AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Sikkert mange sånne tråder men jeg synes det hadde vært fint å få noens syn på saken ha ha. Stirrer alle menn på jenter som de synes er ok eller tror du det er en positiv ting som at han liker meg eller? Snakker om å måle meg liksom. Ned og opp igjenn når han tror jeg ikke ser. Kanskje han gjør det på alle... Anonymkode: 794b0...340
Gjest Ingenting2 Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Alle menn ser slik. Men ikke alle er like diskret. Ikke misforstå dette som interesse eller kjæreste-potensiale.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Jenter må slutte å se/lete etter meninger i alt. Noen ganger så er det bare et blikk! Anonymkode: 490bb...6a5
Sykkelkopp Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Stirrer bare på jenter jeg kunne hatt sex med, men ser på alle
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, Nowyouseeme skrev: Alle menn ser slik. Men ikke alle er like diskret. Ikke misforstå dette som interesse eller kjæreste-potensiale. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jenter må slutte å se/lete etter meninger i alt. Noen ganger så er det bare et blikk! Anonymkode: 490bb...6a5 Second both of these. Anonymkode: bbda9...c91
meeeg9 Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jenter må slutte å se/lete etter meninger i alt. Noen ganger så er det bare et blikk! Anonymkode: 490bb...6a5 Alt har en mening! 😀 haha
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 Jeg formulerte det litt vagt så jeg ikke skulle få kommentarer som at jeg tenker "sånn" om menn så jeg prøver på nytt Er det et dårlig tegn at han måler meg opp og ned fordi det sier egentlig litt at han kunne tenke seg noe, er det stort sett et tegn på at han ikke liker meg seriøst men bare er en fyr... "Oi pupper" tankegang alså. Anonymkode: 794b0...340
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 Menn stirrer på positive attributter Så ja, ser du bra ut, så stirrer vi. Om det er sjefen på jobb, eller en prostituert i Skippergata. Beklager å si det, men øynene følger gravitasjonen, de faller ned. Med mindre du har bremsespor i olabuksa, er det positivt. Anonymkode: f8521...bb8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn stirrer på positive attributter Så ja, ser du bra ut, så stirrer vi. Om det er sjefen på jobb, eller en prostituert i Skippergata. Beklager å si det, men øynene følger gravitasjonen, de faller ned. Med mindre du har bremsespor i olabuksa, er det positivt. Anonymkode: f8521...bb8 Hell, jeg kan si det sånn. Om han prøver å stirre vekk, så er det enda mer positivt - sett fra mitt mannlige ståsted. Det er ubehagelig å vite at en objektiviserer/kategoriserer, men vi gjør det likefullt. Så i en eller annen morbid innbilning av "respekt", så vil det på et plan gi mening å aktivt se vekk fra en flott ende eller andre positive kvaliteter vi beundrer Anonymkode: f8521...bb8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #10 Skrevet 21. april 2017 Tolk det som at han kunne hatt sex med deg. Og kanskje mange, mange fler.. Anonymkode: e51bd...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå