AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Når daten har en interessant personligheten, men føler ingen tiltrekning. Er det innafor å skrive at jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med henne, men ikke i en dating-setting? For vennskap. Anonymkode: 7fe90...5af
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Hvis du med stor sannsynlighet vet at hun er interessert i noe mer enn vennskap med deg, så hadde jeg bare avsluttet det. Hvis du har grunn til å tro at hun også bare vil være venner, så kan du jo ta sjansen. Anonymkode: c93e2...f57 2
Sykkelkopp Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når daten har en interessant personligheten, men føler ingen tiltrekning. Er det innafor å skrive at jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med henne, men ikke i en dating-setting? For vennskap. Anonymkode: 7fe90...5af Jeg lurer på, så du ikke fjeset hennes før dere møttes? Hvordan endte du opp på date med noen du liker personlighetsmessig men ikke er tiltrukket til?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Jeg lurer på, så du ikke fjeset hennes før dere møttes? Hvordan endte du opp på date med noen du liker personlighetsmessig men ikke er tiltrukket til? TS her. Joda, jeg så henne. Ikke i helfigur. Uavhengig av det synes jeg det er vanskelig å si om jeg vil ha en dame ved å kun se på bilder og ved å skrive med hverandre over 1-2 ukes tid. Jeg må se helheten. Anonymkode: 7fe90...5af 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Joda, jeg så henne. Ikke i helfigur. Uavhengig av det synes jeg det er vanskelig å si om jeg vil ha en dame ved å kun se på bilder og ved å skrive med hverandre over 1-2 ukes tid. Jeg må se helheten. Anonymkode: 7fe90...5af Bare av nysgjerrighet, hva med kroppen hennes var feil? Anonymkode: a3d2a...642
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 Ja, det er jo bare å spørre henne Anonymkode: c4fff...6c2
2a1m Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Joda, jeg så henne. Ikke i helfigur. Uavhengig av det synes jeg det er vanskelig å si om jeg vil ha en dame ved å kun se på bilder og ved å skrive med hverandre over 1-2 ukes tid. Jeg må se helheten. Anonymkode: 7fe90...5af Jeg er enig med TS, man må jo se helheten. Dessuten er det ikke alltid man er tiltrukket av drm man liker. Kjemi uten sexuell tiltrekning 😏 Hvis du føler at hun ikke er int i deg kan du selvfølgelig spørre. Hvis du er usikker ville jeg latt være.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #8 Skrevet 22. april 2017 Har dere møttes? Siden du liker personligheten, er der en sjanse for at der kan komme følelser senere? Eller er det noe med henne som gjør henne 100% uaktuell? Anonymkode: de50e...c1a
Xcase33 Skrevet 22. april 2017 #9 Skrevet 22. april 2017 På 21.4.2017 den 10.59, AnonymBruker skrev: Når daten har en interessant personligheten, men føler ingen tiltrekning. Er det innafor å skrive at jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med henne, men ikke i en dating-setting? For vennskap. Anonymkode: 7fe90...5af Gi deg ....du har nok kompiser og hun har nok venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå