Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #1 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei! noen her som har lest/leser " aldri mer vektproblemer? Eller noen som følger hans råd? Har akkurat kjøpt boken hans, har følt med på tv3 og deltagerne der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 21. desember 2004 #2 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har fulgt med på tv3. Synes han gir veldig bra råd, virker fornuftlig på mange punkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. desember 2004 #3 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har kjøpt boken, men ikke lest den enda. Begynner i januar tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aimee Skrevet 21. desember 2004 #4 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har kjøpt boken jeg også.. har såvidt begynt å lese. Kjekt at det er flere her, da kan vi jo kanskje meldes og følge hverandre opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 22. desember 2004 #5 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har også kjøpt boka. På Norli sa de forresten at kokeboka kommer i februar eller noe på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 22. desember 2004 #6 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har ikke kjøpt boka, men jeg har prøvd 10-dagers kuren som du finner på hjemmesiden hans. Det var mye god mat og jeg hadde mye energi hele tiden. Gikk ned litte i vekt også i løpet av de ti dagene, selv om det ikke var noe mål for meg. Så jeg har tro på rådene han kommer med. Det virker jo som om det går veldig bra for de som har vært med i The Ultimate Weight Loss Challenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 22. desember 2004 #7 Del Skrevet 22. desember 2004 Hva går ideen hans utpå, i korte trekk?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #8 Del Skrevet 22. desember 2004 han har sju nøkler du må jobbe deg igjennom: -tenke riktig -å helbrede følelser -ufeilbare omgivelser -mestre mat og impulsspising -kalorier -mosjon -din støttekrets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 22. desember 2004 #9 Del Skrevet 22. desember 2004 Kjøpt boka, men ikke fått lest stort enda. Kjøpte den på ebay.com. Bok ink frakt 15 dollar = ca 95,- Syns det går greit å lese engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #10 Del Skrevet 25. desember 2004 boken er ihvertfall flott hvis man sliter med problemer rundt spisingen f.eks overspising, trøstespising osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #11 Del Skrevet 26. desember 2004 Er ikke dr.phil feit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #12 Del Skrevet 26. desember 2004 Han er god og rund.. Tror den boka henvender seg først og fremst til de som er helt uvitende om kost og trening og trenger et godt nybegynnerkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 26. desember 2004 #13 Del Skrevet 26. desember 2004 Tror den boka henvender seg først og fremst til de som er helt uvitende om kost og trening og trenger et godt nybegynnerkurs. Jeg er ikke enig i dette. Opplegget hans fokuserer først og fremst på de bakenforliggende psykologiske årsakene som fører til overvekt og kan i så måte sies å være et introduksjonskurs i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #14 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg digger Dr. Phil og hans Cut-the-crap attitude. Bra at noen endelig tør å fortelle folk det ingen andre våger. Og at spising og påfølgende overvekt er 90% psykologisk betinget, kom vel ikke akkurat som en overraskelse på noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #15 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg er ikke enig i dette. Opplegget hans fokuserer først og fremst på de bakenforliggende psykologiske årsakene som fører til overvekt og kan i så måte sies å være et introduksjonskurs i dette. Jeg tror jeg (nok engang) blir nødt til å spise ordene mine (er ord usunt forresten?. Utifra det jeg har sett av Dr.Phils programmer- jada, jeg har sett noen, jeg lider tross alt av insomnia.., så vil jeg påstå at kostholdsrådene hans er ganske basic. Spis sunt, tren osv. Men dere har helt rett i at han fokuserer på årsakene bak spisingen. Jeg synes likevel at det blir litt mange selvfølgeligheter. Men, som du sier, det er et introduksjonskurs i tenkemåter, i psykologien bak overvekt. Og det er jo svært viktig, det er svært få som greier å gå ned i vekt og holde seg der uten å forandre tankemønstre og innstillingen sin til mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 27. desember 2004 #16 Del Skrevet 27. desember 2004 Er ikke dr.phil feit? Feit han?Han er vel normal eller litt mer enn normal bare han ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #17 Del Skrevet 27. desember 2004 Omtrent som Fedon.. :-) Men en av tingene Dr.Phil setter fokus på er vel at man ikke nødvendigvis behøver å bli syltynn? For de menneskene han av og til har med i programmet, de på 300 kg, er jo dette et vanskelig oppnåelig mål.Dr.Phil setter jo fokus på en vekt som er forsvarlig fra et helsesynspunkt- 5 kg over idealvekta er ikke livstruende.. Høh.Jeg kjenner at jeg nesten begynner å like fyren. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå