annev Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Hei ☺️ Våknet i natt av mageknip, og gikk på do, og det var skikkelig diare.. Men har ikke vært på do mer en den ene gangen. Jeg Googlet litt, og leste at det var unormalt med diaré på natten, flere som har våknet på natten av diare? Og bare vært på do en gang? Føler meg litt oppblåst i magen.. Hilsen meg) :
annev Skrevet 22. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2017 1 time siden, FrøkenMånestråle skrev: Been there done that. Var du på do mange ganger? Jeg var bare en gang i natt... Ble litt nervøs når jeg leste at det kunne være mer alvorlig, når en fikk diare på natten
GammelKaktus Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 1 minutt siden, annev skrev: Var du på do mange ganger? Jeg var bare en gang i natt... Ble litt nervøs når jeg leste at det kunne være mer alvorlig, når en fikk diare på natten Jada, har skjedd en gang eller 5. Tror ikke det er så voldsomt uvanlig... Aldri noe jeg har bekymret meg over iallfall, har som regel skjedd når jeg har spist for mye av ting jeg vanligvis ikke spiser så mye av til vanlig. Du trenger nok ikke å bekymre deg, det er jo ikke noe som har skjedd deg så ofte heller.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 Jeg har hatt det mange ganger, slapp av. Det kan være noe du har spist, litt magetrøbbel eller noe. Jeg får det ofte etter å ha drukket alkohol, trenger ikke ha drukket mye en gang. Type "fyllamage" midt på natta. Anonymkode: f5dec...2c1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 De gangene jeg har diaré, er det stort sett på natten. Anonymkode: 343e6...dfd
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #7 Skrevet 22. april 2017 Hadde det selv for noen dager siden. Hadde spist alt for mye nachos med karbonadedeig og ost, våknet kvalm og fikk diare. Gikk og la meg igjen etterpå, og var i fin form igjen dagen etterpå. Anonymkode: 9134f...a65
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #8 Skrevet 22. april 2017 Hvem er det som lager alle disse diaré trådene her inne? Synes ikke dere ordet diaré er kvalmende? Anonymkode: 46148...2d1
annev Skrevet 22. april 2017 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2017 56 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Jada, har skjedd en gang eller 5. Tror ikke det er så voldsomt uvanlig... Aldri noe jeg har bekymret meg over iallfall, har som regel skjedd når jeg har spist for mye av ting jeg vanligvis ikke spiser så mye av til vanlig. Du trenger nok ikke å bekymre deg, det er jo ikke noe som har skjedd deg så ofte heller. Jeg spiste sjokolade og chips, og et par empanadas nokså seint i hår, kjente jeg fikk litt halsbrann av d, etter jeg hadde spist, kan være d? ☺️
GammelKaktus Skrevet 22. april 2017 #10 Skrevet 22. april 2017 11 minutter siden, annev skrev: Jeg spiste sjokolade og chips, og et par empanadas nokså seint i hår, kjente jeg fikk litt halsbrann av d, etter jeg hadde spist, kan være d? ☺️ Sannsynligvis. Er ingenting å bekymre seg for, de aller fleste har våknet en gang og to av at de må løpe på do.
annev Skrevet 22. april 2017 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2017 33 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Sannsynligvis. Er ingenting å bekymre seg for, de aller fleste har våknet en gang og to av at de må løpe på do. Takk for svar ☺️ hadde det også for en mnd siden, da også bare på natta og var kortvarig. Har vært god hele tiden mellom disse to gangene.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 For mye fett i maten? Anonymkode: 46148...2d1
PaperFlower Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 Skjer med meg hele tiden. Minst 1 gang i mnd. iallefall. Jeg har irritabel tarm, og skal ingenting til at jeg blir dårlig i magen, gjerne med kvalme i tillegg. Ofte er det nok med én dotur, men av og til blir det 2-3. Av og til våkner jeg opp av at magen min er uenig med meg, og av og til skjer det rett før jeg sovner. Det kan være stress, det kan være noe du har spist, det kan være at du har spist for lite, det kan være at du har spist for mye, det kan være at du har spist for nærme leggetid. Det kan være for mye fett, for mye karbohydrater, for mye proteiner... Kan egentlig være hva som helst. Absolutt ikke noe å tenke på i det hele tatt. Shit happens, bokstavelig talt. Med mindre det skjer hver eneste natt hadde jeg ikke ofret det en eneste tanke. Hvis du har lyst, kan du prøve å lage en liten logg med hva du har spist den dagen/kvelden det skjer. Kanskje er det et spesielt produkt du reagerer på. Melk? Fløte? Rømme? Bønner? Chili? Alkohol? Frukt? Det er ikke alltid det fungerer, men av og til kan man klare å finne et lite mønster og da vet man jo hva som forårsaker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå