AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 En i familien min har en ufordragelig oppførsel. Hun kaller opp folk og sier ting jeg ikke klarer å forsvare til allmennheten. Folk er teite, tykke, dumme, helt retard, hun gjeiper etter folk og ljuger hele tiden. Hun himler med øynene, svarer i et klysete tonefall og ljuger hele tiden.Jeg blir så flau å vegne av henne og oppførselen hennes. På fester så roter hun med andre sine kjærester og blå-nekter for det etterpå for deretter å skylde på alle andre. Det er så pinlig. Jeg vil ikke bli forbundet med en sånn oppførsel og jeg blir mektig provosert. Jeg kunne aldri ha fått meg til å gjøre noe sånt. Å gjeipe etter folk i voksen alder, å himle med øynene til absolutt alt og å kalle opp folk blir for dumt liksom, bare fordi man blir sagt i mot. Hvis man sier henne i mot så er folk evneveike, kan ingenting (typisk fjortis-prat), og hun kan sette seg til å furte selv om hun vet at hun gjør noe som ingen liker rett og slett. Hvis noen sier henne i mot så svarer hun med himling av øynene, å kalle opp folk og lignende. Hun liker ingen. Ingen. De fleste er klysete, og hun vet liksom alt om alle hun. Hvorfor evner hun ikke å gå litt i seg selv før hun setter seg til og dømmer folk opp og ned? Tenker hun ikke på hva slags konsekvenser en så ufordragelig oppførsel kan få for folk rundt henne? Når hun mobber og kaller opp folk, for deretter å rote med enda en ny person, for deretter å skylde på alle andre for akkurat det så er det jo ikke noe gøy når folk spør: "Hvorfor gjør hun dette? Hvem er dette? Hva slags oppførsel er dette? Dette er ikke okey."Skal man måtte gå rundt og svare for voksne folk som ikke tar konsekvensene av sine egne valg og handlinger? Jeg blir flau over oppførselen hennes rett og slett. Anonymkode: b90bb...2bb
Prestekragen Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Ignorer henne, som i bare se på henne også fortsett med det du driver med. Du skal ikke være nødt for å snakke for voksne folks oppførsel. Du får bare ta helt avstand. 3
exictence Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Kan forstå du synes det er dumt, men tenk at det er hennes problem, ikke ditt. Selv om du er i familie med henne, har den oppførselen ingenting med deg å gjøre. 1
applestories Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: En i familien min har en ufordragelig oppførsel. Hun kaller opp folk og sier ting jeg ikke klarer å forsvare til allmennheten. Folk er teite, tykke, dumme, helt retard, hun gjeiper etter folk og ljuger hele tiden. Hun himler med øynene, svarer i et klysete tonefall og ljuger hele tiden.Jeg blir så flau å vegne av henne og oppførselen hennes. På fester så roter hun med andre sine kjærester og blå-nekter for det etterpå for deretter å skylde på alle andre. Det er så pinlig. Jeg vil ikke bli forbundet med en sånn oppførsel og jeg blir mektig provosert. Jeg kunne aldri ha fått meg til å gjøre noe sånt. Å gjeipe etter folk i voksen alder, å himle med øynene til absolutt alt og å kalle opp folk blir for dumt liksom, bare fordi man blir sagt i mot. Hvis man sier henne i mot så er folk evneveike, kan ingenting (typisk fjortis-prat), og hun kan sette seg til å furte selv om hun vet at hun gjør noe som ingen liker rett og slett. Hvis noen sier henne i mot så svarer hun med himling av øynene, å kalle opp folk og lignende. Hun liker ingen. Ingen. De fleste er klysete, og hun vet liksom alt om alle hun. Hvorfor evner hun ikke å gå litt i seg selv før hun setter seg til og dømmer folk opp og ned? Tenker hun ikke på hva slags konsekvenser en så ufordragelig oppførsel kan få for folk rundt henne? Når hun mobber og kaller opp folk, for deretter å rote med enda en ny person, for deretter å skylde på alle andre for akkurat det så er det jo ikke noe gøy når folk spør: "Hvorfor gjør hun dette? Hvem er dette? Hva slags oppførsel er dette? Dette er ikke okey." Skal man måtte gå rundt og svare for voksne folk som ikke tar konsekvensene av sine egne valg og handlinger? Jeg blir flau over oppførselen hennes rett og slett. Anonymkode: b90bb...2bb Hva betyr å "kalle opp folk"? 