AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 jeg har nettopp fått jobb på sykehuset, dette er ikke fast, men kun et vikariat over sommeren. nå har jeg blitt tilbudt en annen jobb i 80% fast stilling ved et eldresenter. jeg tar itillegg videreutdanning som barnepleier og drømmen er etterhvert å kunne jobbe på sykehuset, men samtidig er jeg 100% avhengig av å ha en fast jobb for å kunne etterhvert søke om lån og drømmen om å få barn er et steg nærmere. hva ville dere gjort? beholdt sykehuset for å "få et bein innafor" eller ta den 80% stillingen og da få mulighet til å søke om lån osv? jeg risikerer jo å stå uten jobb etter sommeren da dette på sykehuset ikke er fast. vil kalle det et luksusproblem Anonymkode: edb64...7c0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Er du hjelpepleier siden du sier du blir barnepleier? Det er nemlig ikke mange steder de ansetter det, så det kan bli vanskelig å få jobb. Med mindre du er veldig sikker på å få forlenget på sykehuset hadde jeg gått for den faste stillingen på eldresenteret. Det er vanskelig å få fast stilling av anstendig størrelse, og det gjør det enklere å leve et liv utenom ekstravaktjaget. Anonymkode: 8a2b6...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå