Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var nyutdannet så søkte jeg på en jobb i denne bedriften som nå har lyst ut en stilling jeg er interessert i. Den gangen for 6 år siden fikk jeg ikke noen jobb, da de rekrutterte noen internt.(statlig). Jeg fikk en annen jobb i en lignende bedrift og har opparbeide meg flere år med erfaring nå. Den gangen jeg søkte jobb der sist for 6 år siden valgte de noen med mer erfaring til jobben, da jeg var nyutdannet.

Jeg har veldig lyst til å søke denne stillingen, da oppgavene passer meg godt og jeg har svært relevant erfaring og utdanning. Burde jeg søke jobben når jeg blitt valgt bort tidligere? Noen som har lyktes med det?

Anonymkode: 6dd7f...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt skal du søke nå, hvis du ønsker det :) Det er jo bare positivt. Det faktum at du har opparbeidet deg mye arbeidserfaring i mellomtiden teller jo i din favør.

Du kan til og med nevne at du har søkt tidligere for noen år siden, og legge til at du prøver igjen "fordi dette virkelig er en jobb og en arbeidsplass du føler passer deg perfekt og som du kan". Skryte litt av dem og deg selv i en sleng ;- )

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig søker du igjen 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det og det talte til min fordel.

Anonymkode: 557da...eee

Skrevet

Det er seks år siden du søkte sist, så du kan med gode sjanser gjøre det på nytt nå. Som du sier har du mer arbeidserfaring, det er ikke så sikkert at folk som er mer kvalifiserte enn deg søker denne gang og det er ikke en gang så sikkert at det er den samme som sitter med ansettinga nå som sist :)

Jeg hadde skjønt det om det var i fjor sommer, liksom. Men du kan absolutt søke på nytt! 

AnonymBruker
Skrevet

Syns absolutt du bør søke :)

Anonymkode: dcc3c...a92

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Selvsagt kan du det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...