Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har nettopp fått jobb på sykehuset, dette er ikke fast, men kun et vikariat over sommeren. nå har jeg blitt tilbudt en annen jobb i 80% fast stilling ved et eldresenter. jeg tar itillegg videreutdanning som barnepleier og drømmen er etterhvert å kunne jobbe på sykehuset, men samtidig er jeg 100% avhengig av å ha en fast jobb for å kunne etterhvert søke om lån og drømmen om å få barn er et steg nærmere. hva ville dere gjort? beholdt sykehuset for å "få et bein innafor" eller ta den 80% stillingen og da få mulighet til å søke om lån osv? jeg risikerer jo å stå uten jobb etter sommeren da dette på sykehuset ikke er fast. vil kalle det et luksusproblem :fnise:

Anonymkode: edb64...7c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du hjelpepleier siden du sier du blir barnepleier? Det er nemlig ikke mange steder de ansetter det, så det kan bli vanskelig å få jobb. Med mindre du er veldig sikker på å få forlenget på sykehuset hadde jeg gått for den faste stillingen på eldresenteret. Det er vanskelig å få fast stilling av anstendig størrelse, og det gjør det enklere å leve et liv utenom ekstravaktjaget. 

Anonymkode: 8a2b6...acb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...