Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har studert markedsføringsledelse? Eventuelt hva jobber dere som nå? Hvordan mastermuligheter er det? Hva kan man jobbe med etter endt studie? 

Takker for svar!! 

Anonymkode: 2d979...d4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har studert master i markedskommunikasjon, den minner om markedsføringsledelse bare med mer medie fag. Man kan få lignende jobber med disse og ofte konkurrerer du med andre som har studert andre ting som økonomi, journalistikk, kommunikasjon osv. Det finnes jobber, men det er mye konkurranse og ofte kreves det kontakter og erfaring. Som oftest trenger de bare én markedsfører i bedrift også, derfor er det færre jobber enn folk som vil jobbe med det. Jobber du kan få kan være som brand manager, markedsanalytiker, markedskoordinator, markedskonsulent, selger, KAM osv 

Jeg har nettopp fått meg en prosjekt stilling som digital markedsfører. Men det tok litt tid å søke siden jeg ble ferdig i fjor.  

BI har master innen markedsføringsledelse og Campus Kristiania har. Ellers er det noen offentlige så har det også. Jeg valgte å ta masteren i utlandet. 

Om du jobber med noe relevant i fritiden holder det som oftest med en bachelor, erfaring teller mer enn utdanning. Jeg valgte å ta master fordi jeg hadde bachelor i noe annet. 

Anonymkode: d5d8a...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...