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 På 23.4.2017 den 15.24, applestories skrev: Hva betyr å "kalle opp folk"? Oppkalling, å kalle opp noen - å si ting som ikke er pent til folk. Anonymkode: b90bb...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 På 23.4.2017 den 15.02, Prestekragen skrev: Ignorer henne, som i bare se på henne også fortsett med det du driver med. Du skal ikke være nødt for å snakke for voksne folks oppførsel. Du får bare ta helt avstand. Jeg bryr meg ikke noe om det, men folk spør meg jo om det: Hvorfor kaller hun folk sånne ting? Jeg klarer ikke å forsvare det. Anonymkode: b90bb...2bb
Veslefrikk Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke noe om det, men folk spør meg jo om det: Hvorfor kaller hun folk sånne ting? Jeg klarer ikke å forsvare det. Anonymkode: b90bb...2bb Hvorfor skal du forsvare det? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #8 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke noe om det, men folk spør meg jo om det: Hvorfor kaller hun folk sånne ting? Jeg klarer ikke å forsvare det. Anonymkode: b90bb...2bb Du bryr deg, hvorfor skulle du eller ha skrevet om det på KG? Anonymkode: 6297c...c43 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #9 Skrevet 24. april 2017 Det går bare utover henne selv, og jeg regner med at hun klarer å svare for seg selv en gang til hvis hun kaller opp enda flere, men det er spesielt to jenter hun var ekstra ille i mot. Når noen prøvde å snakke til og med henne så går hun med en gang vekk og hvisker og himler med øynene og kaller opp de også. Så da måtte jeg gå tilbake å si: Beklager altså, men, eh... Da peker hun på dem, hermer etter dem og ler av dem og sånn og foteller hva hun mener om dem, men dette sier hun jo aldri direkte til dem. Så de hun kaller opp vet jo ikke det. Skulle likt å se henne si dette direkte til dem siden dette åpenbart må gnage henne, men da cruiser hun av gårde med bilen, skriker ut et skjellsord, ler rått og drar sin vei i full fart. Anonymkode: b90bb...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #10 Skrevet 24. april 2017 4 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hvorfor skal du forsvare det? Fordi noen spør. Logisk, ikke sant? Anonymkode: b90bb...2bb
Veslefrikk Skrevet 24. april 2017 #11 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi noen spør. Logisk, ikke sant? Anonymkode: b90bb...2bb Nei, det er ikke logisk. Hun må jo selv stå til rette for det hun sier og gjør. Hun må feie for sin egen dør og det er ingen grunn til at du skal forsvare det. Tvert i mot! 1
Gjest Ingaborga Skrevet 24. april 2017 #12 Skrevet 24. april 2017 Du skal jo ikke forsvare henne? Hun er en idiot og klarer ikke å oppføre seg, end of story.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, Ingaborga skrev: Du skal jo ikke forsvare henne? Hun er en idiot og klarer ikke å oppføre seg, end of story. Jeg forsvarer ikke henne og det hun sier til folk, men jeg må jo si at jeg ikke kan forsvare den type oppførsel hvis folk spør om hvorfor hun sier sånt. Det at hun ikke liker noen, det er jo hennes problem i grunn. Anonymkode: b90bb...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #14 Skrevet 24. april 2017 5 minutter siden, Veslefrikk skrev: Nei, det er ikke logisk. Hun må jo selv stå til rette for det hun sier og gjør. Hun må feie for sin egen dør og det er ingen grunn til at du skal forsvare det. Tvert i mot! Ja, enig i det, men da forteller man jo hvem som sier disse tingene så klart. Da må hun svare for seg selv, ja. Anonymkode: b90bb...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 Er det deg, fuglekvitter....? Anonymkode: d2edb...762 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #16 Skrevet 24. april 2017 Gi en henne en klem og si at hun er god nok. Skam kan gjøre folk ganske ufordragelige. Anonymkode: 3c102...696
brownbrown Skrevet 24. april 2017 #17 Skrevet 24. april 2017 (endret) På 4/22/2017 den 19.59, AnonymBruker skrev: En i familien min har en ufordragelig oppførsel. Hun kaller opp folk og sier ting jeg ikke klarer å forsvare til allmennheten. Folk er teite, tykke, dumme, helt retard, hun gjeiper etter folk og ljuger hele tiden. Hun himler med øynene, svarer i et klysete tonefall og ljuger hele tiden.Jeg blir så flau å vegne av henne og oppførselen hennes. På fester så roter hun med andre sine kjærester og blå-nekter for det etterpå for deretter å skylde på alle andre. Det er så pinlig. Jeg vil ikke bli forbundet med en sånn oppførsel og jeg blir mektig provosert. Jeg kunne aldri ha fått meg til å gjøre noe sånt. Å gjeipe etter folk i voksen alder, å himle med øynene til absolutt alt og å kalle opp folk blir for dumt liksom, bare fordi man blir sagt i mot. Hvis man sier henne i mot så er folk evneveike, kan ingenting (typisk fjortis-prat), og hun kan sette seg til å furte selv om hun vet at hun gjør noe som ingen liker rett og slett. Hvis noen sier henne i mot så svarer hun med himling av øynene, å kalle opp folk og lignende. Hun liker ingen. Ingen. De fleste er klysete, og hun vet liksom alt om alle hun. Hvorfor evner hun ikke å gå litt i seg selv før hun setter seg til og dømmer folk opp og ned? Tenker hun ikke på hva slags konsekvenser en så ufordragelig oppførsel kan få for folk rundt henne? Når hun mobber og kaller opp folk, for deretter å rote med enda en ny person, for deretter å skylde på alle andre for akkurat det så er det jo ikke noe gøy når folk spør: "Hvorfor gjør hun dette? Hvem er dette? Hva slags oppførsel er dette? Dette er ikke okey."Skal man måtte gå rundt og svare for voksne folk som ikke tar konsekvensene av sine egne valg og handlinger? Jeg blir flau over oppførselen hennes rett og slett. Anonymkode: b90bb...2bb vet du hva, da jeg så denne tråden på forsiden av kg viste jeg, jeg viste før jeg klikket her at dette individet var ung og kvinne. det her er noe som begynner å bli typisk oppførsel for en viss gruppe unge vestlige priviligerte og bortskjemte kvinner. ufyselig i oppførsel, væremåte, ingen terskel for å lyve og slenge dritt rundt om til alle og være kjempe priviligert jeg kjenner mange slike personer som du beskriver og alle er mellom 17-26 og kvinne. det er en egen gruppe som tror de vet best og tror de rett og slett de er the shit Endret 24. april 2017 av brownbrown
miss spjåk Skrevet 24. april 2017 #18 Skrevet 24. april 2017 Hvor gammel er hun TS??Har hun alltid oppført seg slik?Når folk oppfører seg nedlatende mot absolutt alle og enhver og kun finner feil er det vel enten tegn på narsissisme eller at vedkommende egentlig er utrolig usikker på bunnen?Ser ikke så veldig mange andre grunner til å oppføre seg slik..😑
Lurvetjofsa Skrevet 24. april 2017 #19 Skrevet 24. april 2017 Hvorfor går du sammen med dette mennesket?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #20 Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, Lurvetjofsa skrev: Hvorfor går du sammen med dette mennesket? Det gjør jeg ikke. Anonymkode: b90bb...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå