Fjellulven Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 (endret) Jeg vant en smoothie blender på en basar for litt under en uke siden. Jeg brukte den for første gang i går kveld. Lagde jordbær smoothie. Blandet sammen vaniljeyoghurt, blåbær, jordbær, en skvett eplejuice og 3 isbiter.. Smoothien ble kjempegod. Så jeg bestemte meg for å lage den samme smoothien nå isted. Men når jeg trykker på på-knappen, så virker den plutselig ikke lengre! jeg vet ikke hva som har skjedd jeg.. Kan det være at den ikke tålte isbitene jeg la oppi?? Jeg trodde en blender skulle tåle litt mer enn som så.. Den ene skarpe knivbladen på bunnen er bøyd foresten.. Og det var den ikke igår. Selvet merket på blenderen er Emerio, hvis noen lurer. Hva tror dere har skjedd? Og kan det fikses? Endret 21. april 2017 av MaggiSwaggi
debattanten Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Altså, for å være helt ærlig tror jeg du tok knekken på den med isbitene. Man må som regel betale litt for å få en blender som tar isbiter på skikkelig vis. Det kan gå med billige, men det er et sjansespill. Ser Coop Obs selger blendere med navn Emerio til 129kr og oppover. Jeg vil nesten anta at den du vant på basaren kan være i dette sjiktet. Jeg kan ta feil selvsagt. Uansett vil jeg anta at det ikke er noe å gjøre med saken. Merkelig at den ikke starter i det hele tatt syns jeg da. Om den virket i går? 1
Fjellulven Skrevet 21. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, debattanten skrev: Altså, for å være helt ærlig tror jeg du tok knekken på den med isbitene. Man må som regel betale litt for å få en blender som tar isbiter på skikkelig vis. Det kan gå med billige, men det er et sjansespill. Ser Coop Obs selger blendere med navn Emerio til 129kr og oppover. Jeg vil nesten anta at den du vant på basaren kan være i dette sjiktet. Jeg kan ta feil selvsagt. Uansett vil jeg anta at det ikke er noe å gjøre med saken. Merkelig at den ikke starter i det hele tatt syns jeg da. Om den virket i går? Ja dette synes jeg var helt merkelig jeg også.. Hvis man først skal ha en blender så burde den jo tåle en isbit eller 3? Synes det er rart at noen lager smoothie blendere som ikke tåler litt "hardhet" engang i blant. Min venninne har en blender og den er flere år gammel og hun bruker jo isbiter hver gang hun lager smoothie.. takk for svar uansett. Får bare kjøpe meg en dyr blender istedenfor en billig, som bare funker en gang før den blir ødelagt
debattanten Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Kjøp denne: https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/kjokkenapparater/blender/wilfa-pb-1200s/218951.11277/?gclid=Cj0KEQjw2-bHBRDEh6qk5b6yqKIBEiQAFUz29jzPNewSuxTKnfuN2_3LKjHxkRHrWU1yL9BcPg6Hpy8aAmiI8P8HAQ Blitt mye billigere, kosta 3000kr før jul. Anbefales Mye bedre enn mye annet i samme prisklasse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå