skrevet 23. april 2017 Til alle som er glade for å ha bevart minnet om den koselige fyren fra Portveien 2, så har dere vel heller ikke vært på, eller lest om, showet hans som ble en fiasko i 2013? Jeg var der ikke selv, men nå, snart fire år etter, er bildene og skriveriene om dette showet noe jeg tenker på før Portveien 2, til tross for å ha sett barne-tv på nittitallet! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. april 2017 #28 Del Skrevet 23. april 2017 Han skulle nok tatt seg en potet. Gjerne fire eller åtte, eller alle. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 23. april 2017 #29 Del Skrevet 23. april 2017 8 minutter siden, Søgni skrev: Til alle som er glade for å ha bevart minnet om den koselige fyren fra Portveien 2, så har dere vel heller ikke vært på, eller lest om, showet hans som ble en fiasko i 2013? Jeg var der ikke selv, men nå, snart fire år etter, er bildene og skriveriene om dette showet noe jeg tenker på før Portveien 2, til tross for å ha sett barne-tv på nittitallet! Man kan lure på om han gikk på noe da ja. 5 minutter siden, Polly Ester skrev: Han skulle nok tatt seg en potet. Gjerne fire eller åtte, eller alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 23. april 2017 #30 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) 20 minutter siden, Søgni skrev: Til alle som er glade for å ha bevart minnet om den koselige fyren fra Portveien 2, så har dere vel heller ikke vært på, eller lest om, showet hans som ble en fiasko i 2013? Jeg var der ikke selv, men nå, snart fire år etter, er bildene og skriveriene om dette showet noe jeg tenker på før Portveien 2, til tross for å ha sett barne-tv på nittitallet! Ja, sant det. Og historien tar ikke slutt der http://www.side2.no/aktuelt/--vi-fikk-aldri-pengene-han-lovet-oss/8466934.html Endret 23. april 2017 av sukkerspinnn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 23. april 2017 #31 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) 25 minutter siden, Søgni skrev: Til alle som er glade for å ha bevart minnet om den koselige fyren fra Portveien 2, så har dere vel heller ikke vært på, eller lest om, showet hans som ble en fiasko i 2013? Jeg var der ikke selv, men nå, snart fire år etter, er bildene og skriveriene om dette showet noe jeg tenker på før Portveien 2, til tross for å ha sett barne-tv på nittitallet! Har ikke lest om det 🙈 ikke er jeg noen fan av show heller👍 Edit- skjønner jo nå at han har sine svin på skogen. Endret 23. april 2017 av ricecrispies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. april 2017 #32 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Jeg sletter dette innlegget. Opptaket med Thomas Seltzer er jo bare trist, så utrolig pinlig. Endret 23. april 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 23. april 2017 #33 Del Skrevet 23. april 2017 10 timer siden, Iguana skrev: Jeg syntes han så skummel ut i Farmen, nesten litt "ond"... Men som han sa selv så overspilte han litt... Mulig han ønsket å bli oppdaget til en actionfilm? Han hadde det visst ikke bra på den tia, for ekteskapet hans skrantet og han visste ikke helt hva som skjedde når han kom ut... Han har da spilt i actionfilm før, han. Jeg har ikke sett filmen, men den gangen den kom husker jeg det gikk rykter om biljakter som skulle forestille å være i New York e.l. men helt tydelig var filmet på Drammensbrua. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 23. april 2017 #34 Del Skrevet 23. april 2017 Han har klare psykopatiske trekk. Både oppførsel, ikke orden i økonomien, skylde penger, lyve og hyppige ekteskap/forhold. Alt står på Hares sjekkliste over psykopati. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 23. april 2017 #35 Del Skrevet 23. april 2017 42 minutter siden, sukkerspinnn skrev: Ja, sant det. Og historien tar ikke slutt der http://www.side2.no/aktuelt/--vi-fikk-aldri-pengene-han-lovet-oss/8466934.html Nei, det ble litt av en suppe. http://www.side2.no/underholdning/--det-er-faen-meg-helt-pa-trynet/3654363.html Og selv om det sikkert er opptil flere sider av denne saken, så husker jeg at jeg reagerte en smule på uttalelsene hans når dette pågikk. Unødvendig info: Jeg tenkte "Ok, god natt og god jul, det var jo også et søk å ha i historikken" da jeg googlet Jarl Goli+sex for å finne linken i sta, siden jeg ikke husket hva showet het. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 23. april 2017 #36 Del Skrevet 23. april 2017 14 minutter siden, CecilieX skrev: Opptaket med Thomas Seltzer er jo bare trist, så utrolig pinlig. Det er jo fordi han jobber som motivasjonstaler og Thomas kritiserer konseptet. Synes ikke det sier så mye om Jarl som person. Synes han som person i opptaket virket midt på treet. Han erkjenner jo selv at foredraget hans inneholder mange selvfølgeligheter og han erkjenner at han er motivasjonstaler i Fetsund fordi han ikke får til noe bedre. Han ønsker å jobbe som skuespiller, men får ikke jobbtilbud. Synes også Thomas er frekk som spør om Jarl ikke burde gjøre noe større enn å være motvasjonstaler i Fetsund. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 24. april 2017 #37 Del Skrevet 24. april 2017 9 timer siden, Blå politibil skrev: Kjenner noen som har hatt han som nabo. Vakke skuespill i Farmen du... Samme hva det var, så skapte Jarl stor underholding på Farmen, var en fest å se på, skulle ønske han hadde vært med lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 24. april 2017 #38 Del Skrevet 24. april 2017 På 23.4.2017 den 2.44, Fjelldronning skrev: Jarl Goli er en heders mann 😊😊 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 24. april 2017 #39 Del Skrevet 24. april 2017 7 timer siden, naivsuper skrev: Han har klare psykopatiske trekk. Både oppførsel, ikke orden i økonomien, skylde penger, lyve og hyppige ekteskap/forhold. Alt står på Hares sjekkliste over psykopati. Nå bryter du Goldwater-regelen, med mindre du faktisk har møtt ham og har personlige erfaringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 24. april 2017 #40 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) 5 timer siden, JackIost skrev: Nå bryter du Goldwater-regelen, med mindre du faktisk har møtt ham og har personlige erfaringer Diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse (som det nå heter) kan kun settes av psykiater, ikke KG-brukere. Synes forøvrig det er mange uempatiske bidrag i denne tråden som er på grensen til mobbing. JG har har vel barn som kan lese det som skrives? Vær varsom. Endret 24. april 2017 av Nordis 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg