Gå til innhold

Katteallergi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så i stedet for å få hjelp av skadedyrbekjemper, skaffer du deg en katt til jobben?

Anonymkode: af789...833

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye reagerte han til å begynne med? Her er det jo ingen reaksjon. Men folk i denne tråden spår at jeg vil ende opp på legevakta fordi jeg har soyaallergi.

Nei, altså.. bare lukten av katt er nok til å skremme bort mus. Heldigvis! 

Anonymkode: dc04a...476

Luftveisplager og rennende øyne :) Han har astma også da. Det er bare synsing og tøving at du vil ende opp med katteallergi fordi du har andre allergier, ikke tenk på det :) jeg er atopiker, men har kun nikkelallergi. Ingen kan forutse hva som skjer i framtiden. 

Vi har mus i veggene på tross av at vi har katter.. men det hadde sikkert vært flere om vi ikke hadde hatt :) 

Anonymkode: add01...731

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luftveisplager og rennende øyne :) Han har astma også da. Det er bare synsing og tøving at du vil ende opp med katteallergi fordi du har andre allergier, ikke tenk på det :) jeg er atopiker, men har kun nikkelallergi. Ingen kan forutse hva som skjer i framtiden. 

Vi har mus i veggene på tross av at vi har katter.. men det hadde sikkert vært flere om vi ikke hadde hatt :) 

Anonymkode: add01...731

Det tror jeg nok! Er heldigvis ikke et museproblem inne da, for øyeblikket. Nei, ikke sant. Ingen vet hva som vil skje :)

Anonymkode: dc04a...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...