Gå til innhold

Hamstre baby/barneutstyr

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor normalt er det å kjøpe inn alt man trenger av babyutstyr FØR men er gravid og det ikke er sikkert man kan bli gravid? 

Det vil da si absolutt alt fra klær, bleier, møbler, vogn etc. 

Jeg personlig ser på det som en psykisk diagnose. 

Hva mener du? 

Kjør debatt! 

Anonymkode: 694bf...e63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt meningsløst. Man risikerer å gå på en større psykisk smell når alt er klart og testen igjen og igjen viser negativ. Det er tøft nok å ikke få klaff, men hvis man har barnerommet og bleiene klare i tillegg legger man bare opp til depresjon.
Barneutstyret går ingen vei, det er både på butikken og finn uansett når man skulle trenge det.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som kjøpte både vogn og bilstol i uke 5, og hun mistet i uke 9. Hun ble heldigvis gravid igjen, men kjøpte ikke noe mer før etter halvgått svangerskap. 

Jeg forstår ikke hvorfor folk vil utsette seg for den smerten som kommer ved å ha masse babyutstyr liggende, men det er meg. Det kan jo gå galt under/etter fødsel også, men den sjansen er mye mindre enn tidlig i svangerskapet. Ev. før man vet at man kan bli gravid.

Anonymkode: 25bea...7ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk en pose med babytøy liggende, str. 62 omtrent. Aldri vært gravid 😛

Men jeg fant noe tøy som jeg likte så utrolig godt, så da kjøpte jeg det bare. 

Det er vel 5-6 år siden nå. Og nå sliter jeg med å bli gravid, kanskje jeg jinxet det? 😋

Anonymkode: f8986...377

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og tørr ikke kjøpe noe som helst ifare for å jinxe. Er bare uke 16. 

Blr vel begynne å handle i uke 30 eller noe

Anonymkode: 92adc...42c

Skrevet

Galskap...! 

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss kom barnevogn, seng og stellebord i hus 14 dager før termin. Hadde også det nødvendige av klær da. Reiste tomhendt hjem fra sykehuset.

Anonymkode: a5775...5e9

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss kom barnevogn, seng og stellebord i hus 14 dager før termin. Hadde også det nødvendige av klær da. Reiste tomhendt hjem fra sykehuset.

Anonymkode: a5775...5e9

Samme her. 

Anonymkode: 5014e...950

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venta til jeg var i siste måned omtrent med å ornde og kjøpe ting..Men det var stress det også. 

Anonymkode: ff809...065

AnonymBruker
Skrevet

De som handler overdrevet I begynnelsen sløser uansett en haug med penger. Er så mye ting folk kjøper som heller ikke blir brukt så kjøp heller når du ser det trengs. Kjøpte ett joggesett I str. 62 før fødsel. Alt annet fikk jeg. Seng og vogn ble kjøpt 3 mnd før fødsel og var gave.

Anonymkode: 743fc...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...