Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så slitsomt. Latterliggjør oss andre hvis vi forsøker å si imot, snakker om det hele tiden, da mener jeg hele tiden. Klarer alltid å vri en samtale inn på det tullet der. Hva gjør man? 

Anonymkode: 93364...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intriger? Skjønte ikke hva du mente. :forvirret: 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så slitsomt. Latterliggjør oss andre hvis vi forsøker å si imot, snakker om det hele tiden, da mener jeg hele tiden. Klarer alltid å vri en samtale inn på det tullet der. Hva gjør man? 

Anonymkode: 93364...d56

Hvilken konspirasjonsteori, isf?

Anonymkode: 70066...fca

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en mann, er aldri noen kvinner som biter på sånt tull etter min erfaring...

Anonymkode: 74422...51e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Intriger? Skjønte ikke hva du mente. :forvirret: 

Hæ?

Anonymkode: 33f0a...723

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 33f0a...723

Jeg skjønte ikke hva ts mente. :) Hvilke konspirasjonsteorier da?

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

Er det et familiemedlem som betyr mye for deg? Er det en av disse helt hinsides idiotiske teoriene som "legal name fraud", chemtrails eller lignende ville jeg helt ærlig bedt vedkommende ta med seg sin lave intellekt og sette seg et annet sted, uansett om det var en kusine, onkel eller søster. Slike folk gidder jeg faktisk ikke snakke med; de er for dumme til å forstå det du sier til dem uansett, og klarer sjelden å snakke om annet heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags konspirasjonsteorier? Det er forskjell på å hevde at jorda er flat (ja, slike folk finnes faktisk) og det å hevde at visse personer er innblandet i korrupsjonssaker.

Anonymkode: bf89b...5a4

Skrevet

De fleste som tror på konspirasjonsteorier er utdannet på Livets Knallharde Skole. Det er et eget fag der, derfor er det egentlig ikke deres skyld. Du må bare heve deg over det TS, de vet faktisk ikke bedre.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Oppheng i konspirasjonsteorier er ofte tegn på mental sykdom, så du må nok være den voksne her. 

Anonymkode: 42ca1...d6a

• Liker 9
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Hubro skrev:

de er for dumme til å forstå det du sier til dem uansett, og klarer sjelden å snakke om annet heller.

:Nikke: Det har du rett i!!

Endret av fuglekvitter__
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en mann, er aldri noen kvinner som biter på sånt tull etter min erfaring...

Anonymkode: 74422...51e

Fordi kvinner gjør seg opp meninger basert på hva flertallet mener

Anonymkode: f59d4...d51

Skrevet

Hva så? Tenker nå jeg altså... 

Går an å si at man ikke er interessert i å snakke om det og eventuelt legge til at fordi vi har ulik oppfatning og det blir bare krangling/diskusjon.

Folk har forskjellige interesser og troer og det skal dem få ha. Har du prøvd å faktisk ta til deg noe vedkommende sier? Google "conspiracy theories that turner out to be true" . 

Men ja, alle blir lei av preaching eller å bare høre på ett og samme tema alltid hver gang, så da er det lov å be vedkommende slutte å snakke så mye om det. Det hadde jeg gjort om en i familien bare snakket om skolen din eller fotball også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha kommentert det. Bare nikke og rolig føre samtalen over på noe annet. 

Anonymkode: 800b8...8b2

Skrevet

Kan ikke vedkommende få tro p konspirasjonsteorier da?

AnonymBruker
Skrevet

Bare si "rart det der" nå h*n begynner å snakke om det og begynn å snakke med noen andre om noe annet.

Anonymkode: 4774e...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner noen som seriøst tror flyene som styrtet inn i world trade center 9/11 var iscenesatt av amerikanske myndigheter. Hvordan snakker man slike folk til fornuft?

Anonymkode: bb70f...d1d

AnonymBruker
Skrevet

Setter deg et annet sted.

Anonymkode: d6bf1...c4c

Skrevet
17 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kan ikke vedkommende få tro p konspirasjonsteorier da?

Joda, men hovedproblemet her ser ikke ut til å være at vedkommende tror men at troen skal snakkes om og diskuteres ved enhver anledning.

Skrevet

Jeg kjente ei som trudde på absolutt alt av disse teoriene. Hun er ung, beg av 20 årene. Heldigvis ikke min venninne, men av ene datteren min.

Da hun begynte å messe om disse teoriene så sa jeg hele tiden at jeg ikke trur på det. Enda så gikk kjeften hennes nonstop. Jeg har aldri i mitt liv vært så glad for at jeg jobber skift som da. Jeg har utallige ganger sagt at jeg må sove litt og lagt meg bare for å slippe det maset.

Datteren min fikk nok av henne til slutt, takk og pris for det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...