Carastona Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Hei! Jeg har en bestevenninne som alltid stiller opp og er der for meg, men en ting som har plaget meg er at hun ALLTID er bedre enn meg i alt! Og jeg har tenkt, det må jo være noe jeg er bedre til, men det er det ikke, hvis jeg får en fire pluss på en prøve, får hun fem! Jeg har såklart ikke sagt noe til henne fordi jeg later som om jeg er stolt av henne, men egentlig blir jeg bare sur, sjalu og deprimert av det( har fått lege bekreftelse)Hva kan jeg gjøre, jeg vil jo ikke ha det sånn!
Darlenes Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Da får du lese litt bedre til neste prøve da.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Du kan: -være mer fornøyd med dine resultater -Kutte kontakt -Si hva du mener og håpe hun gjør det dårligere (utfallet er kontaktkutting fra hennes side) -Lese mer Eller gå den kjipe veien og sette deg ned med deg selv og gi et realt forskjøp hvor denne bitthereten og missundelsen (ikke sjalusi, blabla semantikk) kommer fra. Hvorfor er det så farlig for deg at hun er bedre i fag? 4+ er ikke en kjempesterk karakter om en antar normalfordeling. Det vil alltid være folk som er bedre enn deg, som har ting mer i orden, tjener mer, fler venner, veie mer, veie mindre, være mykere, være sterkere, ha bedre partner eller hva enn du vil sette som skala. Du kan se opp til de som er bedre, ikke la bitterhet og missundelse komme i veien for et vennskap. Og ja, det krever å faktisk sette deg ned, ikke bli distrahert av TV, mobil eller PC, men være med deg selv uansett hvor kjedelig det er. Om du synes det er så uhordelig kjedelig så.. Ja.. Anonymkode: f3054...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå