AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Hei dere! Nå vet jeg ikke om folka her går innom KG fortsatt når det gjelder intervjuer. Men dette er altså et kommunikasjonsbyrå, så folk kan dele sine erfaringer fra hvilket som helst byrå. De har blitt så kravstore nå at de deler ut case til kandidater som skal løses og dermed presenteres under 1gangs intervju. Er noen her i samma båten? Anonymkode: 26678...dce
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Høres voldsomt ut Men nå er det mange som kan tenke seg å jobbe i kommunikasjonsbyrå også så er ikke rart Lykke til vil jeg bare si! Anonymkode: 11eb3...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres voldsomt ut Men nå er det mange som kan tenke seg å jobbe i kommunikasjonsbyrå også så er ikke rart Lykke til vil jeg bare si! Anonymkode: 11eb3...7e9 Det kan du si! Tusen takk, det trenger jeg! Anonymkode: 26678...dce
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan du si! Tusen takk, det trenger jeg! Anonymkode: 26678...dce TS igjen,- hva jobber du med forresten? Anonymkode: 26678...dce
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS igjen,- hva jobber du med forresten? Anonymkode: 26678...dce Har selv nettopp fått jobb i et mediebyrå, de er nye gründere enda så jeg slapp unna med bare en samtale De du skal på intervju til satser stort og vil sikkert ha den som passer best inn. Anonymkode: 11eb3...7e9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 Deler ut case? Høres faktisk ut som de prøver å få folk til å gjøre gratis jobb for seg. I IT verden så er dette også dessverre utbredt. Kandidater får med seg et "problem" (kode eller spesifikasjon til programvare) som de må løse på 1-3 dager. Mange ganger er dette kode som bedriften bruker i produktene sine. Anonymkode: 5441b...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Deler ut case? Høres faktisk ut som de prøver å få folk til å gjøre gratis jobb for seg. I IT verden så er dette også dessverre utbredt. Kandidater får med seg et "problem" (kode eller spesifikasjon til programvare) som de må løse på 1-3 dager. Mange ganger er dette kode som bedriften bruker i produktene sine. Anonymkode: 5441b...ad5 Nemlig. Atea er et av dem... på litt andre nivåer. Men først da etter 1gangsint er gjennomført. Jeg er aldri en quitter for jeg har alltid kjempet for å oppnå fode resultater hva enn det måtte være. Men denne gangen vet jeg ikke helt... tenk om jeg ikke møter opp a! 😂 Det caset er så håpløst - mp sitte å lage kjøreplan for feks Coop obs og coop mega på skjetten, strømmen og metro og da velge kl slett som passer for ljørerutene over 3 ukers kampanjeperiode. 20 aktiviteter per by, 6 timer per aktivitet som innebærer : - Transport fra og til butikkene - rigg , laste opp og ned stand plakater,pappbord ol - gjennomføring , den faktiske tiden merkevareambasadøren står å deler ut smaksprøver Anonymkode: cc13f...720
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har selv nettopp fått jobb i et mediebyrå, de er nye gründere enda så jeg slapp unna med bare en samtale De du skal på intervju til satser stort og vil sikkert ha den som passer best inn. Anonymkode: 11eb3...7e9 Hos hvem ? Anonymkode: cc13f...720
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 Hvor mye pleier man å ta betalt egentlig som koordinator i denne bransjen? I og med at det er er krevende yrke Anonymkode: cc13f...720
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #11 Skrevet 25. april 2017 Jeg er så deppa nå og har brukt så mange timer på treg effektivitet på dette caset.. jeg prøver så godt jeg kan men aldri i mitt liv har jeg vær så negativ til dette... i frykt om å ikke få jobben - igjen pga latterlige årsaker, pga en som er nylig ferdig student (som er det de helst ønsker) eller en med reklameerfaring.. Er så redd jeg velger å ikke møte opp..! Dette går så sakte og jeg har intervju i morgen, og det gjenstår mye igjen av oppgaven.. uff altså! Anonymkode: 26678...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå