Gå til innhold

mensen....

Hva synes du om ha mensen ?  

1 stemme

1. 1. Hva synes du om ha mensen ?

• Ok
      6
    • Hater den!!!
      5
    • Kunne godt klart meg uten...
      20

Fremhevede innlegg

Gjest Silje =)
Skrevet

Jeg leste et sted at ved bruk av f.eks Yasmin, kan man slippe mensen, akkurat som ved bruk av p-sprøyte. Er det noen som har prøvd dette???

Høres jo helt fantastisk ut! :lol:

Det er jo bare en framkalt prosess uansett når man bruker p-piller.

Såkalt falsk mens!!

Videoannonse
Annonse
Gjest eminel
Skrevet

Jeg bruker Yasmin. Kan utsette mensen så lenge jeg vil med disse pillene, fordi det er samme hormon i alle. Det er fungerer bra, men jeg har sjelden noe behov for å utsette den. Har utsatt nesten en måned før. Så skal du begynne på P-piller råder jeg deg til å bruke Yasmin! Du får veldig lite bivirkninger av denne pillen :)

Jeg har ikke så mye i mot mensen. Blør lite. Har bare mensen i ca. 2-3 dager jeg!

Gjest gjest
Skrevet

heisann

før tenkte jeg også at det hadde vært deilig å slippe mensen.....

Men det var før jeg fant mannen i mitt liv, begynte så smått å tenke på barn og sånn, så jeg sluttet på p-pillen.... hadde mens som normalt i 2 mnd og etter det har den vært borte.. og jeg er ikke gravid...

og ingen mens ingen eggløsning.....

Så det er vel som man sier, man savner ikke noe før det blir borte....

Skal ihvertfall begynne med persona eller noe lignende når mensen kommer tilbake, ikke mer hormoner til meg ihvertfall!!

For meg har mensen nå blitt et tegn på at kroppen fungerer som den skal, og det føles virkelig rart at den ikke er her innimellom.

For øvrig mener legen at den bare har hengt seg opp litt og at den vil komme tilbake i løpet av et par mnd..... så da satser jeg på det :-)

Skrevet

Jeg er syk og elendig når jeg har mens, men ville ikke vært den foruten..........den er liksom en indikator på at ting er som de skal der nede :lol:

Skrevet

Kunne godt ha klart meg uten!!!

Synes det er et herk hver mnd...

Rart forresten at ingen har kommet med et supermiddel som gjør at du kan bestemme selv når du vil og ikke vil ha mens???

F.eks hvis du ikke trenger å ha mensen på 4 år, så slipper du det!!!

Vel vel, en får vel bare leve med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...