Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg syns det er så slitsomt. Barre siden nyttår har jeg vel blitt introdusert for 3 damer. I fjor var det 5. Nå gidder jeg ikke bli kjent med disse damene hans for det blir jo bare slutt likevel. Jeg har tatt en prat med han om hva jeg syns men han blir jo bare sur. Hva han gjør og med hvem henger jeg meg ikke opp i, men når det konstant er med nye damer i bursdager, familiemiddager osv syns jeg det er slitsomt. I tillegg er jeg en ganske sjenert person og føler ikke jeg kan være meg selv når disse damene er med. Vet min mor syns dette er litt dumt men pappa bryr seg ikke. 

Flere som har slike horete brødre? 

Anonymkode: 50e81...02f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke! For en idiot. Og det å introdusere damer for familien når de bare har vært sammen i 1 uke osv? 
Jeg hadde nektet, jeg orker ikke å omgås nye fremmede hele tiden. 

Godt du også nekter :) For en horebukk.

Anonymkode: bae8f...9b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Heldigvis ikke! For en idiot. Og det å introdusere damer for familien når de bare har vært sammen i 1 uke osv? 
Jeg hadde nektet, jeg orker ikke å omgås nye fremmede hele tiden. 

Godt du også nekter :) For en horebukk.

Han pleier vente typ 2 uker før han tar de med hjem på besøk. De siste ukene har jeg ikke dratt hjem for jeg orker ikke forholde meg til alle disse damene. Nesten som han er stolt over å være så populær! Han tar de med på fest hos meg også.. dog er det litt mindre formelt å komme på fest hos meg enn på familiemiddag hos ny kjæreste. Det blir jo bare slutt likevel så jeg gidder ikke prate med de her. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han pleier vente typ 2 uker før han tar de med hjem på besøk. De siste ukene har jeg ikke dratt hjem for jeg orker ikke forholde meg til alle disse damene. Nesten som han er stolt over å være så populær! Han tar de med på fest hos meg også.. dog er det litt mindre formelt å komme på fest hos meg enn på familiemiddag hos ny kjæreste. Det blir jo bare slutt likevel så jeg gidder ikke prate med de her. 

Nei, det skjønner jeg godt.. To uker liksom. Han bør ta seg sammen. Hvor gammel er han egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Min ene var også sånn, men det gikk over når han ble voksen (en gang mot slutten av 20-åra). Så om broren din fremdeles er ganske ung er det fremdeles håp. :) Om han er rundt 40 vil jeg dessverre tro du må leve med det. 

Når det er sagt synes jeg det er dårlig gjort mot både familien og kjærestene å presentere dem for hverandre så raskt når han bytter så hyppig. Familien blir lei og sliten av å stadig måtte forholde seg til nye kjærester og bryr seg etter hvert ikke om å bli kjent med dem, og kjærestene vil sannsynligvis føle seg lite akseptert og velkommen. 

Anonymkode: 39c49...e72

Skrevet

Hvem bryr seg? Her ligger problemet hos deg TS og ikke broren din.

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Akkurat sånn er min storebror også. Enten holder ikke dama ut med han eller så går han lei dama og finner seg en ny. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jolene skrev:

Hvem bryr seg? Her ligger problemet hos deg TS og ikke broren din.

Så du aksepterer sånn umoralsk oppførsel og dårlig kvinnesyn? Interessant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Går det an å si det til ham? Dere kan jo ikke styre hvem han er sammen med, men kanskje han kunne vente litt med å introdusere dem for dere? Han må jo forstå at det er slitsomt for dere å skulle møte en ny kjæreste en gang i måneden... Be han vente noen måneder hvertfall, til han er sikker på at det er litt seriøst? 

Anonymkode: c611f...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...