AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Menn som har anal sex med dama si er egentlig homofile, de har bare ikke kommet ut av skapet enda. Anonymkode: 5ffbf...911
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Alle menn vil egentlig ha analsex, men de som er skaphomser tør gjerne ikke innrømme det. De mest heteroseksuelle mennene er altså de som har jevnlig analsex med damene sine. Anonymkode: f53e7...939
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Det er bare gay hvis mannen tar hun i baken. Anonymkode: 23c81...20b 1
cmd Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Huff da.. voksne som ikke har peiling på sex og skylder på legning om ene liker ene sex... 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 35 minutter siden, cmd skrev: Huff da.. voksne som ikke har peiling på sex og skylder på legning om ene liker ene sex... Er nå ikke så sikker på at TS er voksen. Anonymkode: 188d4...f0d
cmd Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er nå ikke så sikker på at TS er voksen. det er sant...
Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nå ikke så sikker på at TS er voksen. Anonymkode: 188d4...f0d Tenkte akkurat det samme som deg. Jeg mistenker også at det er folk med latente homofile tendenser som tenner på analsex, men ville selvsagt ikke formulert det som en påstand slik TS gjør. Heller litt i "mon tro om" duren.
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 1 minutt siden, BlandaDrops skrev: Tenkte akkurat det samme som deg. Jeg mistenker også at det er folk med latente homofile tendenser som tenner på analsex, men ville selvsagt ikke formulert det som en påstand slik TS gjør. Heller litt i "mon tro om" duren. Eller så er TS ute etter å provosere.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #10 Skrevet 21. april 2017 Hvis jeg liker å utføre oralsex på mannen min, betyr det at jeg er en Pacman? Anonymkode: 59d6f...ceb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #11 Skrevet 21. april 2017 Ja. Og at folk har noe imot å innse det, er utrolig merkelig. Idag er jo det å være homofil omtrent som å vinne i lotto; du blir båret frem på sølvfat gjennom livet. Hvis du har en dårlig dag kan du skylde på at alle i hele verden er homofobe og hater deg. Og så kommer det folk og trøster deg, gir deg litt penger, blir vennen din. Alle jenter vil ha en homsevenn Men likevel så sier de: "Nei, at jeg liker å få ting i rumpa, gjør meg ikke homoseksuell". Jo, det gjør det. Anonymkode: c8c12...b2a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #12 Skrevet 21. april 2017 Hva er anallsex? https://en.wiktionary.org/wiki/anall Anonymkode: 83714...fb2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #13 Skrevet 21. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idag er jo det å være homofil omtrent som å vinne i lotto; du blir båret frem på sølvfat gjennom livet. Hvis du har en dårlig dag kan du skylde på at alle i hele verden er homofobe og hater deg. Og så kommer det folk og trøster deg, gir deg litt penger, blir vennen din. Anonymkode: c8c12...b2a Prøv selv da vel, høres ut som du kunne trengt en klem og litt oppmerksomhet. Anonymkode: 59d6f...ceb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #14 Skrevet 21. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Og at folk har noe imot å innse det, er utrolig merkelig. Idag er jo det å være homofil omtrent som å vinne i lotto; du blir båret frem på sølvfat gjennom livet. Hvis du har en dårlig dag kan du skylde på at alle i hele verden er homofobe og hater deg. Og så kommer det folk og trøster deg, gir deg litt penger, blir vennen din. Alle jenter vil ha en homsevenn Men likevel så sier de: "Nei, at jeg liker å få ting i rumpa, gjør meg ikke homoseksuell". Jo, det gjør det. Anonymkode: c8c12...b2a Øhm. Jeg tror du har misforstått noe vesentlig. Det er ingen andre enn deg som har pratet om menn som liker å få noe opp der bak på seg selv, praten til nå har handlet om menn som har analsex med kvinner. Dette er forøvrig selvfølgelig bare en tåpelig trolletråd fra en som kjeder seg i timen. Jeg har i hvert fall ikke hørt det surret der siden jeg var i skolepliktig alder. Anonymkode: 1564d...b55 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 Tror det er pga det skal gi den himmelske orgasme/utløsning. Sitter en kjertel der....Tror det er derfor mange menn har seg med menn, ikke gor at de født homo,men kvinner ikke kan gi de den opplevelsen Anonymkode: 682cb...44d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #16 Skrevet 24. april 2017 Hvor mange sånne tråder må vi ha nå? TS: Alle menn som liker analsex er homo. Alle andre: Nei. Anonymkode: 56a1c...d7b
Mr. Kilmister Skrevet 24. april 2017 #17 Skrevet 24. april 2017 På 21.4.2017 den 10.44, AnonymBruker skrev: Menn som har anal sex med dama si er egentlig homofile, de har bare ikke kommet ut av skapet enda. Anonymkode: 5ffbf...911 Sier du det du... 👏👏👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå