AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Noen som har gått et år på noe sånt? Hvordan var det? Skrev du mest i sjangre du ikke var interessert i? Lærte du noe du ikke har tenkt over før? Anonymkode: 15681...7f9
QQbaby Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Skriv en bok, trenger ikke utdannelse for å skrive fiktivt tøv 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Kusinen min gikk på det. Hun lærte masse. De skrev forskjellige sjangre og hadde skriveseminarer med forfattere, og de fikk tingene de skrev bedømt av folk som hadde fått mange bøker publisert. De lærte hvordan man får en bok publisert fortere, og skriveteknikker, hva man kan gjøre når man har skrivesperre, hvordan man gjør research, analyserte tekster etc. Hun syns det var verdt det. Anonymkode: 3ad9d...e35
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Har faktisk et håndfull av venner som jeg på forfatterstudie! Alle virker storfornøyde, men det er absolutt ingen garanti for at du noen gang får deg jobb. Så vær obs på det. Faktisk så har alle i dag enten videreutdannet seg, tatt en helt ny utdannelse, eller jobber med noe helt annet. Men de skriver jo selvfølgelig på siden. Jeg var selv å hørte på lesing til mange av studentene, og det er jo flinke folk. Det ikke slik at "hvem som helst" slipper inn, du må sende søknad med materiale klart. Anonymkode: 61c76...580 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kusinen min gikk på det. Hun lærte masse. De skrev forskjellige sjangre og hadde skriveseminarer med forfattere, og de fikk tingene de skrev bedømt av folk som hadde fått mange bøker publisert. De lærte hvordan man får en bok publisert fortere, og skriveteknikker, hva man kan gjøre når man har skrivesperre, hvordan man gjør research, analyserte tekster etc. Hun syns det var verdt det. Anonymkode: 3ad9d...e35 Fortalte de deg hvordan man kunne få publisert en bok fortere? Hvis de gjorde det, kunne du ha delt det? Anonymkode: 69256...224
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fortalte de deg hvordan man kunne få publisert en bok fortere? Hvis de gjorde det, kunne du ha delt det? Anonymkode: 69256...224 Kusinen min, ikke meg. Jeg har ikke peiling. Anonymkode: 3ad9d...e35
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kusinen min, ikke meg. Jeg har ikke peiling. Anonymkode: 3ad9d...e35 Jeg mente selvsagt om de du kjente (kusinen din) har fortalt deg akkurat denne hemmeligheten Anonymkode: 69256...224
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 De jeg kjenner ble publisert i en antologi, som de jobbet mot. Avsluttet i Mai med opplesing fra den. Anonymkode: 61c76...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå