Gå til innhold

Noen som har møtt nettdaten sin lenger enn noen timer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tilbrakt mer enn en hel dag sammen?:)

Anonymkode: e7b41...742

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen altså :) 

Anonymkode: e7b41...742

Skrevet

Teller det han hun sov over etter at vi hadde sex?

planlagt fra min side men ikke deres

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Første date med samboeren (tinder) varte fra 18-16:30, kunne vart lenger også, men jeg måtte på en middag for å skrive under noen papirer da jeg skulle være forlover noen uker etter. Andre date varte forsåvidt en helg, og tredje en uke.

AnonymBruker
Skrevet

Siden han kom fra USA syns jeg det ble litt lite med en middag. Vi var sammen fra fredag til godt utpå søndag 😊

Anonymkode: fda15...d87

Skrevet

Tråden "Fortell om dine verste dater" har mange historier om dette.:P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, den varte ca 14 dager... han dukket opp på døren med en bag for å se om det kunne funke.. Eneste valget vi hadde.

Han dro avgårde fordi det ikke funket og kom tilbake etter 3 uker. Det funket vel aldri helt, men vi har begge flyttet til min hjemby, og har et barn sammen. ( vi bor ikke sammen.) Så vi har en Tinder-baby..

Anonymkode: 87d2b...4d5

AnonymBruker
Skrevet

Møtte han etter 5 mnd chatting. Han ville flytte til byen min. Var sammen en helg, hadde mye sex, da helgen var over helt uttav det blå ghostet han meg å jeg fikk aldri vite grunnen :(((

Anonymkode: 685b5...5aa

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han etter 5 mnd chatting. Han ville flytte til byen min. Var sammen en helg, hadde mye sex, da helgen var over helt uttav det blå ghostet han meg å jeg fikk aldri vite grunnen :(((

Grunnen er jo åpenbar ! Enten bare ville han ha sex med deg så mye som mulig på kortest mulig tid, så hade !

Eller han rett og slett så at han ikke var klar for mer forpliktende forhold, og at det holdt med den ene gangen så videre til neste. Trist som faen, men slik er mange både kvinner og menn, de har minst to nødutganger i forholdene de starter. Derfor ikke ha sex men noen før dere har flere treff bak dere.

AnonymBruker
Skrevet

Varte i 2 døgn, han kom langveis fra. Så det var meningen at han skulle overnatte, og sove på gjesterommet. Og det gjorde han første natten, men det gikk så bra, så han ble en natt til. Og vi var sammen i 2 år.

Anonymkode: d8f12...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...